Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Gratulerer sååååååå mye!!!!! Håper du hadde en fantastisk fødselsopplevelse! Nyt disse dagene:-) de første dagene er bare så magiske og spesielle! Stooor klem fra meg til deg og din lille familie<3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer SÅÅ masse med prinsen din :hoppendeglad: håper fødselen gikk fint og gleder meg til å lese historien din :hjerte: nyt din lille familie!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den store, lille, perfekte gutten Nutta! :hjerte::klemmer:

Nyt dagene!

Gleder meg til det er min tur... :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille (store) prinsen din! :hjerte: Du har vært kjempeflink :klemmer: Gleder meg til å høre mer, nyt dagene med den lille familien din så lenge :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, jeg tror at Nutta kommer til å felle mange tårer når hun ser hvor mange som er glad på deres vegne

:hjerte:

KG er iblandt bare SÅ god å ha altså!

Hurra igjen for Nuttis, gubben og Edward! :danse: :danse: :danse: :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med en stor og flott sønn!

Endelig kom han, så nå tipper jeg dere koser dere sammen alle tre. Nyt de neste dagene! :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var iallefall det navnet som ble nevnt at han skulle hete tidligre, men det er ikke sikkert han lignet på en Edward når han kom ut?

Gleder meg til å finne ut, og se bilde :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeendelig har lille Edvard kommet til verden! :hjerte: Gratulerer så mye Nutta! Du har vært kjempeflink og har god grunn til å være stolt! :klemmer: Har sikkert vært noen lange dager frem til gutten kom, men det er jo sååå verdt det! :)

Som mange andre kommer til å si, nyt virkelig barseltiden, den går så utrolig fort. Plutselig er han 7-8 mnd og er på vei til å krabbe.. Hvor ble tiden av? :klo: Om du er usikker på ting eller synes er litt vanskelig, stol på magefølelsen din! Og det er bare å sette krav å si hva du mener. Ingen får lov til å komme og gjøre som de vil nå etter fødsel, er du sliten så si fra.

:lillesky: Åh.. Fødsel er så vakkert. Håper det går bra med den lille familien!

:hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Har sittet på jobb lenge nå og vært frustrert fordi jeg ikke kom inn på nett for å se om du hadde blitt mamma ennå :) Såååå koselig å lese at han kommet. Og han er sikkert helt perfekt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!!

Endelig er han her. Han er lang og perfekt, likner sin far fra topp til tå. Lille Edvard ligger nå på brystet mitt og sover søtt. Pappaen sover søtt i senga ved siden av.

For noen fantastiske hilsner fra dere. Jeg er fullstendig overveldet! Tusen takk, alle sammen :hjerte:

Tr.heimspia har helt rett - her triller tårene når jeg leser hvordan dere har trykket F5 og sendt oss lykkeønsker :rodmer:

Ammingen går veldig ok når vi ligger. Vinkel etc er litt vanskeligere når jeg sitter, men det får vi til.

En våken gutt som vet hva han vil, liker seg best inntil mamma sin foreløpig.

Svigers kommer etterpå, samt mamsen min og hennes kjære.

Foreløpig ingen barseltårer, men de kommer vel. Jeg er utrolig sliten, og har mistet endel blod. Skal få ekstra oppfølging ikveld. Ble endel sting igår, sydde i nesten en time.. Veneflonen står i armen fortsatt, så håper de kan ta den ut ikveld.

Sambo var såååå flink igår. Han er helt støl idag etter all den fysiske påkjenningen som jeg ga ham. Jeg stod over ham en god stund, så han er nokså utslitt idag han óg. ;)

Han har vært med oss i natt, og blir hos oss til imorgen også iallfall. Vi koser oss masse.

Håper dere alle har det bra. Titter innom dere etterhvert :hjerte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg masse med prinsen din nutta :) Lykke til med amming, høres ut som om du hadde ett godt amme-utgangspunkt sammenlignet med meg, og nå går amminhen på skinner ;) Gleder meg til du får tid til å skrive ned fødselshistorien <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig med oppdatering fra deg :-) Det er bare suuupert med litt store barn. De er litt mer rusta! Min var omtrent like stor som Edvard da han ble født.

Kooos deg masse videre. Regner med det er noen supestolte besteforeldre som er spent på å få hilse på sittnye barnebarn :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en liten oppdatering, og så fint å se at alt går bra med dere :) Koselig med besøk da, og ikke minst at samboeren din får være der en natt til sammen med dere. Igjen, gratulerer med lille (men store) gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Snikleser trer frem fra skyggen :vinke: Måtte begynne å følge med her da jeg så du gikk sånn på overtid :fnise: Gratulerer så mye med den store, fine gutten, han høres kjempeflott ut! Kos dere masse med den herlige tiden dere har foran dere :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...