Gå til innhold

True blood


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Har hengt litt etter nå, men tatt igjen en del i natt :) Skal prøve å ikke spoile, men scenen med Jessica, Jason og Hoyt på Merlotte's må være den såreste og fineste som har vært i serien til nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om sesongfinalen da?

Jeg digget den ;) Syns spesielt Jason var kul :ler:

Skal ikke spoile da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om sesongfinalen da?

Jeg digget den ;) Syns spesielt Jason var kul :ler:

Skal ikke spoile da ;)

Kul og spennende slutt. Litt for spennende siden det er så lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte også slutten. Jason var helt rå!

Utrolig kjedelig at de har så korte sesonger. Den er jo ferdig med en gang den har begynt. Er bare å vente til juni 2013 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Har hengt litt etter nå, men tatt igjen en del i natt :) Skal prøve å ikke spoile, men scenen med Jessica, Jason og Hoyt på Merlotte's må være den såreste og fineste som har vært i serien til nå.

Enig der. Var utrolig trist og fint.

Veldig kul sesongavslutning! Hvordan skal vi klare å vente helt til neste år med fortsettelsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hengt litt etter nå, men tatt igjen en del i natt :) Skal prøve å ikke spoile, men scenen med Jessica, Jason og Hoyt på Merlotte's må være den såreste og fineste som har vært i serien til nå.

Jeg har også hengt litt etter, og har sett episoden med Jessica, Jason og Hoyt nå. Herreguuud så jeg tuta! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvordan de har tenkt til å løse den situasjonen de er i nå.

Ett eller annet må jo skje med Bill, er det mulig for han å bli "normal" igjen nå? De kan vel ikke skrive han ut av serien heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer veldig på hvordan de har tenkt til å løse den situasjonen de er i nå.

Ett eller annet må jo skje med Bill, er det mulig for han å bli "normal" igjen nå? De kan vel ikke skrive han ut av serien heller?

Jeg skjønner det heller ikke!! Herreguuud, jeg klarer ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg lurer veldig på hvordan de har tenkt til å løse den situasjonen de er i nå.

Ett eller annet må jo skje med Bill, er det mulig for han å bli "normal" igjen nå? De kan vel ikke skrive han ut av serien heller?

Jeg håper de gjør det, jeg er lei av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvordan de har tenkt til å løse den situasjonen de er i nå.

Ett eller annet må jo skje med Bill, er det mulig for han å bli "normal" igjen nå? De kan vel ikke skrive han ut av serien heller?

Leser bøkene, men har ikke kommet så langt. Ikke sikkert det skjer i bøkene heller. Kanskje jeg må lese litt fortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Leser bøkene, men har ikke kommet så langt. Ikke sikkert det skjer i bøkene heller. Kanskje jeg må lese litt fortere :)

Handlingen i serien er veldig forskjellige fra bøkene nå, jeg har lest alle og har nesten ikke snøring på hva som vil skje med noe som helst :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til alle blodfans av Alexander Skarsgard

Se han her som Meekus i Zoolander

Han har grønn tskjorte om du ikke kjenner han igjen hahahhahahahhaaaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser bøkene, men har ikke kommet så langt. Ikke sikkert det skjer i bøkene heller. Kanskje jeg må lese litt fortere :)

Handlingen i serien er veldig forskjellige fra bøkene nå, jeg har lest alle og har nesten ikke snøring på hva som vil skje med noe som helst :gjeiper:

Haha nei, det blir jo bare mer og mer ulikt for hver sesong. Men er jo bra på en måte, serien blir ihvertfall veldig spennende, også for oss som har lest bøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Jeg ble sur på slutten jeg, fordi

Jeg trodde Bill dødde, sånn.. Møtte den ekte døden. Så jeg ble jo kjempe glad. Men nå er han tydeligvis en gud slik jeg har forstått det. Så lurer på hva faen som skjer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...