Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje... Men produksjonen var ikke spesielt sen sist jeg var gravid.. Men det betyr kanskje ingenting?? :vetikke:

Oppdaget akkurat at jeg har sett feil, jeg hadde ikke 2 tester igjen, jeg hadde 1.. Så nå har jeg ingen... Så nå blir det i hvert fall ikke testing på en stund. Må nok bestille noen, har ikke tålmodighet til å vente til jeg treffer deg Dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. :( Håper tanta kommer snart om hun har tenkt å komme da! Evt at hun holder seg borte i ca 40 uker! ;)

Jeg bestiller nok billigtester i morra. De kom jo kjempefort når jeg bestilte sist. Kanskje du har bestilt allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller nå!

Sjekket både billige-teste.dk og billige-tester.no, og på den norske siden koster det 195 ink frakt for 20 tester, mens på den danske koster det bare 135. NOK og DKK er jo omtrent lik også, så det er virkelig omtrent 60 kr forskjell. Det syns jeg er ganske spesielt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert tips. Jeg bestiller nå jeg og. Fra danmark! Innser at jeg er en gryende testoman.. :roll: I går brant jeg av en ny el-test fordi jeg fikk det for meg at mensen var så kort og rar.. :roll: Sluttet med spiral og da BLIR det jo gjerne kortere og mindre.. :klaske:

Hvordan unngikk du å bli loco etter prøving i et år?! :daane: Jeg har prøvd i 3 uker og er småpling i bollen allerede.. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det ikke har skjedd så mye spennende her ennå, men godt at du er forberedt ved å bestille mange tester :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet Dine, men nå har jeg allerede bestilt. Men hvem vet hvor lang ti dette skal ta, plutselig trenger jeg flere allikevel! :) (håper ikke det da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke tantebesøk..??

:bond:

Du må jo gå*på*apoteket*og*kjøpe*test!! :daane:

Husker ikke helt jeg.. målte du EL denne mnd? Kan det fortsatt være sjans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god :) Jeg holder de av til deg, men det er jo ikke sikkert at du trenger de.... :sjenert:

*Krysser fingrene og håpr jeg får deg som terminbuddy denne gangen også* :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke mensen nei... Enten gravid eller syklus på minimum 39 dager... Jeg har én test med ukeindikator i skapet, men den skal jeg spare til jeg har positiv billigtest tenkte jeg.. Jeg får vel pakke i posten i morgen håper jeg! Da skal jeg teste igjen altså!!

Testet ikke etter EL nei. Det KAN jo være sjans fortsatt, men nå syns jeg faktisk at det kjennes litt som jeg får mensen... :( Time will show!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte løpe og se om det var noe spor etter mensen. Det var ikke det. Hvis den er på vei, pleier sex å lure den frem. Kanskje jeg må overtale mannen til å bli medpå en runde etterpå - det burde ikke by på store problemer... :lur:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Bestilte du fra billige-tester.dk? Og du regner med å få dem i morra..? Jeg fikk bekreftelse på at det var sendt i går men regnet med det ville ta litt tid siden det kom fra DK. Og så la de på frakt i totalen?? :klo: Så vidt jeg vet skal ikke frakt medregnes i de 200,- som er grense for toll?

Jeg bestilte 15 billigtester og 1 CB med ukeinidkator. Angrer bare på at jeg ikke bestilte flere EL-tester.. :kjefte: Let the madness begin.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte fra .dk ja. Er det alt for optimistisk å tro de kan komme i morgen?? Innbilte meg at det skulle gå sabla fort jeg, men det kan jo ha noe med at jeg leste betingelsene for danskene ja... :sjenert: Vi får se da, kanskje må jeg ut og handle allikevel! Sex lurte ikke frem mensen enda i hvert fall... Og nå har nitti gen gått over også. Bais. Det er dritt å gå og vente sånn altså!!

Frakt skal ikke tas med ved utregning av mva, men det betinger at butikken spesifiserer hva som er innholdets verdi alene. Hvis de bare skriver totalen på pakka, så jobber ikke tollvesenet livet av seg for å finne ut hva varen alene koster akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis de ikke blir stoppet i tollen går det sikkert raskt! :jepp: Min bestilling kom akkurat over 200 da frakten ble lagt på, derfor ser jeg for meg at det kan ta litt tid..

Jeg fortsetter å krysse fingrene her jeg. Kan ikke gi oss før the fat lady sings! (den feite tanta that is :opplyser: ) Murring som graviditetssymptom kommer og går jo uansett! Så ikke se på at murringen forsvant som et tegn på noe som helst.. ;)

HÅPER dette går veien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg syns dette begynner å bli spennende igjen selv... Jeg hadde gitt opp håpet da jeg fikk negative tester, men det KAN jo bare være sen HCG-produksjon?!? Eller senere eggløsning enn jeg trodde??

Ingen spor av noen mens enda i hvert fall!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte forresten en kollega fortelle til noen på telefonen at vi skal ansette to nye i avdelingen, men har da fått beskjed om at vi da er "frempå", slik at dersom noen forsvinner i permisjoner e.l. vil vi ikke bli erstattet. Da sa kollegaen min "så da håper jeg damene her holder seg på matta!!" Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...