Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy at dere har satt i gang med runde to :hoppe: Jeg følger gjerne med på veien videre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie!! :strix:

Jeg hadde min første feriedag i dag, og den har jeg brukt på shopping, og på besøk hos søsteren min. Vi drar på feire til Italia på lørdag, så jeg måtte handle inn litt ting. UV-drakt og kjoler til A, og en luftig capribukse og en topp til meg selv. :)

Gleder meg masse til å dra på tur. Håper bare flyturen med A går fint. Vi fløy med henne i fjor sommer også, men det er ganske annerledes å ha med en baby på 6 mnd og et lite barn på 1,5 år... Tviler på at hun vil sove like mye som sist denne ganger bl.a.! Håper bare hun ikke får vondt i ørene og hyler eller noe. Og at hun ikke syns det blir alt for kjedelig og godtar å sitte på fanget.. Det er jo ikke sjans at hun gidde det hele turen, så dette blir spennende!

På prøver-fronten er det lite nytt å melde om. Hvis mine beregninger er riktige, bommet vi på eggløsningen denne måneden, for jeg måtte plutselig ta en soppkur. Irriterende greier.. Men når jeg tenker på det nå, så er jeg glad jeg ikke er gravid når vi er i Italia, for det kommer nok til å komme et par fristende vinflasker på bordet i løpet av ferien.. ;)

Må bare skrive litt om A også. Hun er så HERLIG, og jeg bare ELSKER å være mammaens hennes!! Hun har vært veldig treg med å gå, og slapp seg faktisk først ordentig nå for halvannen uke siden (17 mnd gammel)! Hun har gått masse langs tid og med vogn, og hvis vi har "lokket" på henne, så hun har kunnet gå mot oss og kaste seg i armene våre. Så vi har visst at hun kunne lenge, men hun har åpenbart ikke følt behovet for å gå uten støtte før nå. Men nå som hun først er i gang, virker hun bare så utrolig fornøyd! Superhumør! Det er så kult!! Jeg syns det er mye morsommere å være mamma til en liten jente enn en baby. Babyer er fint det altså, men nå begynner det å bli ordentlig GØY!

Det er moro med de nye ordene som kommer også. Det er ikke så veldig mange enda, men de hun kan kommer til gjengjeld hele tiden. :fnise: Til nå har jeg hørt henne si følgende:

Mamma, pappa, vov vov, gakk gakk, hei, nei, bæ, se, hest. Kommer ikke på fler, er det virkelig ikke fler?? Jeg syns hun skravler i vei hele tiden jeg!?! :fnise: Veldig mye bla bla tydeligvis.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å legge igjen et spor :vinke:

Hyggelig!! Og gratulerer med baby! :strix:

Så gøy at dere har satt i gang med runde to :hoppe: Jeg følger gjerne med på veien videre :hug:

Heng gjerne med! Ikke så mye action enda, men jeg håper det endrer seg snart! ;)

Her vil jeg følge med :nigo: Gøy med prøving da! :popcorn:

Ja, kjempegøy!! Hva med dere, ingen planer enda? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, absolutt ingen planer enda ;) Mannen vil ikke..... Men satser på at det blir en til om noen år da, når han har glemt de første slitsomme årene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei, absolutt ingen planer enda ;) Mannen vil ikke..... Men satser på at det blir en til om noen år da, når han har glemt de første slitsomme årene litt.

Jeg ser den. Dere har jo mye bedre tid også. Jeg er gift med en så gammel mann jeg vet du... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så koselig med oppdatering fra deg! :jepp: Håper dere får en strålende ferie og at flyturen går bra! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering :jepp:

Vi skal også ut og fly i sommer, og har vært det ved andre anledninger tidligere og det blir dessverre ikke lettere for hver gang, snarere tvert i mot (for vår del ihvertfall), men ønsker dere allikevel lykke til med flyturen - det går helt sikkert fint :nigo:

Så gøy at hun endelig slipper seg helt :jepp: Det er kjempestas å være mamma til de små når de vokser til, jeg er veldig enig i at det bare blir bedre og bedre etterhvert som ting faller på plass, eks: prat, spasering osv :)

Lnsker dere en super ferie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimenn fant jeg en ny prøverdagbok??!!! Så koselig Cypress!

Vil gjerne følge med deg videre, har liksom vært litt borte fra KG og sliter med å hekte meg på igjen i travel hverdag :fnise:

Vi er også ikke klare for en ny en, MEN for meg er det bare helt fantastisk å si at jeg faktisk ØNSKER en til om noen år. Ser for meg Bumba er 4-5 år før vi får en til......om jeg går høyskolen kan det bli enda lenger, men vi får ta en ting om gangen hos oss først :gjeiper:

Håper dere får en knall ferie da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Dere prøver på nr 2! :nigo:

Håper stabile sykluser gjør susen og at dere kommer hjem fra ferie med gode resultater i magen, eller snart - utover høsten ;)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig å kunne dele så fine ting om barnet sitt?? :) Jeg er også der for tiden, at jeg er så forelska i Lilletassen og beundrer nesten alt han gjør :hjerte: Han kan være veldig sta og irriterende på noen ting (som når han ikke vil høre på hva jeg sier feks..) men så er det stort sett at han er blid og god og da blir man så stolt av at akkurat det barnet er sitt..

Håper det klaffer med nummer to kjapt og at dere koser dere på ferie.. Italia høres ikke dumt ut akkurat.. Vi skal en tur innom et par steder i Italia når vi er på ferie snart, men vi får bare noen timer i land, så får nok ikke samme opplevelse som dere. Men deilig med ferie uansett! Håper flyturen gikk bra (vi har kjøpt nye bøker og dvd spiller til bilen som vi skal ta med, hehe).

Fortsatt god ferie :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Da har mannen og jeg bestemt oss for at vi begynner prøvingen i september etter at jeg er tilbake fra forretningsreise til USA.. Så kanskje vi får baby nummer to samme måned denne gangen også :)

(Hvis ikke du allerede er gravid da...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at dere har hatt en kjempefin ferie :) Håper det kommer en oppdatering på hvordan dere har hatt det snart, og om det er noe nytt på prøverfronten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har mannen og jeg bestemt oss for at vi begynner prøvingen i september etter at jeg er tilbake fra forretningsreise til USA.. Så kanskje vi får baby nummer to samme måned denne gangen også :)

(Hvis ikke du allerede er gravid da...? :sjenert:

Så gøy!! Jeg er ikke gravid enda, så da satser vi på samme måned neste gang og! ;):tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nesten gått en hel sommer uten innlegg her fra meg, så nå er det på tide igjen!

Vi har hatt en helt super sommer! 2 uker i Italia akkurat da været var på sitt kjipeste her var heeelt riktig!! :smilorange:

Da vi kom hjem var været helt elendig i Oslo, så vi tok en spontantur til Danmark, der været var mye bedre. Det var deilig! Litt lang kjøretur, og A hadde litt problemer med å sove i et lånesete som vi har om dagen, så det var litt dumt, men det gikk da til slutt. Og hun har heldigvis evnen til å sove lenger neste dag når hun sovner sent, så hun kom raskt inn i rutinen igjen.

I dag hadde vi første dag i ny barnehage! Vi byttet til en som ligge nærmere der vi bor, så det blir mye mer praktisk i hverdagen. Jeg syns det gikk fint i dag, så jeg håper hun vil trives der. Hun er ganske tilpasningsdyktig, og godtar raskt nye folk.

Når det gjelder prøving, er det som røpet i forrige innlegg, dessverre ingen store nyheter. Forsåvidt som ventet, fordi vi nok bommet på eggløsningen sist. Men det ble overraskende spennende, for mensen kom ca 10 dager etter jeg ventet den. Så det gikk med en del tester i sommer... :bond: Men jeg hadde aldri troen på at det var noe egentlig, så jeg ble ikke skuffet da det ikke var noe. Denne måneden har vi vært "flinke" så langt :lur: , så om et par uker blir det spennende! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Høres ut som dere har hatt en deilig ferie! :sol: Håper tilvenning til ny barnehage går fint for A og at dere har fine dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å følge med og se hva resultatet er om et par uker :nigo:

Går det greit i barnehagen foreløpig? Nå har hun jo gått der noen dager, men hos oss kom det ingen reaksjon før et par uker hadde gått.. Er jo ikke alle som får det selvfølgelig, men jeg synes det var godt å være forberedt på det, for det var tøft.. Men så syne sjeg det var tøft å levere selv om han ikke gråt alltdi heller da (før reaksjonen kom mener jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...