Gå til innhold

Jeg hadde med glede vært utro med denne kvinnen vist jeg fikk muligheten


Gjest Beetle Bailey

Anbefalte innlegg

Gjest Beetle Bailey

Hadde jeg fått muligheten til en natt med Sophia Bush, så hadde jeg ikke brydd meg om jeg har kjæreste da ville jeg vært utro.

Sophia-Bush-Biography-3.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel?

Nå er det vel særdeles liten sannsynlighet for at du får muligheten til det da. Er det noe du vil diskutere eller hva er greia egentlig? :klo:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beetle Bailey

Du slipper nok å være redd for å være utro mot noen :fnise:

Det har du helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde med glede dumpa deg etterpå, dersom du var min kjæreste. Jeg hadde ikke brydd meg om at det var Sophia Bush eller George Bush du hadde pult.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hun der hadde lurt meg ;)

Hadde med glede bytta kona mi mot noe av høyere kvalitet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad jeg ikke har en mann som AB over meg... Min kjæreste hadde ikke brydd seg om verken Angelina Jolie eller Beyonce..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hun der hadde lurt meg ;)

Hadde med glede bytta kona mi mot noe av høyere kvalitet.

Uff, stakkars konen din.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister i grunn lite å få seg kjæreste eller noen gang bli gift, for noen drittsekker som finnes...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister i grunn lite å få seg kjæreste eller noen gang bli gift, for noen drittsekker som finnes...

Takk for komplimentet :)

Kona mi vet at jeg liker pene damer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars konen din.

syns egentlig mer synd på ham O_o Siden han til syvende og sist bruker pikken i stedet for huet når det tydeligvis ikke skal mye til før det kortslutter oppi toppen. Syns alltid synd på sånne....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns egentlig mer synd på ham O_o Siden han til syvende og sist bruker pikken i stedet for huet når det tydeligvis ikke skal mye til før det kortslutter oppi toppen. Syns alltid synd på sånne....

Det er ikke synd på meg. Det er vel ikke forbudt å drømme om fremmed mus av en slik kvalitet ;) Tror de fleste menn gjør det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister i grunn lite å få seg kjæreste eller noen gang bli gift, for noen drittsekker som finnes...

Åherregud, da. Relax, gå ut, nyt solen ellernoe.

Dere som reagerer mest; Skulle gjerne sett deres reaksjon hvis Alexander Skarsgaar deller annen kjendiskjekkas prøvde seg på dere. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snilt av deg. Jeg hørte gledeshylet til Sophia Bush helt hit. :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke synd på meg. Det er vel ikke forbudt å drømme om fremmed mus av en slik kvalitet ;) Tror de fleste menn gjør det :)

En ting er å drømme, men å si at man gjerne skulle bytte ut konen sin med en av bedre kvalitet er en annen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått muligheten til en natt med Sophia Bush, så hadde jeg ikke brydd meg om jeg har kjæreste da ville jeg vært utro.

Sophia-Bush-Biography-3.jpg

vakker dame, seff.

Men utroskap er uansett noe forbanna dritt, forbli singel du og lev i håpet :jepp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

syns egentlig mer synd på ham O_o Siden han til syvende og sist bruker pikken i stedet for huet når det tydeligvis ikke skal mye til før det kortslutter oppi toppen. Syns alltid synd på sånne....

Synes i grunn mer synd på sånne som reagerer så sterkt på tråder som denne. Hadde en jente her inne lagt ut bilde av en utrolig heit kjendis og skrevet at hun hadde droppet alt hvis sjansen bydde seg...så hadde ikke folk reagert i nærheten så sterkt som i denne tråden her.

Mannehaters, much?

Og ja - jeg er jente sjæl.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn mer synd på sånne som reagerer så sterkt på tråder som denne. Hadde en jente her inne lagt ut bilde av en utrolig heit kjendis og skrevet at hun hadde droppet alt hvis sjansen bydde seg...så hadde ikke folk reagert i nærheten så sterkt som i denne tråden her.

Mannehaters, much?

Og ja - jeg er jente sjæl.

Haha, jeg elsker menn, men ikke de som er utro. Det samme gjelder jenter. Ingen forskjell på kjønn der i gården for min del.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplimentet :)

Kona mi vet at jeg liker pene damer.

Godt å høre at tapere holder seg sammen.

Du er taper fordi du ikke klarer å få deg noe bedre.

Kona de er taper som er sammen med deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Veldig mange par har jo slike lister der de putter opp kjendiser de har lov å være utro med! :fnise:

Kommer jo selvsagt neppe til å bli en realitet, men det er da fullt lovlig å fantasere. :)

Dere som reagerer så kraftig.. Hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...