Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013


victorindia

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt å annonsere at jeg er gravid i bryllupet vi skal i nei; men mente bare at det er offisielt rundt den tiden. Kjenner ikke så mange som skal i det bryllupet uansett, så det blir mye fremmedfolk. Så det blir ingen stor sak :)

Åja :) men da var det bare jeg som misforsto ;)

Veldig greit å slippe å måtte lyve for å slippe unna alkoholen da.

Dagen i dag har egentlig vært veldig bra. Men plutselig ble jeg kjempekvalm. Klarte ikke gå å legge meg en gang. Bare ligge helt i ro, men nå er det bedre så nå skal jeg legge meg.

God natt damer og alle frø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på ultralyd på mandag og jeg er veldig spent på hva jeg kan vente meg! Er 7 uker i dag og hadde bittelitt blod på papiret i går, og etter SAen i april blir jeg litt bekymra.

Men jeg velger å tro at alt står bra til! :)

Bittelitt blod har ofte heldigvis ikke noe å si :)

Håper du får se en liten bamsemums med bankende hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt blod har ofte heldigvis ikke noe å si :)

Håper du får se en liten bamsemums med bankende hjerte :)

Hører jo om mange som blør uten at det er noe galt fordi, men blir litt bekymra uansett når jeg har dårlig erfaring med blødninger.

Krysser fingrene for et bankende hjerte i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da, Mala :) Jeg har også bestilt meg tidlig ul nå..klarer ikke å vente til den ordinære :sjenert:

Gru-gleder meg skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag, og der så vi et bankende hjerte :rodmer:

Så flott da :klem:

Er så deilig å få det bekreftet at det faktisk er liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var virkelig verdt det! :jepp:

Hun holdt på en god stund før hun faktisk fant den, så vi var rimelig nervøse et øyeblikk der når hun liksom: "du skulle vært 7 uker du nå"... Da tenkte jeg bare: Jeg ER da 7 uker på vei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min gud! Idag har alt slått til på en og samme gang!!

Satt hos frisøren og holdt på å både spy og sovne i stolen :P (satt der i 2 timer) nå er jeg så utslitt , men ikke sjans til å sove nå! Støvsuging , klesvask og hund som må på tur står for tur nå ! For et slitsomt liv :P...prøvde å finne ironi flagget, men fant ikke med tlf. *ironi flagg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med bankende hjerte Mala! Jeg er en av dem som aldri hadde klart å vente helt til uke 18. :fnise:

Jeg følger med her, men er dårlig på å kommentere. Formen er like fin som alltid, og nå er det offisielt at det kommer en ny bolle i januar. :hjerte: Jeg nyter å ha ferie, og i går bestilte vi sydentur. :hoppendeglad: Reiser på søndag om halvannen uke. Skal bli deilig! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen til dere andre her inne? :) Selv er jeg så kvalm at planene om 3 barn henger i en veldig tynn tråd akkurat nå :fnise:

Heldigvis glemmer man fort :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen til dere andre her inne? :) Selv er jeg så kvalm at planene om 3 barn henger i en veldig tynn tråd akkurat nå :fnise:

Heldigvis glemmer man fort :happy:

Kvalm ja. Fytti grisen.

Men likevel er det ikke på samme måte som med førstemann, så skal vel klare å komme igjennom de siste ukene med kvalme.

Det er synd i oss som må ruge og ha det fælt ;)

Men akk så fint det blir når vi begynner å kjenne liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du for å bedre på kvalmen da? Jeg går omtrent konstant med sea bands, drikker farris blandet med eplejuice og spiser ritz. Kjøpte ingefær te fra pukka her om dagen, hjelper litt det også :) Satser på at det gå over om et par uker - og det er jo heldigvis for en god "sak" da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slo kvalmen inn hos dere?

Jeg håper virkelig at jeg slipper å være så veldig kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min begynte også sånn rundt uke 7, de to siste ukene har vært helt forferdelige faktisk - håper du slipper unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelige greier..i dag er jeg i så god form at det nesten bekymrer meg litt nå :klaske: Men det er vel vanlig at det går litt opp og ned, og at man ikke er dårlig hele tiden :)

Har klart å gjøre masse husarbeid, og tilogmed vært på fjelltur - det var litt tyngre enn i fjor sommer gitt,

PUH :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier..i dag er jeg i så god form at det nesten bekymrer meg litt nå :klaske: Men det er vel vanlig at det går litt opp og ned, og at man ikke er dårlig hele tiden :)

Har klart å gjøre masse husarbeid, og tilogmed vært på fjelltur - det var litt tyngre enn i fjor sommer gitt,

PUH :blink:

Haha!

Det er det samme med meg i dag. Bortsett fra at jeg ikke har vært på fjelltur, men en masse husarbeid, og enda ikke ferdig. Men sitter å slapper litt av mens jeg enda har litt tid for meg selv.

Gutta er å henter svigermor som skal være her helt til onsdag.

Kjenner at jeg ikke gleder meg så mye til det når formen er så mye opp og ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skal si vi er flinke!!!

Skjønner godt det ikke er så stas med besøk når formen ikke alltid er like bra, håper det går fint. Jeg er heller ikke helt ferdig, tar det litt ettappevis...det hoper seg litt opp de dagene jeg ikke får gjort noe. Mannen er kjempeflink til å gjøre ting - så lenge jeg husker å be han om det ;)

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager uten aktivitet jo damer.

I all verden er det for noe? :P

Er jo ikke noe å oppdatere meg på da jo.

De siste dagene har jeg vært i god form, men nå i kveld så kom kvalmen tilbake. Usj. Liker ikke å være kvalm. Men så lenge jeg ikke kaster opp. Så så langt har det gått veldig bra i forhold til besøket.

Hvordan er det med dere da damer?

bobbi: Sånn er mannen min også. Er egentlig rask til å gjøre enkle husarbeidsting så lenge jeg sier noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...