Gå til innhold

Glemme den første forelskelsen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest fireflies

Jeg tenker tilbake på han av og til. Jeg kommer aldri til å glemme det vi hadde sammen, men jeg kommer heller aldri til å ville ha det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

man husker vel alle kjærestene sine?

jeg kom over han ganske kjapt. da han var med på å lokke meg inn i en felle hvor ei venninne av han skulle banke meg :gjeiper: jeg var sjalu og kalte henne hurpe eller tispe. var 15-16 år :gjeiper: fikk et spark i ansiktet, men tiden før var verre for hun sendte meg trusler hele tiden, så jeg gikk å kikket meg over skulderen hele tiden. etter det kuttet jeg kontakten. synes han behandlet meg som dritt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke glemt ham, og det vil jeg ikke heller. Han er død og det er de eneste minnene jeg fikk skape med ham. Men savner jeg ham som kjæreste; nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg greide det helt til nå som dere minte meg på henne. Hun har gjort det bra i sitt liv, men er altfor gammel for meg nå. :gjeiper:

I det hele tatt husker jeg, om ikke de fem første, så i alle fall de fem viktigste. Jeg skylder på dem at jeg ble som jeg ble, og mimringa forklarer også endel for meg om hvordan min kvinnesmak ble som den ble.

Så ukomplisert det var å være ung - i all sin kompleksitet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier det ganske fint siden han er blitt ordentlig narkoman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, henne glemmer jeg aldri. Jeg savner henne også fortsatt. Men nå møtte jeg henne først i midten av 20-årene, så kanskje er det annerledes da. Man forandrer seg jo ikke like fort lenger når man blir eldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker han. Og når jeg ser hvem han er som voksen er jeg ikke stolt over å ha hatt noe med han å gjøre, selv om jeg kan skylde på at jeg var ung og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer ikke i den forstand at jeg er veldig glad for opplevelsen og det vi hadde sammen.

Men han er glemt på den måten at jeg aldri ville vært sammen med ham i dag.Han er en fin og snill mann,men vi har ikke den samme kjemien som vi hadde for 15 år siden og vi har utviklet oss i forskjellige retninger i løpet av alle de årene etter at vi gjorde det slutt.Nå er han samboer og har barn,og jeg er glad på hans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sammen med min første ordentlige forelskelse. Så min er ikke glemt :P

Endret av Stjernefall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man glemmer, det blekner. Det var ikke reelt i forhold til ekte kjærlighet som er gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært sammen med andre enn den jeg er sammen med nå. Men jeg husker da på de jeg har vært forelska i før. Jeg har litt kontakt med dem, men det har jo aldri vært noe forhold der, og jeg tenker absolutt ikke på dem på den måten lenger. Den første jeg var forelska i likte jeg i fem år, uten at det ble oss. Og han visste knapt om at jeg likte ham. Den neste trodde jeg at skulle bli kjæresten min, så der var det mer vonde følelser da det ikke ble noe av. Men jeg går ikke å tenker på dem i det daglige. Ville ikke vært sammen med noen av dem nå om de hadde spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

dei dere var sammen med på barneskulen /ungdomskulen da?:P da mener jeg 7-10 klasse. ?

Kjæresten min var sammen med en på barneskulen, de hadde sex og alt. Og hadde fortsatt kontakt på ungdomskulen,og litt på vidargående.. så jeg er jo livredd for han tenker på henne, og fortsatt kunne likt hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kjærligheten ligger godt gjemt i en eske med lokk på på harddisken. Var veldig spennende og fint, men ønsker meg ikke han tilbake. Vi vokste fra hverandre og hadde et veldig ryddig brudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer nok aldri min første forelskelse nei! Selv om det hele endte med utroskap og dritt, så glemmer jeg ikke alle sommerfuglene i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte lett den første skikkelige forelskelsen, men den VIRKELIGE forelskelsen var ikke like lett å glemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke si at det er så lett å glemme den nei. Er artig å tenke tilbake på hvor gøy vi hadde det sammen og hvor lik vi faktisk var/er i diverse ting. Om han hadde vært kjæresten min, så tror jeg det hadde vært veldig annerledes. Det kan jeg faktisk ikke se for meg. Om jeg syns han er en god kar fremdeles? Jada, det er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

har noen her blitt sammen igjen med første forelskelsen? Etter noen år?

Ja! Jeg og min første forelskelse ble sammen igjen etter 3 år. Vi var vel sammen i 4-5 måneder, men det gikk ikke så bra. Selv om jeg er over han for leenge siden nå, så kommer jeg aldri til å glemme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husker min første forelskelse veldig godt. Jeg har ingenting følelser for han lengere, men tenker tilbake på det med et smil :) Det var for min del noe helt spesielt, og skulle av og til ønske jeg fikk oppleve det igjen. Savner ikke han, men tar meg en sjelden gang i å savne en slik forelskelse - men da med samboeren min i hovedrollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker egentlig alt. Alt fra starten, midten og slutten.

Men det gikk ikke bra. Han fikk meg til å føle meg lite verdt og lite verdifull. Selv om det tok meg mange år innse, så kom jeg meg over det når jeg traff en good-guy. Da skjønte jeg på en måte hvordan jeg kan ha det iforhold til hvordan jeg hadde det.

Kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til det nei..Ser på han som en tufs nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...