Gå til innhold

Sannheten om menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eneste grunnen til at han er sammen med deg, er fordi

-han ikke gidder å jakte lenger og syns du er grei å leve med, så lenge det blir sex,

-han skjønner at han ikke har draget og nøyer seg med deg, fordi du er grei å henge med, og du gir han sex,

-han syns du er flott, og jatter meg, så lenge det blir sex.

Du må ikke tro at han tenker som deg! Menn vil bare ned i buksene dine, og når de møter en de blir hos, er det bare fordi de da får regelmessig tilgang på buksene dine!

Vi kvinner elsker mannen vår fordi han er så snill og sterk og god,

men han elsker oss fordi han får sex.

Det viktigste for menn, utenom sexen, er at vi er ok å leve med, og at vi gir de de alenetiden de trenger.

Så gir de deg kvalitetstid med romantisk dritt for at du skal bli fornøyd. De gjør det kun fordi de vil holde på den regelmessige sexen.

Kanskje noen gutter vil bekrefte denne sanneheten? :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Søgni

Hvor har du funnet denne sannheten?

Og hva tenker du det avkrefter eller bekrefter generelt sett, om en eller et par menn svarer på dette?

Jeg bare lurer :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å tro på mannen min når han sier at det som blir skrevet her er usant. Han valgte meg over en annen, så helt sant vil jeg uansett ikke si at det er. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at han er sammen med deg, er fordi

-han ikke gidder å jakte lenger og syns du er grei å leve med, så lenge det blir sex,

-han skjønner at han ikke har draget og nøyer seg med deg, fordi du er grei å henge med, og du gir han sex,

-han syns du er flott, og jatter meg, så lenge det blir sex.

Du må ikke tro at han tenker som deg! Menn vil bare ned i buksene dine, og når de møter en de blir hos, er det bare fordi de da får regelmessig tilgang på buksene dine!

Vi kvinner elsker mannen vår fordi han er så snill og sterk og god,

men han elsker oss fordi han får sex.

Det viktigste for menn, utenom sexen, er at vi er ok å leve med, og at vi gir de de alenetiden de trenger.

Så gir de deg kvalitetstid med romantisk dritt for at du skal bli fornøyd. De gjør det kun fordi de vil holde på den regelmessige sexen.

Kanskje noen gutter vil bekrefte denne sanneheten? :)

:skratte::skratte: atte du sa atte.. bare vent litt.. :skratte: :skratte: phu..

Vet det er helg og da skjer det vanligvis saker og ting her inne, snodig nok får vel fylla skylla, men dette... :hoho:

ts, om ikke latteren satt så løst her jeg sitter kunne jeg ha skrevet litt generelt om et eller annet vetig til deg, men det er vanskelig når innlegget får lattermusklene til å vri seg så jeg velger heller å avslutte med :nocomment:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner elsker mannen vår fordi han er så snill og sterk og god,

men han elsker oss fordi han får sex.

Noen menn er sånn, men ikke alle.

Det er dessuten heller ikke sant at alle kvinner elsker menn som er snille. Mange kvinner faller for bad boys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Takk for en god latter TS!

Sånne menn fins nok, men å tro at alle er sånn er nok å narre seg selv :)

:kaffekopp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Når man skal lese andre så bør en passe seg for at en ikke glemmer sine egne skyggesider, nå må jeg innrømme at jeg fort kom til at du TS er sikkert i et stadie hvor du vil etablere deg, men så er spørsmålet ikke om hvilke erfaringer andre har av å være i et forhold?

For min del så liker jeg absolutt ikke underdanige kvinner, altså når man ikke kommuniserers verbalt og kompenserer med en BJ.

Da hjelper det lite hvor intelligent vedkommende er, gir meg ingen utfordringer og ingen mulighet til at vi kan vokse sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at han er sammen med deg, er fordi

-han ikke gidder å jakte lenger og syns du er grei å leve med, så lenge det blir sex,

-han skjønner at han ikke har draget og nøyer seg med deg, fordi du er grei å henge med, og du gir han sex,

-han syns du er flott, og jatter meg, så lenge det blir sex.

