Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja...? :sjenert: Testet i dag??

Jeg har en så stor følelse på at du er gravid, og de fleste gangene har jeg hatt rett, så nå er jeg spent :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er søte! Jeg glemte selvfølgelig å oppdatere her.. Testen i dag tidlig var negativ, men mensen uteblir fortsatt, så det er vel teoretisk sett en sjanse.. Er det ikke rart om jeg ikke får utslag på testen når det har gtt så lang tid? jeg hadde veldig troen på dette denne måneden, men merker jeg begynner å miste den litt nå. (og nå har jeg drukket litt også, så nå er det kanskje like greit om det ikke er noen alkoholisert baby inni der.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet jo positivt veldig sent i forhold til siste mens..

Siste mens 15 november.. Første positive test 1. Januar. Så det finnes håp :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 9 dager over IKM med Lilletassen - så dette kan fortsatt gå bra :nigo:

Jeg er positiv og har trua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så koselig for dere da! Du må ha masse lykke til og håper dere får det til! :klemmer:

Endret av EmmaMargit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord jenter! Her er det lite nytt. Har ikke testet siden sist jeg skrev om det. Jeg trodde jeg skulle få mensen i dag, for i dag tidlig syns jeg det så bittelitt rosa ut på toalettpapiret, men så har det ikke skjedd noe mer... Kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig. Greit om det ikke er klaff, men da kan vel mensen bare komme, så vi kan starte på neste periode?!? Nå har syklusen vart i 36 dager, det er alt for lenge!! :sur:

A var helt håpløs å legge i dag. Vi holdt på i to timer før hun endelig sovnet. Jeg blir gal av sånt. Merker jeg får litt vel kort lunte, og må få mannen til å overta når det blir sånn. Ikke bra. Stakkars, hun syns jo det var kjempegøy da jeg kom inn og lo og bablet. Jeg prøvde å legge henne ned i sengen, men hun bare spratt opp igjen. Og hvis jeg forsøkte å holde henne nede bare hylte hun av fryd og syns det var dødsgøy! Og hvis jeg gikk ut av rommet, hylte hun av raseri... To dentinox-runder, et bleieskift og to melkeflasker senere sovnet hun endelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spenningen" er over, definitivt ikke gravid denne måneden. Så da går vi inn i pp3, fortsatt med friskt mot og godt humør! ;) Når det nå først er sånn, så passer det egentlig greit, for jeg skal på møte i København med jobben neste uke, med middag - og sikkert vin - på kvelden. Det kan jeg sikkert si hver eneste måned, at jeg skal på ett eller annet der det serveres alkohol. Så på et tidspunkt må jeg jo begynne å takke nei, men altså ikke denne gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Lykke til neste mnd! Har en god følelse for dere :) Kanskje jeg til og med joiner deg på prøverkjøret.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre - det klaffer gjerne når dere minst venter det :jepp:

kjenner til sånne "umulig å legge" dager, det er rett og slett en prøvelse! Heldigvis er det greit å bytte på slik at man ikke blir helt tullerusk.

Ha en super dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også tanta på besøk i går, så nå er vi også inne i prøveperioden, men PP1 på oss begynner nå :)

Jeg tror det ikke tar lange tiden før dere sitter med en spire i magen, så håper jeg at både jeg og Siebaeo joiner raskt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Puh, hektisk her om dagen!!! Den siste uken har jeg være to ganger med jobben på tur til København. Det er slitsomt, men også litt gøy. Men nå blir det ikke mer reising på en stund håper jeg. Jeg har så sinnsykt mye å gjøre på jobb, og reisedagene tar bort masse tid jeg egentlig burde brukt på saksbehandling. Masse dødtid på flyplassene og sånt. Og jeg har ikke jobbmail på mobilen, så jeg får ikke jobbet mens jeg venter. (Får til gjengjeld shoppet, og det er jo 100 ganger mer gøy!! :ler: )

Det hjelper ikke på arbeidsmengden at jeg måtte være hjemme halvannen dag denne uken med sykt barn. A fikk plutselig feber en kveld, og var skikkelig slakk. Lå bare på sofaen og gråt når hun var våken. Det var trist å se på. Heldigvis har det gått over nå, og hun er back in bissniss.

