Gå til innhold

Mafalda peiser på

Mafalda

Anbefalte innlegg

Gjest Nikki09

Åh, så bra :) får håpe det snart er overstått og smule er trygt ute! Jeg satt nettopp og lurte på hvor mange ganger det var greit å sjekke denne tråden før det grenset til stalker-tendenser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg sa at vi var spente, ønsket lykke til og sa at hun må stå på krava og finne fram sin indre bitch om nødvendig.

Fødsler er så uforutsigbare. For alt man vet kan det jo bli den enkleste fødselen herfra... Men nysgjerrig på hva som egentlig har foregått fram til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grensen til absurd?!? Jeg vil nå si at det høres helt absurd ut å først være på ABC, deretter havne på vanlig føde med vurdering av drypp, for deretter å havne tilbake på ABC mange timer senere... Jeg kjenner jeg er veldig glad for at det ikke er jeg som har fødsler på nærmere 40 timer!

Men, det er ihvertfall godt å høre at alt ser ut til å gå greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja kjenner jeg Mafalda rett kommer hun nok, da tingene har lagt seg litt, til å klare å forfatte nok et innlegg i kjent Mafalda-stil som omhandler fødselshistorien og fremkaller mye "huffda" blandet med morsomme beskrivelser som utløser latterkuler herfra til månen

nikki09; du er ikke den eneste. På jobb idag har jeg hatt KG oppe i 2 faner: En for Mafalda og F5, den andre med tilfeldige tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være interessant å observere hvor forskjellig mennesker oppfører seg under press. Noen er flinke til å si fra, andre krever for mye, andre blir spake.

Selv blir jeg heller spak. Jeg er ikke så spak ellers. Høflig, men ikke spak. Men når jeg er svak føler jeg meg så hjelpeløs og avfinner meg med at autoritetene vet best. Ikke vil jeg være sutrete og til bry heller.

Ser meg for meg da jeg fødte. Egentlig helt bunnløst fortvilet, men ganske medgjørlig og stille. Men med noen bitch-tendenser (heldigvis!) i ny og ne.

Først og fremst håper jeg Mafalda blir suverent tatt vare på. Og blir hun ikke det, håper jeg hun tenker like mye på seg selv som på andre.

Hehe, hun skrev hun skulle sende meg MMS i natt, men bare hvis jeg hadde telefonen på lydløs, for hun ville ikke forstyrre en småbarnsmor. Hva gir du meg, dama er i fødsel og tenker på det... Jeg skal danne Mafalda-fanklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men siden alle henger her og trykker F5 uansett...

Tror dere det blir gutt eller jente?

Jeg tror gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid tenkt på lille smule som en jente :)

Endret av mirama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Er ikke dette allerede en Mafalda-fanklubb? :klo:

Jeg tenker også på Smule som gutt!

Jo ;) Neppe det Mafalda planla, men slik har det blitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke bestemme meg for jente eller gutt. Men tror jeg heller mot gutt.

Og ja, jeg har vært med i Mafaldas fanklubb lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt å helle mot at Smule har snurrebass, frem til nå så har det liksom bare vært Smule, uten at jeg har tenkt på kjønn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nesevisa

Jeg har også vært skjult Mafalda-fan en stund, og trykker intenst på F5 i dag...

Tror Smule er en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå man skal være glad for at man ammer et par ganger på natten og kan sjekke dagbøkene fra sengekanten? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Synes jeg ser det for meg.... Ut med puppen, og et skevt håndledd med fingre som manøvrerer over KG for å oppdatere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smule er definitivt ei lita lillesøster.

Eg er òg av typen som blir spak. Eller, eg er vel strengt tatt stort sett alltid spak, særlig på egne vegner. Autoritetane veit best, eg innrettar meg og liker ikkje å vera til bry. Det betyr riktignok ikkje at jordmødrene ikkje med fordel burde hatt hørselsvern på då eg låg på fødestova. :plystre: Men, då eg blei trilla frå føde observasjon via barsel til fødestova, gjorde eg mitt ytterste for å vera så stille eg berre klarte, av hensyn til dei nyfødde (og dei kanskje småtraumatiserte, nybakte mødrene som nettopp hadde vore gjennom tøffe fødslar). Eg hadde ikkje lyst til å skremma dei små med fødehyla mine. :sjenert:

Eg håper Mafalda snart har avslutta fødekarrieren sin og har fått ein fin avslutning på ein lang fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... jøjøe meg! Dette var spennende!

Melder meg inn i fanklubben, og krysser fingrene for at hun snart er i mål, og Smule ute.

Jeg tipper forresten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...