Gå til innhold

Vil gjerne melde fra om

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

At jeg fra nå av ikke kommer til å svare på spørsmål fra "Anonyme" på Personlige Meldinger. De som vil ha svar fra meg må være registrerte brukere av KG.

Milla

she knows she knows she knows

*www.milla-world.com* kommer snart1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-05-27 14:07 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg hiver meg på den der om jeg får lov!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Du er hjertelig velkommen Sadie.

Milla12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Kaytee, de selv på PM så skjønner du hvorfor. De som ikke tør og registrere seg her på KG er gjerne de som poster flest useriøsiteter og bare er ute etter å provosere.

Milla12

Skrevet

Men da må man også slutte å holde folk ansvarlig for innlegg langt tilbake i tid. Det virker som enkelte her er opptatt av å "arrestere" brukere ved å referere til tidligere innlegg, i stedet for å la hver debatt tale for seg. Og noen ganger er ting for private til at man har lyst til å oppgi navn, i tilfelle man blir kjent igjen!

Skrevet

Enig med deg der Yatzy!!!!

Jeg har benyttet meg av friheten ved å være anonym i enkelte situasjoner...som f.eks der jeg har utlevert noe veldig intimt/privat som jeg ikke har lyst til at dere andre skal huske på...

Men sånne teite bemerkninger, hetsing, osv underskrevet "anonym" syns jeg blir for barnslig. Tørr man ikke stå "frem" ansikt-til-ansikt kan de like godt la være å si noe.

Min konklusjon: det er ok å være anonym for å beskytte familie, venner og seg selv, men ikke i situasjoner der man angriper noen verbalt.

Skjønner deg veldig godt jeg Milla...

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...