Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Nå er det oftest menn som sjekker men ja er forsåvidt enig med deg

Det er sant. Problemet er bare at kvinnene har blitt bortskjemt ved å hele tiden bli sjekket opp, og når de først er superdrita og på sjekkeren, så mener de at det er deres rett å få med meg hjem.

Ja, jeg har opplevd det opptil flere ganger. Hun ene ble så vulgær at det måtte fire vakter for å bære henne ut :D

Uansett, jeg er enig i at kvinner har de største problemene innenfor uønsket oppmerksomhet på byen. Problemet er bare at når menn opplever det, så bagatelliseres det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er sant. Problemet er bare at kvinnene har blitt bortskjemt ved å hele tiden bli sjekket opp, og når de først er superdrita og på sjekkeren, så mener de at det er deres rett å få med meg hjem.

Ja, jeg har opplevd det opptil flere ganger. Hun ene ble så vulgær at det måtte fire vakter for å bære henne ut :D

Uansett, jeg er enig i at kvinner har de største problemene innenfor uønsket oppmerksomhet på byen. Problemet er bare at når menn opplever det, så bagatelliseres det.

det er fordi kvinner lager mer drama ut av det dersom de blir utsatt for det. vi gidder jo ikke å lage baluba dersom det samme skjer med menn. Det går jo ikke utover oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

det er fordi kvinner lager mer drama ut av det dersom de blir utsatt for det. vi gidder jo ikke å lage baluba dersom det samme skjer med menn. Det går jo ikke utover oss..

Og vi menn gidder heller ikke lage baluba, da det er 'skammelig'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og vi menn gidder heller ikke lage baluba, da det er 'skammelig'.

nettopp og da blir det bagatellisert. Ikke skyld på kvinnfolka for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

nettopp og da blir det bagatellisert. Ikke skyld på kvinnfolka for det.

Jeg skylder ikke på kvinnfolka for det, jeg skylder på kvinnfolka de tingene de gjør som er negative, akkurat som jeg skylder på mannfolka for de tingene de gjør som er negative.

Dette med bagatellisering av kvinners 'overgrep' mot menn ligger ganske dypt i samfunnet, og tvilsomt noe som kommer til å bli endret på i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

nettopp og da blir det bagatellisert. Ikke skyld på kvinnfolka for det.

Em, vi lager ikke et stort nummer ut av det, noe vi føler en del kvinnfolk gjør. Greit nok når menn virkelig er innpåslitne, og tafser, men ellers så synes jeg det er mye unødvendig bråk og drama.

Når damer tafser på oss, lager ikke vi noe nummer av det :gjeiper:

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Em, vi lager ikke et stort nummer ut av det, noe vi føler en del kvinnfolk gjør. Greit nok når menn virkelig er innpåslitne, og tafser, men ellers så synes jeg det er mye unødvendig bråk og drama.

Når damer tafser på oss, lager ikke vi noe nummer av det :gjeiper:

Har nettopp sagt omtrentlig det samme som du sier nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er sant. Problemet er bare at kvinnene har blitt bortskjemt ved å hele tiden bli sjekket opp, og når de først er superdrita og på sjekkeren, så mener de at det er deres rett å få med meg hjem.

Ja, jeg har opplevd det opptil flere ganger. Hun ene ble så vulgær at det måtte fire vakter for å bære henne ut :D

Uansett, jeg er enig i at kvinner har de største problemene innenfor uønsket oppmerksomhet på byen. Problemet er bare at når menn opplever det, så bagatelliseres det.

Jeg tror ikke en skit på deg, vennen. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Har nettopp sagt omtrentlig det samme som du sier nå.

Mener du at damer lager for mye bråk av at menn kommer bort til dem på byn da? Satt med en annen oppfatning :ninja:

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mener du at damer lager for mye bråk av at menn kommer bort til dem på byn da? Satt med en annen oppfatning :ninja:

jenter lager stort sett mer drama av ting generelt. Betyr ikke at det ikke finnes noen menn som ikke oppfører seg frekt og blir fly forbanna om en stygg dame sjekker dem opp, men tror ikke det er like mange av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...