Du må ikke tro at han tenker som deg! Menn vil bare ned i buksene dine, og når de møter en de blir hos, er det bare fordi de da får regelmessig tilgang på buksene dine!

Vi kvinner elsker mannen vår fordi han er så snill og sterk og god,

men han elsker oss fordi han får sex.

Det viktigste for menn, utenom sexen, er at vi er ok å leve med, og at vi gir de de alenetiden de trenger.

Så gir de deg kvalitetstid med romantisk dritt for at du skal bli fornøyd. De gjør det kun fordi de vil holde på den regelmessige sexen.

Kanskje noen gutter vil bekrefte denne sanneheten? :)

Noen menn liker å jage, andre vil slappe av i fred og ro. Hvorfor jage når man har deilig dame hjemme? Dessuten så er det mer enn bare sex i ett forhold. Man er tett på hverandre på mange måter, og hvis man har ei dame som det går greit å leve tett med, og det er hyggelig, hvorfor skal man da ut og jage etter ei ukjent. Ei ukjent som er vakker som ei katte, men som også kan være katta i sekken.

Går man ut og jager så risiker man også å såre hun han er glad i , som sitter hjemme. Det er ikke sikkert at det er verdt det.

Deilig dame som er god og leve med, og gir grei alenetid er gull verdt. Ikke minst hvis hun også er lojal, og på lag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er bare BS. Selv de verste "jegerne" jeg kjenner går etter et forhold på sikt, selv om de har hatt over tusen damer ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Eneste grunnen til at han er sammen med deg, er fordi

-han ikke gidder å jakte lenger og syns du er grei å leve med, så lenge det blir sex,

-han skjønner at han ikke har draget og nøyer seg med deg, fordi du er grei å henge med, og du gir han sex,

-han syns du er flott, og jatter meg, så lenge det blir sex.

Du må ikke tro at han tenker som deg! Menn vil bare ned i buksene dine, og når de møter en de blir hos, er det bare fordi de da får regelmessig tilgang på buksene dine!

Vi kvinner elsker mannen vår fordi han er så snill og sterk og god,

men han elsker oss fordi han får sex.

Det viktigste for menn, utenom sexen, er at vi er ok å leve med, og at vi gir de de alenetiden de trenger.

Så gir de deg kvalitetstid med romantisk dritt for at du skal bli fornøyd. De gjør det kun fordi de vil holde på den regelmessige sexen.

Kanskje noen gutter vil bekrefte denne sanneheten? :)

Too much talk. Too little blowjob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke tro at han tenker som deg! Menn vil bare ned i buksene dine,

Hvis mannen ikke tenker som deg, så må du tenke igjennom hva du egentlig tenker på. Klarer du å fokusere på å få av bukser fortest mulig, så er du med. Da er du fullt ut på bølgelengde, og mannen tenker følgelig akkurat som deg, fordi du tenker som han. Først da kan du med sikkerhet vite at mannen din tenker som deg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purelove

Det tror jeg ikke på! Pappan min er jo verdens kjekkeste mann, han kan få hvem han vil, men han valgte mamma :rodmer: og han er et godt eksempel på en god, trofast, ærlig og respektfull mann. Når jeg mister troa på kjærligheten, ser jeg bare på hvordan mamma å pappa har det, så tror jeg på kjærligheten igjen :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, alt TS skriver stemmer 100%... [sarkastisk]

Godt å se det ikke er kun vi mannfolk som kan være bitter. For dette er bare patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ts er sikkert bare bitter på menn og over et forhold som tydeligvis ikke funket:)

jeg har dessuten aldri trodd at menn og kvinner tenker likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Du må ikke tro at han tenker som deg!

Det viktigste for menn, utenom sexen, er at vi er ok å leve med, og at vi gir de de alenetiden de trenger.

Kanskje noen gutter vil bekrefte denne sanneheten? :)

Jeg kan bekrefte at det jeg har sakset fra startinnlegget ditt over er sant.

Alt annet du hadde med er vrøvl og bottom line mangler det mye, svært mye, på å fortelle sannheten om menn. Sannheten er nemlig den, at menn er så komplekse, kule, løsningsorienterte, smarte, avgjørende for videre eksistens og til de grader nyttige at selv et 14 binds masterpiece ville ikke fått med alt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...