Ionaa Skrevet 12. april 2005 #981 Del Skrevet 12. april 2005 Mange klemmer til deg fra meg også. Det er tungt å være langt nede, men det er godt å høre at du tror på bedre tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. april 2005 Forfatter #982 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg er her... Tusen hjertelig takk for all omtanke jenter, jeg ble helt rørt, og litt flau siden jeg åpnet meg så veldig... :oops: :dagensrose: til Salamandra, Jolie, Jinx, Furstina, Mayamor og Ionaa :blomst_opp: Jeg har det bra, ganske mye bra vil jeg si. Så bra som jeg ikke har hatt det på endel måneder! Det er ingen myte det med vår og lysere og bedre tider...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. april 2005 Forfatter #983 Del Skrevet 17. april 2005 Lenge sidne jeg har skrevet noe.. Kan jo starte med påsken.. - da var vi i Stockholm ( og jeg ergret meg både gul og grønn over at jeg ikke hadde sagt ifra til Furstina... ) Jeg jobbet mandag og tirsdag. Onsdag morgen våknet Lukas perfekt i 7- tiden, vi koste oss med frokost kjørte til mamma og leverte Ludde- og dro avgårde. Jeg kjørte helt til Karlstad, og det gikk så det suste.. ( er det lov å kjøre m l i sverige tro..nåja gjort er gjort.. ) Der tok vi en pause, en lang en -med deilig lunsj. Så tok mannen over rattet og vi kjørte non- stop til mannens tante som bor utenfor byen, i Vagnherad. Et nydelig lite sted. Vi ble tatt godt i mot, og koste oss med god mat . Jeg natt'a Lukas og sovnet selv også..så verdens mest sosiale var jeg vel ikke.. :oops: Lukas var et prakteksemplar, sov bare 1, 5 time på den lange turen, men var stortsett blid i baksetet med litt drikke og kjeks og noen leker tilgjengelig. Dagen etter dro vi inn til byen til mannens søster og hennes dame og barn. Der var vi til søndag. På den tiden gikk vi lange turer i fint vær, hadde febersyk gutt innimellom, shoppet litt på NK og Åhlens, gikk i Gamla Stan og nøt litt ferie og hverandre. Hjem igjen kjørte jeg ca halvparten da også. Lukas var ikke fullt så happy i baksete...kjrdet seg veldig. sovnet ikke før det ble mørket og da var vi ved grensen..våknet i Asker -rasende, og vi var veldig glade for at vi bare hadde et kvarter hjem, det var et langt kvarter gitt... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. april 2005 #984 Del Skrevet 17. april 2005 Huff, Kipa :trøste: Det er jo så lenge siden jeg har vært her inne, og så leser jeg at du har vært så langt nede. Men det er bra at du er på vei oppover igjen. Håper alt ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 18. april 2005 #985 Del Skrevet 18. april 2005 Härligt att se dig online igen... det låter som ni hade en härlig påsk i Stockholm. Det var ju fantastiskt väder i påsken och det låter som om du och mannen hade gott av romantiken. ha inte dåligt samvete för att du inte hörde av dig - det kommer säkert flera chanser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. april 2005 Forfatter #986 Del Skrevet 20. april 2005 Som jeg skrev så ble Lukas litt syk i påsken, og første dag i barnehagen ble vi sendt hjem med feber..Var hjemme med han i 2 dager. Han var litt hanglete neste uke og forrige fredag da vi kom fra barnehagen hadde han høy feber..og i løpet av den helgen gikk den bare mer og mer på. To, nesten tre dager med over 40- 40,4 på det meste. -Da gikk nok mamma'n litt rundt seg selv, når ikke febernedsettende hjalp særlig heller. Vi var hjemme hele forrige uke. Først denne mandagen var han i barnehagen, så glad for å se de andre barna- han elsker å være i barnehagen. Er bare blid og fornøyd og jeg får masse skryt og ros av han!! - men han er faktisk stort sett bare fornøyd så lenge han er frisk!! Men gleden varte ikke så lenge. Vi våknet av noen merkelige lyder i natt, og det var Lukas som kasta opp..stakkar. Han er helt utrolig, beit liksom sammen og prøvde å smile nesten gjennom tårene, for det er jo forferdelig å kaste opp. Lille skjønningen min!! Det ble tre sengeskift og tre ulike pysjer før det gav seg i åtte- tiden på morgenen. Da sovnet han og sov til halv elleve. sidne har formen vært bra, spist litt, lekt masse, tegna og pusla.. I morgen blir det barnehage på oss begge igjen. Jeg har snart brukt opp de 10 dagene mine m sykt barn, og da blir det verre. Siden mannen er selvstendig har for det meste jeg vært hjemme, han har tatt et par dager. Men får null utbetalt denne dagen..men når mine dager er brukt opp blir jeg også trekt i lønn. Har spurt legen ang sykemld men hun nekter å gi meg det isåfall... :-? - hold deg frisk lille venn!! Jeg har det bra ellers, sjeldnere trøtt, mer energi og bedre humør! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. april 2005 Forfatter #987 Del Skrevet 20. april 2005 Nye ord; - skål ( med påfølgende skåling ..) - vova ( og det kaller han skjærene ..) - gakk ( alle gule fugler) -katt -momoj (mormor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. april 2005 #988 Del Skrevet 21. april 2005 Tusen takk for kryssing inne hos meg. Tok to nye tester i morges. Begge negative. Har selv en samboer som er selvstendig næringsdrivende. Vet hva det innebærer på godt og vondt. Håper Lukas holder seg frisk da. *løper opp og tar fatt på dagen* Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. april 2005 #989 Del Skrevet 21. april 2005 Huff.. Stakkars lille Lukasen.. Syns jeg ser han i senga si Så flink han er til å prate da Jinx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 30. april 2005 #990 Del Skrevet 30. april 2005 Så trassig lege du har da Jeg vet ærlig talt ikke hva som er vanlig praksis da, men jeg vet at 10 dager fort kan bli lite med sykt barn. Jeg husker fra da jeg var liten, med kronisk øreverk...aner ikke hva mamma og pappa gjorde jeg, må kanskje spørre om det før vi begge er i skole/jobb igjen. Lukas er jo kjempeflink å prate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. april 2005 Forfatter #991 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har fått influensa...måtte gå hjem fra jobb i går og har sovet siden stort sett, er fortsatt trøtt, har feber og vondt overalt.. Lukas er hos mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 1. mai 2005 #992 Del Skrevet 1. mai 2005 Stakkar... :trøste: God bedring.. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #993 Del Skrevet 9. mai 2005 Og vips ble jeg bra igjen, har ikke vært syk helt til nå altså.. Ble vel bra for en uke siden ca. Og siden det har livet gått sin vante gang, sine vante gode gang! Lukas er i bedre form enn på lenge, har ikke den peneste hosten, men snørrer mye mindre og i topp humør. han babler og skravler verre- alle blir sjarmert av den lille tassen som sier hallo til alle han møter Jeg har fri i dag, herlig å være hjemme uten at noen av oss er syke. Vi har vær på 15 mnd kontroll, 11 kg sånn akkurat og 83 cm. Og meget oppegående, men det visste jeg jo Og der var han våken også..har sovet ute i vogna siden vi trillet hjemover ved halv elleve tiden. sover når han skal på dagen og hele natten, ingen sak å være mamma da!! I dag har jeg min aller siste kjøretime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #994 Del Skrevet 12. mai 2005 I går fikk Lukas feber igjen, men jeg kunne ikke gå hjem med han for jeg var opptatt med noe helt annet. De måtte ringe til pappa'n for jeg tok nemlig lappen i går!! da jeg ringte og sa jeg hadde bestått var gutta på vei hjem... Nå har jeg førerkort!! YES YES YES!! Det gikk overraskende bra, hadde et "sammenbrudd" på morgenen, grudde meg så! Og prøvetimen gikk dritt, men da jeg hilste på sensoren fikk jeg en slags ro over meg og kjørte til min store overraskelse feilfritt. Han hadde ingenting å si på kjøringen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 12. mai 2005 #995 Del Skrevet 12. mai 2005 Gratulerer med lappen! :blomst_opp: Skönt att du äntligen är klar! Det hör till att vara så där jättenervös innan. Jag körde också nervöst på timmen innan min uppköring, det minns jag trots att det var några år sen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 12. mai 2005 #996 Del Skrevet 12. mai 2005 Grattis med lappen! Herlig herlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #997 Del Skrevet 13. mai 2005 Tusen takk! jeg er ordentlig stolt altså...for et år siden var det noe av det siste jeg kunne tenke meg..for to år siden kunne jeg ikke forskjell på pedalene.... - og snart skal jeg og Lukas kjøre i barnehagen, bare vi- i vår bil! Lukas og jeg var hjemme går. Idag er det mai- fest i barnehagen. Vi skal reise så vi er der halv tolv. Han får en myk start igjen etter litt sykdom. Og så kommer både pappa'n og mormor for å være med på festen, jeg er jo på min egen vdeling...Og etterpå kan de reise hjem. Mens jeg har senvakt, heldiggrisen.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. mai 2005 #998 Del Skrevet 14. mai 2005 Gratulerer med lappen Kipa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #999 Del Skrevet 25. mai 2005 Tusen takk, Jinx! Jeg elsker det nye, frie livet mitt, der jeg kan kjøre dit jeg vil. Foreløpig er det mest til og fra jobb, men jeg har da tatt meg noen småturer i helgene og gjort hjemturene litt lenger... Lukas koser seg i baksete, vi spiller barnecd og synger og prater. Nye ord: Takto- traktor, bebe- baby, peker på bildet av seg selv da han var nyfødt som henger på badet, tut tut tut tut når han ser en brannbil. dagen mamma'n fikk lappen fikk han nemlig sin lille bok om kjøretøy.. Hverdagen min består mest av snørr og tårer og tretthet...-allergi... :-x Det har blitt betydelig verre i år, må nok bestille meg en time å finne ut hva det er og få noe for det. Har bare brukt reseptfritt til og fra jeg..men det holder ikke nå. På avd. leder møte i går var det en bukett m syriner..jeg ble så dårlig, halsen snørte seg sammen, og tårene bare rant... I morgen skal Lukas til en pediatri spesialist, han skal sjekkes for evt allergier, eller tilogmed om det kan være astma- noe jeg tviler på. Synes det virker som pollen jeg.. :-? Blir godt å få en ordentlig sjekk i hvertfall! Han hoster fortsatt ille. Var hos legen igjen for en uke siden med mannen denne gangen..crp er bra og da gjør de ikke noe mer, men mannen fikk altså ordna en time hos denne spesialisten og vi fikk efedrin, den hadde positiv effekt, men han kan jo ikke gå på det hele tiden heller... Nå sover lille skatten min, det har jeg gjort også... Mannen er på møte og jeg har gulver som må støvsuges.. Ellers har vi det bra, Lukas har et voldsomt temperament ( som sin mamma :oops: ) og masse vilje men masse humor også. Han er fortsatt mest blid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 26. mai 2005 #1000 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvorfor har ikke jeg fått med meg at du har fått lappen? Gratulerer så masse med førerkortet, Kipa! Flink jente det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg