April Skrevet 18. januar 2006 #1061 Del Skrevet 18. januar 2006 Gratulerer med 2 årsdagen, Lukas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. januar 2006 #1062 Del Skrevet 18. januar 2006 Åh, det ser ut til at jeg rakk det akkurat..!! Gratulerer med dagen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1063 Del Skrevet 19. januar 2006 Lukas takker og bukker. Dagen i går var nok perfekt for en 2- åring..Startet med å få en kanelbolle til frokost med to lys, og to pakker- en barnesang cd (blant annet med byggmester bob sangen som er sååå kul.. ) og et thomas tog, elektrisk. Så dro vi til banrehagen, der var det masse oppmerksomhet ut å henge opp flagg. etter lunsj feiret de han, jeg hadde tatt med is, non stop og seigmenn og han fikk krone. De storkoste seg. For jeg er jo så heldig at jeg kan ta en sniktur innom han i ny og ne for å se.. Patrik hentet han, og det er alltid stas- de møtte mamma i byen som tok med 2- åringen på mc donalds..og i en lekebutikk for å velge en leke eller to, det ble to.. Noe brio greier. Da de kom hjem derfra hadde vi en stooor pakke til han fra oss i huset. en politi- motorsykkel, wow, gjett om han ble glad. Også så stolt når han kjører rundt på den..Så spiste vi litt kake igjen...for å avslutte den sukkerrike dagen... Altså det ble spist litt brød denne dagne også. Og vi avslutta det hele med grovt knekkebrød og biola.. I morgen kommer naboene, lørdag kommer 6 2- åringer med forldre og noen mindre søsken og søndag kommer familien. Phu..ser ut til å bli litt av en helg. I morgen begynner jeg 6.45 så natti fnatti! For de som har dt.bb var det bilde av han i den i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 19. januar 2006 #1064 Del Skrevet 19. januar 2006 Grattis til Lukas! .. og da skal jeg sniktitte litt i den hos en venninne som jobber i den avisen, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. januar 2006 #1065 Del Skrevet 20. januar 2006 Åh så herlig! Kos dere i helgen også da, og gi Lukas en kjempe klem fra alle oss!! Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1066 Del Skrevet 24. januar 2006 Lukas ble feiret hele helgen og nøøøt det! Kaker, nammenam, pakker ( ikke minst.. ) venner løpe, danse og i det hele tatt FEST! Mamma'n og pappa'n helt utslitte på søndag kvled da familieselskapet var over.. Han har fått så mye fint. Masse kule klær, mexx, exit og name it, lego av byggmester bob figurer, malesaker, sko, brio- ting, trillekoffert, bøker, penger. Han digga virkelig å ha bursdag ja! I morgen har vi fri, men oppdaget gule øyekroker ved legging i sted, dvs at det blir vel en dag på legekontoret for å få en liten respt til disse hersens øyekatarrene,,som vi helt inntil nå har sluppet unna...det er noe dritt altså! Ellers ser det meget dårlig ut på et lite søsken fronten..på dag 71 kom tanta gitt...Men det er jo bare sånn du er sier mannen... og jeg feller ingen tårer, ikke lei meg i det hele tatt...betyr det at jeg ikke er klar tro...joda, tror nok det gitt! Må jo ha en liten Isak eller Helena... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. januar 2006 #1067 Del Skrevet 29. januar 2006 Venter spent på Isak og/eller Helena Dag 71? Du har fortsatt laaaaaaaaaange sykluser skjønner jeg.. Sikkert veldig okey når man ikke prøver å få barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1068 Del Skrevet 29. januar 2006 Jepp, er ikke dumt å være litt avslappet i fht baby med slike sykluser..Vifårsehvorlengedentålmdighetenvarerda....??! Helgen straks over, føler den har vart 5 minutter eller noe..Lamegnåse..hva har vi gjort...Fredag koste vi oss med vin og bare sløva foran sofaen..Igår var vi hele familien på shopping, Lukas fikk en olajakke ( men skrekk o'gru mannen oppdaget at det var noe rosa..skrift bak på den..så den skal visst byttes i morgen.., er forøvrig litt enig..vi glemte å se bak på den.. ) Ellers er vi jakt etter nytt salongbord og tror vi har funnet ett vi liker begge to nå, men de hadde det selvfølgelig ikke inne da. Vi kste oss på cafe også, Lukas digger kafeer like mye som mmama'n og pappa'n... På kvelden ble det mer vin og god mat og koooos! I dag har vi gått tur og vært ute og akt. Lukas' gudmor har vært her, forsinket bursdagsbesøk. Fikk kule klær med bamse verdens sterkeste bjørn på. Har vær i litt dårlig humør i dag jeg... er sånn innimellom, uten grunn...sikkeert irriterende for mannen. Så jeg la meg til å sove etter besøket..og mannen lagde god middag. Var vel trøtt da. Søndag er min stå opp dag, og jeg ropte ikke hurra da Lukas våkna halv åtte, ikke etter den natten vi har hatt..men det er vel ikke hans feil... Ny uke i morgen..får håpe den blir bra med snille og glade barn overalt og glade kollegaer og ikke altfor mye sjokkernede nyheter om arb. plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. februar 2006 #1069 Del Skrevet 7. februar 2006 Bare innom og oppdaterer meg og klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 11. februar 2006 Lukas er levert hos mommo. Vi skal ut å spise med venner i kveld og se på "Raske menn." Gleder meg veldig!! De er jo så morsomme, det lille jeg har sett i hvertfall..ler så jeg hyler av verdenshistorien på 5 minutter! det var det, nå er jeg ikke på side 2 i hvertfall..enn så lenge.. Vi har det bra, tegner til å bli en lang syklus igjen, men er ikke stressa eller desp, underlig nok... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. februar 2006 #1071 Del Skrevet 12. februar 2006 Spent på hvordan "Raske menn" var! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #1072 Del Skrevet 12. februar 2006 Raske menn var absolutt et høydepunkt. Vi 4 som var der og egentlig samtlige i salen lo fra første sekund og til siste...De er bare så utrolige morsomme, bare det å se på ansiktsutrykkene til han ene er nok til å få meg til å le..og alt det sprø de finner på. Vi var ikke de eneste som var ute å skulle spise en bedre middag i går gitt...og hadde vi bestilt bord...neida..så da har jeg lært det. Drammenserne er plutselig blitt veldig glad i å ut å spise...Ble ikke Big horn som vi hadde stenkt, ei heller stallen, oskar, pavarotti eller jonas B...Vi traska rundt i 15 kalde og tagg for å få et bord..endte på mirawa..ikke helt det vi ville..men det er jo god mat og veldig greie priser så det ødela ikke kvleden.. Morsdag i dag. Fikk sove så lenge jeg ville..Lukas var jo hos mommo dessuten..mannen lagde frokost, tulipaner på bordet og gave fra lille venn. En kjempefin hvit ramme med bilde av han i sort/hvitt. Perfekt til å ha på nattbordet mitt. Han var helt i 100 da vi hentet han i dag. Har bare kost seg og vært blid. Gått på ski også, det var visst stas! Mamma fikk en bukett med tulipaner fra oss og en liten telysestake formet som et hjerte fra Lukas ( 5 kr på Plantasjen.. )Vi spiste kake der og resite hjem og lagde god middag her. Mannen har satt opp nye bokhyller fra IKEA i hele dag. Så nå har vi en hel vegg inne på kontoret med hyller. Deilig med masse plass, nå skal det bli orden i det meste! Skal gå å kose litt på han nå... Natti fnatti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #1073 Del Skrevet 13. februar 2006 Lukas har vært hos frisøren i dag for aller første gang. Han er sååå fin! Skikkelig guttegutt med tøft kort hår og litt gele i! Vi har hatt fri i dag. Bare vasa rundt i morgenkåpe til vi skulle dra. Klippet seg hos min friserdame på Liertoppen, så det ble en liten runde der også etterpå. Han fikk en bok med Pingu etterpå, siden han var så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1074 Del Skrevet 18. februar 2006 