I går var jeg på det første foreldremøtet i barnehagen noen gang for min del. Følte meg veldig voksen da. :ler: Vi er så superfornøyde med barnehagen hun går i nå, det er virkelig verdens beste barnehage!

Når det gjelder prøving, er det vel el tid snart tror jeg. Hvis jeg legger inn 35 dager sykluslengde, sier babyverden-appen at jeg har el på lørdag. For å være på den sikre siden har jeg og Mannen hatt oss hver dag den siste uken. :fnise: Det gikk plutselig litt sport i det, da vi oppdaget at det hadde gått flere dager på rad med aktivitet. Da måtte vi jo bare fortsette!

Jeg er litt overrasket over at jeg har lyst egentlig. Jeg har ikke vært plaget med overdrevent mye lyst generelt helt siden fødselen egentlig. Litt kjedelig, for jeg har jo lyst til å ha lyst! Men kroppen har bare skrudd helt av virker det som. Jeg har virkelig måttet ta meg sammen og bare ha sex allikevel, selv om jeg egentlig ikke har hatt behov. Men nå føles det som kroppen er litt mer med endelig!!! (Mannen syns også det er helt greit kan man si....)

Rart å lese på appen hva som vil være "mulig termin" hvis det skulle klaffe nå. 10. juni sier den. Det hadde vært fint! Juni er en bra måned å få barn!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til hektiske dager :jepp: Og København er jo ikke den verste flyplassen å vente litt på heller, sånn i forhold til :shoppe:

Høres ut som dere har en spennende :sengekos: helg foran dere :fnise:

Godt og høre at du har mer lyst igjen, jeg tror nok den beste måten å kurere lysten på er å ha seg - det funker ihvertfall best for meg. Om jeg ikke har sex ofte så klarer jeg meg fint uten, men om jeg derimot har det ofte - da er lysten på topp :jepp:

Ha en super helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tårnfrid! :hallo::fnise: Det er ikke bare bare å sjonglere bissi jobbhverdag og barn! TENK så mye bedre det blir når vi har to! :lol:

Nesten litt letta over å høre at det er andre som ikke har den helt store lysten etter barnet kom til verden.. OG har det bra alikevel! Og som MaiL sier, tror det hjelper å øke frekvensen litt!

I følge appen min har jeg EL i morra jeg og, men vi må satse alt på 24 timer :lol: Klar - ferdig -gå!

Om vi får klaff begge to kan vi jo ha treff på fødeavdelinga ;)

Shopping høres gøy ut! :handle: Hva har du kjøpt da? Trenger inspirasjon! Spes kåpeinspirasjon..

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som vi alle har EL omtrent samtidig :fnise: Jeg hadde 10. tror jeg, men så fikk jeg dessverre ikke prøve sånn som dere :sjenert: Krysser fingrene for at det klaffer og at det sitter en spirrevipp snart! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, i gang med nr 2? Så morsomt og spennende!

Er jo aldri her om dagen, men har ikke kuttet ut heller, bare en ikke-KG-periode :) Er jo hjemme med småen enda, og da er det koseligere ting å pusle med enn å surfe på nett :)

Vi har allerede begynt å snakke om nr 2 vi, men må vente til amming er over da, pga hormoner og slikt (blir vel pergo eller puregonsprøyter) - regner ikke med at jeg er så heldig som deg, som har regelmessige sykluser da gitt!

Så her blir det nok prøving en gang etter nyttår, kanskje litt utpå våren. Håper for deres del at dere heller snart har termin da ;)

Følger med her videre iallfall, spennende! Masse lykke til :)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...