Gå til innhold

Helt alene på en fredagskveld. :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest kittycat

Uansett grunn for å være alene, utnytt den! Noe annet om det er stadig, men noen ganger er det skikkelig deilig å kjenne på roen. Om jeg hadde hatt hele huset for meg selv kunne jeg godt tenkt meg en heftig joggetur (om du er for lat, gjør det i ditt tempo) og så en lang dusj med bra produkter, noe bra på tv, snop eller oppkuttet frukt og pc'en + musikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det, TS? Fått noen å snakke med? Som sagt - er bare å sende meg en PM, er ganske ensom selv. :sjenert:

Håper helgen blir grei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene nei. Sitter alene jeg og, de fleste venninnene jeg har er gifte og/eller har barn og egne liv. Og siden jeg da er den eneste single i gjengen blir det mange ensomme kvelder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene ja...

Jeg og. Nok en fredagskveld... Alle de andre er ute å fester og "hooker up". :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brown eyed girl

Sånn har jeg det også... De fleste av venninnene mine har kjærester, bortsett fra meg. Utrolig ensomt å sitte alene mange kvelder i uka. Bruker mye tid på trening, jobb og studier... Men den sosiale biten uteblir.

Det er selvfølgelig godt å være alene og slappe av innimellom, men ikke HVER kveld. Savner en kjæreste...

Syns det er grusomt når mine venninner legger ut om hvor fint de har det, men aldri har tid til å finne på noe. Jeg har forståelse for at de ønsker å bruke tid sammen med kjæresten... Men de kan vel avse mer enn en dag eller tre i året på venner? Syns det er vanskelig å nevne at jeg føler meg ensom, det føles på en måte skamfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meridius

Endelig litt tid til å være alene :)

EDIT: FUCKING TABLETS

Endret av Meridius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Samme..Nydumpa og sitter her å lengter. Fredagene var våres når vi var sammen. Det var film, god mat og slapping på sofaen. Alle mine venninner har sine menn,samboere og kjærester, så jeg kjenner at det kan bli litt stusselig fremover ja! Tar meg hvertfall et glass rødt, og fordi om jeg ikke unner noen alene-fredager så er det samtidig litt alright å vite at man ikke er alene om det:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Synes det er deilig. Fyre opp litt serier eller en god film, slappe av og høre på god musikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jenter som er ensomme somregel er feite. Og spiser veldig mye chips på fredagskvelden, hvilket resulterer i enda mer fedme, og at de tilslutt ikke kommer seg ut døra, En ond sirkel med andre ord.

Jeg synes også at man burde ha smale dører på mcdonalds, slik at hvis man er for feit så kommer man ikke inn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Jeg er også alene i kveld, og det er helt frivillig. Etter fire uker med stress syns jeg det er fint å være alene hjemme og bare gjøre det jeg har lyst til.

Kos deg med film, bøker eller noe lignende og nyt alenetiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jenter som er ensomme somregel er feite. Og spiser veldig mye chips på fredagskvelden, hvilket resulterer i enda mer fedme, og at de tilslutt ikke kommer seg ut døra, En ond sirkel med andre ord.

Jeg synes også at man burde ha smale dører på mcdonalds, slik at hvis man er for feit så kommer man ikke inn.

Og her sitter du og snakker til deg selv?:jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

Haha, hyllemannen! For noe å komme med... Kan vel meddele deg at jeg absolutt ikke er feit, sitter ikke med noe chips og har igrunnen nesten nettopp trena. Komme meg ut døra kommer jeg aldri til å ha noe problem med:)

Man kan vel være ensom fordi man velger det også..I mitt tilfelle så er jeg ikke i humør eller klar for å fly ut å treffe nye enda, rett og slett. Fly på byen hver helg passer ikke for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerpings. det er sunt å være alene (iblant).

"hvis du ikke tåler ditt eget selskap, hvorfor skulle noen andre tåle det?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hyllemannen! For noe å komme med... Kan vel meddele deg at jeg absolutt ikke er feit, sitter ikke med noe chips og har igrunnen nesten nettopp trena. Komme meg ut døra kommer jeg aldri til å ha noe problem med:)

Man kan vel være ensom fordi man velger det også..I mitt tilfelle så er jeg ikke i humør eller klar for å fly ut å treffe nye enda, rett og slett. Fly på byen hver helg passer ikke for meg.

Ok, Jeg pleier å bruke en blender. ca 6 spiseskjeer vaniljeis, en dæsj nonstop og en dl melk. Å så trykker jeg på nummer tre.

Og vips så er fredagskvelden redda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skjerpings. det er sunt å være alene (iblant).

"hvis du ikke tåler ditt eget selskap, hvorfor skulle noen andre tåle det?"

Er vel forskjell på å ikke tåle og være alene, og være drittlei av å være alene vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel forskjell på å ikke tåle og være alene, og være drittlei av å være alene vel?

da må man gjøre noe med det da. hjelper ikke sitte hjemme og håpe at noen vil dukke opp og underholde en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jenter som er ensomme somregel er feite. Og spiser veldig mye chips på fredagskvelden, hvilket resulterer i enda mer fedme, og at de tilslutt ikke kommer seg ut døra, En ond sirkel med andre ord.

Jeg synes også at man burde ha smale dører på mcdonalds, slik at hvis man er for feit så kommer man ikke inn.

hehehehehehehe :lol: :lol:

jeg sitter også her alene,jada er singel også,og mange av mine venniner har typer,MEN hvis jeg hadde ønsket,kunne jeg ha ringt rundt og etterhvert hatt selskap,det er bare det at jeg orker ikke idag,har jobbet sent og kom hjem for et kvarter siden:) nå lurer jeg egentlig på hva jeg skal spise,tenkte hjemmelaga suppe,fordi det er så sent og orker ikke fast føde...tomatsuppe eller linsesuppe?what to do,what to do??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må man gjøre noe med det da. hjelper ikke sitte hjemme og håpe at noen vil dukke opp og underholde en.

Er du virkelig så snever at du ser at det ikke alltid bare er å gå ut og gjøre noe med det?

Det kan faktisk være at man ikke HAR mulighet for å gå ut. Er vel ingen i tråden her som har sagt man forventer at noen plutselig står på døra er det det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...