Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Fordi at?

Mener du at vi mannfolk skal ta ansvar for forvirrede kvinners oppførsel?

Kan du fortelle oss hvorfor du på død og liv vil ha denne forvirrede kvinnen, som etter din mening ikke vet sitt eget beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her :) Nei, jeg er ikke Blomsten ;)

Imorgen er dagen folkens.. Litt nervøs ja.. :sjenert:

(Se under)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle oss hvorfor du på død og liv vil ha denne forvirrede kvinnen, som etter din mening ikke vet sitt eget beste?

Jeg skal ikke på død å liv ha noen som helst.

Jeg skal bare ha en avklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, lykke til! Håper det går superbra, selv om denne tråden har sporet bittelitt av fra det opprinnelige temaet... :sjenert:

Det har du helt rett i at den har gjort :fnise: Men godt å høre andre synspunkt på dette likevel ;)

Skal spørre ham om han skal pynte seg.. Middagen er hjemme hos ham. Og ja, som BM" sier, jeg skal ikke ta middagen for særiøst, og blir det knullings, så blir det det. Jeg håper på det :fnise:

ts

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i at den har gjort :fnise: Men godt å høre andre synspunkt på dette likevel ;)

Skal spørre ham om han skal pynte seg.. Middagen er hjemme hos ham. Og ja, som BM" sier, jeg skal ikke ta middagen for særiøst, og blir det knullings, så blir det det. Jeg håper på det :fnise:

ts

Kle deg tekkelig men tilgjengelig :lur:

Men yay you! :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Tenk etter ts. Om du har sex med en kjekk kar den første kvelden. Er han da uaktuell som kjæreste? Sefølgelig trenger han ikke være det.

Slik tenker attrakrive menn også.

Det finnes folk av alle typer. Om de har sex på første face2face eller ikke så kan du være den rette. Noen som har sex på første date skaper et langvarig forhold, noen ikke. Statestikk på det har jeg aldri funnet, men etfaringsmessig skjer det i mange tillfeller.

Kjør på, og du ser hvor det ender.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Jeg skal bare ha en avklaring.

Den fikk du for tre år siden.

Sist du hadde en lang tråd her om dette gav du inntrykk av at du faktisk hadde bestemt deg for å gi slipp på henne?

Hva endret seg?

:tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Er ikke motivert.

Kanskje du bør sjekke hormonnivåene dine?

Beveger det seg ikke i lillemann når du møter en vakker kvinne?

Oppriktig talt, ikke ironi eller sarkasme.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

TS her :) Nei, jeg er ikke Blomsten ;)

Imorgen er dagen folkens...Litt nervøs ja...:sjenert:

Lykke til! Håper du har fått noe positivt ut av denne tråden.

Jeg (vi) heier på deg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk etter ts. Om du har sex med en kjekk kar den første kvelden. Er han da uaktuell som kjæreste? Sefølgelig trenger han ikke være det.

Slik tenker attrakrive menn også.

Det finnes folk av alle typer. Om de har sex på første face2face eller ikke så kan du være den rette. Noen som har sex på første date skaper et langvarig forhold, noen ikke. Statestikk på det har jeg aldri funnet, men etfaringsmessig skjer det i mange tillfeller.

Kjør på, og du ser hvor det ender.

Dette er andre date ;)

Bra dere heier på meg, det trenger jeg :sjenert::)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Seriøst, må alle tråder i Singelforumet handle om Steinar? Drit i å diskutere ham mer, han hører ikke på dere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Dette er andre date ;)

Bra dere heier på meg, det trenger jeg :sjenert::)

ts

Masse lykke til i morgen :) Håper du får det du ønsker ut av dette :) Og jeg tror ikke du trenger å lure på om det blir sex på deg ;) Dere har allerede hatt sex selvfølgelig vil han ha sex, hvis ikke hadde han ikke opprettholdt kontakten :) Jeg håper han ønsker noe mer også, hvis det er det du ønsker. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fikk du for tre år siden.

Sist du hadde en lang tråd her om dette gav du inntrykk av at du faktisk hadde bestemt deg for å gi slipp på henne?

Hva endret seg?

:tristbla:

Problemet har hele tiden vært at hun ikke klarer å bestemme seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet har hele tiden vært at hun ikke klarer å bestemme seg selv.

Hun holder deg på gress, intet annet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun holder deg på gress, intet annet..

Tja, det gjenstår å se hvis den tid kommer.

Det er nemlig ingen automatikk i at jeg kommer til å velge henne selv om hun skulle velge å skille seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det gjenstår å se hvis den tid kommer.

Det er nemlig ingen automatikk i at jeg kommer til å velge henne selv om hun skulle velge å skille seg.

Hun hadde skilt seg for lenge siden om det var noe mer enn det.

Og du burde ikke velge henne, spesielt siden hun ikke velger deg. Finn deg en dame som respekterer deg og vil være bare med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde skilt seg for lenge siden om det var noe mer enn det.

Og du burde ikke velge henne, spesielt siden hun ikke velger deg. Finn deg en dame som respekterer deg og vil være bare med deg.

Selvfølgelig kommer jeg aldri til å ville velge henne hvis hun ikke velger meg. Det sier seg selv.

Men jeg har en viss forståelse for at et samlivsbrudd er en turbulent og problematisk periode.

Og ettersom jeg kanskje ikke velger henne når det kommer til stykket allikevel, så må hun få muligheten til å velge om hun vil skille seg uavhengig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...