Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, nå ble jeg litt bekymret... Det har vært litt lite bevegelse i magen i dag syns jeg. Jeg kjenner litt innimellom, men ikke så mye som det har vært før. Måtte frem med doppleren, og fant puls på rundt 130. Er ikke det litt lite?? Eller er jeg hysterisk nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje lurt. Googlet og fant et svar fra en jordmor som skrev at puls ned i 120 var normalt hvis de sover. Men jeg er fortsatt litt bekymret for at det ikke beveger seg så mye. Har prøvd å drikke kald drikke, mente det pleier å sette i gang bevegelse, men syns ikke det funka noe særlig. Får prøve litt sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til at du skal bekymre deg unødig! Hvis du er bekymret synes jeg du skal ringe.. Mest av alt for din egen ro. Kanskje hun hviler seg litt før the grand finale ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble kanskje litt mer futt og fart nå tror jeg. Men jeg skal følge litt ekstra med nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jo det! Det var bare det at jeg har ligget på sofaen omtrent i hele dag, og kom plutselig på at det har vært ganske rolig hele dagen. Og man har jo så innprentet at man skal kjenne bevegelse hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig. Nå har jeg lagt meg, og nå er det selvfølgelig MASSE liv, med masse stikkinger nedover og greier. Blir jo gøy å prøve å få sove med de greiene her.. For en rampejente!!! Håper ikke dette sier noe om hva slags døgnrytme hun har tenkt å ha på utsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkinger nedover er gode modningstegn! Det er nok livmorhalsen din som blir påvirket av bevegelsene og trykket fra hodet. :) Hvilken uke er du i nå..? 38? Jeg ser ikke tickere på mobil! :kjefte:

Håper du får sove i godt i natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkinger nedover er gode modningstegn! Det er nok livmorhalsen din som blir påvirket av bevegelsene og trykket fra hodet. :) Hvilken uke er du i nå..? 38? Jeg ser ikke tickere på mobil! :kjefte:

Håper du får sove i godt i natt! :klem:

Jeg er 38+5 i dag. Så nå kan hun bare komme altså!! Kjenner at nå som A er bortreist, så er det veldig tomt her, og får meg til å ønske at lillesøster kommer tidligere!

Jeg håper også at stikkinger er et godt tegn. Foreløpig er det jo det eneste tegnet jeg har, så jeg klamrer meg litt til det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet mye stille de siste dagene, eller i hvert fall bare bevegd meg inne i leiligheten. Men nå gikk jeg en tur på butikken - det er ikke langt, bare et par hundre meter. Og etter jeg kom hjem kjente jeg umiddelbar dotrang, og mensmurringer! Og mer kynnere! Så det responderte kroppen på virker det som!!

Mannen skal på herrelag i kveld (edru, med bil... :lur: ) 10 minutters kjøring unna, så jeg får be han holde telefonen i nærheten av seg. Ikke at jeg tror det blir noe action nå, sånn egentlig, men det er jo litt spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! :) Jeg tror ikke du rekker termin jeg altså.. ;) Nesten så jeg har lyst til å legge inn den 14nde på lista.. :fnise:

Jeg gikk jo noen lengre turer samme uka som jeg fødte. Jeg tror absolutt det kan være med på å få fortgang i sakene! :jepp: Trykket på livmorhalsen kan nok være med på å modne sikkert. Stakk ofte intenst når jeg gikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Symptomene" dabbet av ikke lenge etter de kom dessverre. Så nå har jeg akkurat gått meg en halvtimes tur, bare for å se om jeg kan fremprovosere dem igjen! :) Foreløpig er det bare normale babybevegelser inni der, og stikkinger, men ingen murringer. Æsj, får vel bare være tålmodig..

Hva er disse fødetriksene igjen? Kanel, fødepizza, sex husker jeg. Noen som kan flere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte et lurt fødetriks en gang, og det funket for meg: Ta tiden til hjelp :nigo:

I mellomtida kan du jo kose deg med fødepizza, sitronbrus, grøt med sukker og kanel, bringebærdrops og ikke minst :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...