Har vinket ha det til Lukas, mannen og Ludde som skal til Finnskogen og være borte til i morgen. Egentlig skulle jeg vært med, men ombestemte meg. Føler at det hadde vært deilig å være en liiten stund uten noen... er i litt dårlig humør, vært veldig trøtt og sliten denne uka og tenkte rett og slett jeg bare skal gjøre det som faller meg inn denne helgen. Skal ikke ut i hvertfall...Har kanskje vært for sosial i det siste... :klø: Vært ute og spist 5 ganger på to uker...På torsdag med to fra jobben, som jeg bare blir mer og mer glad i. Vi satt i 3 timer og bare fjolla og fnisa...og de timene gikk fort! Det er jo så mye som skjer om dagen og mye å tenke på, er vel derfor jeg er litt sånn. På toppen av det hoppet en av jentene på avd ned fra ribbevegg i går, og pang rett på foten..jeg ringte mammma'n som kom og hentet henne, hun nektet å stå på foten og hadde tydelige smerter...siden har jeg ikke hørt noe. Er frustrert siden jeg ikke vet hvordan det har gått.. Er jo jeg som har hovedansvaret og det føles ikke bra det her.. Ja, ja..nå går jeg opp og sover litt til.. Mulig jeg tar en super- rufs senere, kjenner litt for det. Hadde vært deilig å fått vasket og ordnet uten avbrytelser og sånn fra barn & hund... - men kjenner jeg meg rett kommer jeg til å savne dem..men det er jo ikke farlig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1075 Del Skrevet 18. februar 2006 jeg høres jo inmari SÆR ut da...for sosial liksom...ja, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1076 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) lagt inn bursdagsbilde av meg og lukas i galleri...om noen vil se... Ikke i den linken under, for det er bare gamle bilder altså... Endret 18. februar 2006 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 #1077 Del Skrevet 18. februar 2006 Så fint bilde av tøffe Lukas og mamma'n. Tenk at han er 2 år alt da - er jo ikke lenge siden han var baby jo. Tiden flyr. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. februar 2006 #1078 Del Skrevet 18. februar 2006 Finner ikke bildet jeg altså... Er vist fryktelig dårlig på å lete... Nyt alenetid Kipa! Selv skal jeg ut ikveld! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1079 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk takk, monja! Jeg er veldig fornøyd med han... nå er han dessuten nyklipppet og enda finere..Må få lagt inn et bilde av det kanskje... Men Jinx da..har lagt inn i dagboka di hvordan du finner bildet..ellers kan jeg vel alltids sende deg en mail.. God helg til dere begge! Hva har jeg gjort da.....Jeg har sovet fy filler'n som jeg har sovet..skjønne rikke annet enn at jeg har behov for det...Sov fra jeg logga av her til nærmere to og etter det nesten til nå.. :hår: Nesten så jeg blir bekymra... jeg er litt kvalm og slapp og verkete, så det er vel en grunn... Null lyst til å gyve løs på husarbeid..Nå ja har gjort det en lørdag kveld før jeg. Tv utvalget er jo elendig på denne dagen, for dem som ikke digger OL.. Blir til at jeg tar med det røde potetgullet mitt og holiday dip'en og cola inn hit..mannen har kjøpt til meg..Spiser kun det når han ikke er hjemme, han liker ikke det han.Må jo være en av få.. Mmmm, minner meg om ungdomstiden også er det jo så godt! Har lasagne- rester fra i går, det duger til middag. Og en 3- liter med vin..men det har jeg ikke lyst på! Tja, skal jeg begynne med 2. etg tro.... det ser ikke jævlig ut her altså, bare helt vanlig helgerengjøring som står for tur, probemet er å begynne...også skulle de ørten kjøkkenskapene fått seg en vask...kjedelig! Da går jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1080 Del Skrevet 18. februar 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=1828 -der var han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg