siebaeo Skrevet 4. mai 2013 #641 Del Skrevet 4. mai 2013 Så kjipt at ryggen begynner å melde seg.. Jeg kjenner meg veldig igjen! Begynner å bli tungt på forsiden.. Når tenkte du å være på Leos i morra? Og hvor lenge blir man..? 1,5-2 timer ca..? Hvis vi møter Pupsilure der ca 10 passer det veldig godt med soving her i alle fall. Må finne ut hvor det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #642 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg tenkte også å være der 10. Tenker ungene er ganske utslitt etter et par timer, og det passer fint for sovingen til A også. Hun kommer nok til å pass out ganske fort i bilen hjem!! Jeg har aldri vært der selv, så jeg må også finne ut hvor det er.. GPS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mai 2013 #643 Del Skrevet 4. mai 2013 Takk og lov for GPS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #644 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Guri malla, her er det action!! Damen som bor i etasjen under oss er gammel og skrøpelig - og åpenbart også dement. Da vi la oss hørte vi henne plutselig rope og hyle at hun sto i vinduskarmen og måtte komme seg vekk, for det var folk i leiligheten hennes. Hun bor i 4. etg, og fikk HELDIGVIS ikke opp vinduet! Mannen min gikk ned forbi sjekke at alt er greit. det var selvfølgelig ingen andre enn henne der. han fikk snakke med noen på alarmsentralen etter hvert som sa de skal sende noen til henne. Foreløpig har det ikke dukket opp noen, og vi tør jo ikke la henne være alene til de kommer, så dette kan bli en lang natt.. Jeg får jo ikke sove før han er tilbake! Endret 4. mai 2013 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. mai 2013 #645 Del Skrevet 5. mai 2013 Oi..! Hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. mai 2013 #646 Del Skrevet 5. mai 2013 Oi, ja, hvordan gikk det i går?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mai 2013 #647 Del Skrevet 5. mai 2013 Hjelpe meg.... Høres ut som det er på tide for henne å flytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. mai 2013 #648 Del Skrevet 5. mai 2013 Oi, noen som ikke burde bo alene lenger håper ting gikk bra og dere fikk sovet noe??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #649 Del Skrevet 5. mai 2013 Jada, vi fikk sove ikke så lenge etterpå heldigvis. De kom fra trygghetssentralen eller hva det heter for noe, og tok over. Jeg lurer veldig på hva de gjorde, om de tok henne med seg eller bare ga henne medisiner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. mai 2013 #650 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Høres ut som det enten er sykdom på gang (gamle blir typisk veldig forvirrede da, i stedenfor å få symptomer fra f.eks. lungene) eller en skikkelig begynnende demens Bra dere fikk sove etterhvert! Endret 5. mai 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 7. mai 2013 #651 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har også rygg som har begynt å krangle, men bare når jeg sitter på jobb, mistenker kontorstolen for å ikke være forenlig med min gravide kropp. Jeg kjenner heldigvis ingenting når jeg er hjemme, men på jobb får jeg smerter omtrent i det jeg setter meg ned (kontorjobb) på stolen. Jeg skal prøve ut noen andre stoler for å se om det kan hjelpe ellers blir det vel tur til legen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. mai 2013 #652 Del Skrevet 7. mai 2013 Kjipt å høre at ryggen tuller seg - håper du har fått benyttet deg av gavekortet ditt Hun damen under dere virker det som trenger litt mer oppfølging, godt og høre at trygghetssentralen kom å tok seg av henne så dere fikk sove videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #653 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har også rygg som har begynt å krangle, men bare når jeg sitter på jobb, mistenker kontorstolen for å ikke være forenlig med min gravide kropp. Jeg kjenner heldigvis ingenting når jeg er hjemme, men på jobb får jeg smerter omtrent i det jeg setter meg ned (kontorjobb) på stolen. Jeg skal prøve ut noen andre stoler for å se om det kan hjelpe ellers blir det vel tur til legen..... Jeg fant meg en stol i går som jeg driver og tester ut. Det er den typen som er uten rygg, og selve setet skråner svakt fremover, og er litt ustabilt. Det gjør at man må bruke kroppen til å stabilisere. Jeg har store forhåpninger til at det skal fungere å veksle mellom den og en vanlig kontorstol. Må ha vanlig også, for å få hvilt ryggen litt også, for det blir nok slitsomt å sitte 8 timer uten å kunne lene seg bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #654 Del Skrevet 12. mai 2013 Nei, NÅ kjente jeg at jeg syns det er litt lenge ned tre måneder igjen av svangerskapet!!! Har vært på besøk hos noen venner og fått alt for mye mat, og føler meg helt stappa. All maten og babyen trøkker på ribbena mine, og det er så sårt!! Er i bilen på vei hjem nå, og skal legge meg rett ut så snart jeg kommer hjem og strekke meg godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. mai 2013 #655 Del Skrevet 12. mai 2013 Uff, skjønner godt hva du mener.. Heldigvis gikk det seg veldig til for min del, så nå er jeg ikke like utålmodig som da jeg var likt på vei som deg.. Håper det hjalp å legge seg ned litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. mai 2013 #656 Del Skrevet 12. mai 2013 Har du veldig høy mage nå? Jeg husker jeg synes det ble bedre da hun sank ned. Har dere bestemt dere for det fine A-navnet ennå? (Fine A-navn nr. 2. Dere har jo allerede brukt et fint et ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #657 Del Skrevet 13. mai 2013 Magen står veldig rett ut, og går nesten ikke ut på sidene i det hele tatt, så da trykker det oppover også... Jeg skal se om jeg får lagt ut et magebilde etterpå, så kan dere se selv! Ingen navn er bestemt nei.... Jeg prøver å ta det opp innimellom, men stanger hodet litt i veggen føler jeg. Har begynt å tenke på navnet som kom på andreplass sist og, det på M, hvis noen husker. Tiden vil vise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2013 #658 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg husker, og synes fremdeles det er et fint navn Dessuten passer det bra sammen med storesøsters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. mai 2013 #659 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Ah.. som jeg kjenner meg igjen! Jeg tror vi har litt samme type mage.. Rett ut, tutmage. Jeg føler etter noen timer på jobb at jeg har en svær ball eller ballong full av vann som presser seg opp under ribbeina og truer med å knekke dem! (og det har jeg jo egentlig også.. ) Jeg føler jeg mangler 10 cm på høyden.. Og så er det "bare" 11 uker igjen! Det eneste som hjelper her er å legge seg. ALDRI har det vært så deilig å legge seg om kvelden! Du kan ikke få en gradert sykemelding? Jeg har fått 20 % nå for at jeg skal kunne legge meg litt i løpet av arbeidsdagen. Og any day now skal jeg få brukt den! Endret 13. mai 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. mai 2013 #660 Del Skrevet 13. mai 2013 Husker det godt, for her blir både A og M. Navnene brukt hvis neste barn er ei jente - vi går for dobbeltnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå