AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 I helga holdt vi på og bli meid ned av en bil i en helvetes fart.Hadde han truffet oss hadde vi blitt drept alle fire i bilen.To barn pluss meg og kjæresten.Hadde ikke samboeren hatt så rask reaksjon han hadde hadde vi ikke sitti her idag.Den personen hadde en fart på minst 120 kmt i en sving i en bakke og var et halvt sekund fra og treffe oss.Lå midt i kjørebanen.Jævla idiot. Så til dere som kjører som dette.tenk dere litt om.Dere setter ikke bare andre i fare,men dere selv også !!! 1
Siggen! Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Enig. Er så mange håpløse og totalt ubrukelige folk som ikke tenker på hva som kan vente rundt neste sving! Støtter deg fullt og fast, TS. Opplevd mye grisekjøring jeg også.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Er ikke TS som skriver nå.Om jeg forstod riktig om det var han/hun du mente hadde skrevet dette :)
Gjest Eluveitie Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Enkelte forstår ikke hvor stor skade de kan forårsake før det smeller, og da er det for sent for den gang.
juliane Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Er ikke TS som skriver nå.Om jeg forstod riktig om det var han/hun du mente hadde skrevet dette :) Det var da ikke flere innlegg i tråden enn TS sitt da Siggen svarte? Jeg har også en lignende opplevelse som TS, en bil som syntes det var en super ide å kjøre forbi to biler i en sving opp en bakke. Vi var så nær hverandre at jeg tror jeg hadde kjent igjen dama på gata hvis jeg hadde møtt på henne. Jeg fikk kastet meg i grøfta i siste liten og bare flaks gjorde at jeg ikke gikk rett i en lyktestolpe. Og bilen som nesten drepte meg gadd ikke å stoppe engang... 1
Siggen! Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Det var da ikke flere innlegg i tråden enn TS sitt da Siggen svarte? Jeg har også en lignende opplevelse som TS, en bil som syntes det var en super ide å kjøre forbi to biler i en sving opp en bakke. Vi var så nær hverandre at jeg tror jeg hadde kjent igjen dama på gata hvis jeg hadde møtt på henne. Jeg fikk kastet meg i grøfta i siste liten og bare flaks gjorde at jeg ikke gikk rett i en lyktestolpe. Og bilen som nesten drepte meg gadd ikke å stoppe engang... Noen sjåfører skulle virkelig aldri hatt lappen.. Tar sånne sjanser der de risikerer andres liv i tillegg til sitt eget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå