Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Gjest

Zombie Apocalypse?

Recommended Posts

Guest Gjest

Her om dagen leste vi om en mann som spiste ansiktet til en annen mann, og nå leser vi om en som har spist hjertet til en annen mann.

"Hårreisende detaljer kommer nå fram om drapet på Kujoe Bonsafo Agyei-Kodie (37). som var meldt savnet i fem dager før restene av ham ble funnet i et privathjem i Maryland på USAs østkyst.

Det var den antatte gjerningsmannens familie som tirsdag gjorde funnene som fikk Alexander Kinyua (21) til å tilstå det groteske drapet.

Fant menneskehode

- Han har innrømmet å ha drept den savnede, Mr. Kodie, og kuttet ham opp med en kniv, fortalte sheriffen i Harford County, Jesse Bane, til reportere på torsdag. Kinyua har også innrømmet å ha spist opp offerets hjerte og deler av hjernen."

http://www.dagbladet.no/2012/06/02/nyheter/drap/utenriks/21887791/

Hva er det som skjer? Zombie Apocalypse?

Fortsetter under...

Mann 42

Ikke den siste saken. Det er bare vanlig kannibalisme. Men den første, den likte jeg slett ikke. Litt for "28 days later"`sk.

Guest Gjest

Ikke den siste saken. Det er bare vanlig kannibalisme. Men den første, den likte jeg slett ikke. Litt for "28 days later"`sk.

Så dersom det bare er vanlig kannibalisme, så er det greit? Kannibalisme er noe vi må venne oss til, mener du?

^me^

Så dersom det bare er vanlig kannibalisme, så er det greit? Kannibalisme er noe vi må venne oss til, mener du?

:skratte:

det synes jeg absolutt! :fnise::ironi:

AnonymBruker

Nå synes jeg du drar den litt vel langt. Han har vel ikke sagt at kannibalisme er greit? Man kan på en måte si at kannibalisme er "vanlig" fordi det eksisterer og har skjedd flere ganger, men en Zombie apocalypse er så ekstremt annerledes fra noe vi noensinne har opplevd at kannibalisme blir "normalt" i forhold, fordi det er i det minste noe som faktisk skjer i virkeligheten.

Guest C.P.

På mange måter er det vel greier enn å spise uskyldige dyr. Endel mennesker har jo gjort seg fortjent til å bli spist. Rådmenn for eksempel..

Ja til langris på bordet!

Annonse

Raven Emerald

Theory:

Umbrella Corporation created a new strain of the T-virus disguised as bath salts.

Fact:

You will only crave the faces of homeless people.

179344_10150995805712154_1690709136_n.jpg

Nå er det på tide å forberede seg, tenker jeg...

Guest finurlig

Tror denne forklarer det meste:

epic-fail-photos-failbook-god-now-governs-by-majority-rule.jpg

AnonymBruker

Jeg synes nesten det er litt merkelig med alle disse menneskene som håper/fantaserer om en zombie-apocalypse.

Er de lei jobben og rutiner? Vil de ha en utfordring og teste overlevelseskunnskaper? Vil de ha en unnskyldning til å drepe folk? Hva får folk til å hype opp helvete på jord?

Mann 42

Jeg synes nesten det er litt merkelig med alle disse menneskene som håper/fantaserer om en zombie-apocalypse.

Er de lei jobben og rutiner? Vil de ha en utfordring og teste overlevelseskunnskaper? Vil de ha en unnskyldning til å drepe folk? Hva får folk til å hype opp helvete på jord?

All of the above.

Guest Gjest

Ingen av delene. Vi har bare en bedre og mer realistisk forståelse av verden enn de fleste.

Guest prepper

Ingen av delene. Vi har bare en bedre og mer realistisk forståelse av verden enn de fleste.

Nå er vel ikke zombier den teorien som er mest utbredt blant katastrofemiljøene. Naturkatastrofer, pandemier, økonomisk kollaps ol er mer utbredt som en teori, og trolig lettere å svelge for flere.

Zombier fungerer fint som en litt humoristisk innslagvinkel, men den er forhåpentligvis ikke mer enn det.

AnonymBruker

Zombier fungerer fint som en litt humoristisk innslagvinkel, men den er forhåpentligvis ikke mer enn det.

Ja, jeg synes det er helt greit om man kun ser på det som en hobby å forberede seg. Litt sånn "do-it-yourself opplegg for dem som liker å være litt "handy". Kan skjønne det om man liker å ha litt sideprosjekter på fritida for å ha noe å sysle med. Om man er helt seriøs om muligheten for at zombier kan komme, og har hamstret mat, bygd bunker og kjøpte våpen fordi man genuint tror dette kommer til å skje, så er det noe annet.

Annonse

Guest Gjest

Ja, jeg synes det er helt greit om man kun ser på det som en hobby å forberede seg. Litt sånn "do-it-yourself opplegg for dem som liker å være litt "handy". Kan skjønne det om man liker å ha litt sideprosjekter på fritida for å ha noe å sysle med. Om man er helt seriøs om muligheten for at zombier kan komme, og har hamstret mat, bygd bunker og kjøpte våpen fordi man genuint tror dette kommer til å skje, så er det noe annet.

Jeg hamster mat og diverse utstyr i hovedsak pga faren for prisøkning (det er liten sjanse for at lønnsøkning og renteøkning kommer til å holde tritt med matvareprisene. Bare noe så banalt som bønner har jeg sett en økning fra 5 til 7 kroner over noen få år...), og pandemi. Så siden jeg ikke bor slik til at jeg kan gjøre meg mer selvhjulpen med tanke på landbruk er hamstring mer realistisk. Zombier har jeg liten tro på.

Guest C.P.

Det skal du ikke være for sikker på. Her er en presentasjon av de fysiologiske effekter av partydopet "krokodil" som kom på markedet for noen år siden..

Guest Gjest

Joda, krokodil kan forsåvidt minne noe om det. Men det smitter ikke, og de er heller ikke "nær udødelige" noe som er noe av det mest vesentlige i zombie myten.