Gjest Gjesten Skrevet 27. mai 2012 #1 Del Skrevet 27. mai 2012 Hva er det med disse vakaren kvinnene som faller for slike sleske typer? Jaja, regner med at herr Riise er rimelig opptatt for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 27. mai 2012 #2 Del Skrevet 27. mai 2012 Er du misunnelig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Del Skrevet 27. mai 2012 Kvalmt, men money talks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. mai 2012 #4 Del Skrevet 27. mai 2012 Er du misunnelig eller? :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Seriøst? Misunnelige på de som dater John Arne.....?? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. mai 2012 #5 Del Skrevet 27. mai 2012 Giftet han seg ikke i fjor? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Del Skrevet 27. mai 2012 Giftet han seg ikke i fjor? Wikipedia er din venn. "Han har tidligere vært gift en gang og søkte i februar 2012 separasjon fra sitt andre ekteskap." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 27. mai 2012 #7 Del Skrevet 27. mai 2012 :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Seriøst? Misunnelige på de som dater John Arne.....?? Siden h*n tar seg bryet med å lage en tråd om det..... Jeg kunne ikke brydd meg mindre, djizez. La de nå date som bare f**n, fint for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2012 #8 Del Skrevet 27. mai 2012 Siden h*n tar seg bryet med å lage en tråd om det..... Jeg kunne ikke brydd meg mindre, djizez. La de nå date som bare f**n, fint for dem Enig. Denne tråden var litt tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #9 Del Skrevet 27. mai 2012 Hun var ikke SÅÅÅ flott da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetanten Skrevet 27. mai 2012 #10 Del Skrevet 27. mai 2012 Herregud da. Er dere misunnelige på han? For at han har funnet seg en 20 på dusinet dame fra Jessheim (eller omegn) med standard reality-tv/glamourmodell utseende? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 27. mai 2012 #11 Del Skrevet 27. mai 2012 Herregud da. Er dere misunnelige på han? For at han har funnet seg en 20 på dusinet dame fra Jessheim (eller omegn) med standard reality-tv/glamourmodell utseende? Realyteten er vel at a mor er gla. Glae mødre er kjernen i vårt hyggelige samfunn La oss håpe at John Arne klarer å gjøre henne til ei permanent gla mor! Jeg er ikke ovverasket over at gutten har draget. Han strutter jo av selvtillitt, og slike fotballkropper ser unektelig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. mai 2012 #12 Del Skrevet 27. mai 2012 Wikipedia er din venn. "Han har tidligere vært gift en gang og søkte i februar 2012 separasjon fra sitt andre ekteskap." Fysjom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #13 Del Skrevet 27. mai 2012 Fysjom. + til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. mai 2012 #14 Del Skrevet 27. mai 2012 + til deg Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janis Skrevet 27. mai 2012 #15 Del Skrevet 27. mai 2012 Kanskje de er glade i hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #16 Del Skrevet 27. mai 2012 Synes ikke det er noe galt med dama, jeg. Selv ville jeg aldri involvert meg med noen som har vært singel i så kort tid, eller bytter dame titt og ofte. Eller, ville vel det om jeg ble skjemt skikkelig bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2012 #17 Del Skrevet 27. mai 2012 Haha synes de ligner på hverandre i fjeset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #18 Del Skrevet 27. mai 2012 Hva er det med disse vakaren kvinnene som faller for slike sleske typer? Jaja, regner med at herr Riise er rimelig opptatt for tiden.... Typisk kvinne. Han er veltrent og atlestisk med kraftig og maskulint hakeoarti. Hun er chubby, og ser ganske tilgjort ut også. Likevel syns kvinner at hun er vakrere enn han. Er noe totalt galt i samfunnet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #19 Del Skrevet 27. mai 2012 typisk sånt ukomplisert utseende det går ti av på dusinet her i Norge, med det blekede håret og perleøredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2012 #20 Del Skrevet 27. mai 2012 Først må jeg bare si at jeg ikke skjønner vitsen med å lage en tråd om dette. Det dems liv, de får gjøre hva de vil. Han er trent, og stråler av selvtillitt. Men bytter ofte damer, koner? Og hun kunne kanskje tatt på seg sandaler i stede... ser passe tilgjort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå