Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anna.S

Total blottet for tanken på hvordan han har opplevd situasjonen... 2, tango, dans. Ka-pish?

Jeg kjenner ikke denne mannen så jeg vet ikke hva han tenker, og ingen regel uten unntak. Jeg synes bare det er rart at han var betatt før de traff hverandre, og nå vet hun ikke helt hva han mener. Men det finner hun jo ut av, og vi også hvis hun fortsetter å holde oss oppdatert.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke denne mannen så jeg vet ikke hva han tenker, og ingen regel uten unntak. Jeg synes bare det er rart at han var betatt før de traff hverandre, og nå vet hun ikke helt hva han mener. Men det finner hun jo ut av, og vi også hvis hun fortsetter å holde oss oppdatert.. :popcorn:

Kanskje "godsakene" ikke var så gode som han hadde trodd? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Kanskje "godsakene" ikke var så gode som han hadde trodd? ;)

Da hadde han nok hold seg unna ;) Kanskje de var for gode til at han klarer å gi slipp?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her.

Nå har jeg lest litt frem og tilbake her hva dere har skrevet. Men Anna, var det ikke slik at din eks ble sammen med en annen mens han var med deg? Da hjalp det jo lite å ikke spre beina? :klo: eller misforsto jeg den?

Uansett, oppdateringen.. Jeg sendte en slik "vanlig" mld som vi har begynt med på dagtid. Vi skrev 4-5mld frem og tilbake. Så skrev jeg siste, stilte et konkret, men ikke viktig spm, sånn midt i mellom det andre jeg skrev. Som han da ikke har svart på.

Nå er det et par timer siden, så jeg vil ikke sende ny før han svarer. Om han gjør det da..

Kunne jo selvsagt spurt ham rett ut, men det blir litt masete føler jeg. Eller?

Vet han er opptatt nå, så han behøver jo ikke svare. Men det er jo det igjen ja, om han sender meg noe senere slik at jeg vet om han vil opprettholde dette her.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten vært fantastisk flaut om han var på KG av og til, og tilfeldigvis kom over denne tråden... :daane:

Men da vet han hvertfall hvor jeg står.. :forvirret:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tråden er jo laget fordi hun selv er redd for at hun har ødelagt alt ved å ha sex på første date. Og det kan det hende at hun har. Det er jævlig at det skal være slik fortsatt. At menn mister interessen fordi de får godsakene med en gang, men sånn er det desverre, og det hjelper ikke om vi driter i det. De fortsetter å ha den meningen uansett.

Når jeg møtte eksen hadde han vært på masse date's og det var flere av disse damene som han synes var knall bra og som han likte kjempe godt før de traff hverandre og også under date'n. Men når de ble med han på hotellrommet eller inviterte han med hjem og gav han godsakene på første date mistet han hele gnisten. Så jeg var den første han møtte som hold bena sammen og gjett om han ble stormforelska!

Så jeg hadde aldri fått opplevd det forholdet hvis det ikke hadde vært for at jeg holdt bena igjen, og det gav han klar beskjed om at var grunnen til at falt skikkelig for meg.

Nå var jo ikke akkuratt han det beste når det kom til stykke, men det bevist i allefall for meg at mange menn tenker slik. Desverre.

Så - i følge deg - så var den eneste grunnen til at han ble forelsket i deg og ikke en av de andre damene at du ikke lå med ham på første date? Og på grunn av denne ene mannen trekker du den konklusjonen at slik er alle menn? Aldri slått deg at det kunne være noe annet ved deg som tiltrakk ham enn din kyskhet?

Flink til å generalisere, det skal du ha...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

ts her.

Nå har jeg lest litt frem og tilbake her hva dere har skrevet. Men Anna, var det ikke slik at din eks ble sammen med en annen mens han var med deg? Da hjalp det jo lite å ikke spre beina? :klo: eller misforsto jeg den?

Jeg har en eks som kontaktet meg etter at han hadde fått seg ny kjæreste, kanksje det er det du tenker på. (skrev ett innlegg om at jeg hadde sagt det til den nye dama hans) Jeg gjorde det slutt med han i Juni i fjor og han fikk seg ny kjæreste i Februar i år, men kontaktet meg for kos i Mars.

Han jeg snakker om over her og som har fortalt meg hvordan de fleste (hans ord) mister interessen for damer som er "lette på tråden" (også hans ord) datet jeg i litt over 2 måneder. Han ville flytte til meg og var skikkelig forelsket men jeg hadde ikke de rette følelsene for han og gjorde det slutt. Han er en sånn typisk player da, så jeg vet ikke akkuratt om det er noe din type er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Så - i følge deg - så var den eneste grunnen til at han ble forelsket i deg og ikke en av de andre damene at du ikke lå med ham på første date? Og på grunn av denne ene mannen trekker du den konklusjonen at slik er alle menn? Aldri slått deg at det kunne være noe annet ved deg som tiltrakk ham enn din kyskhet?

Flink til å generalisere, det skal du ha...

Selvfølgelig var det andre ting ved meg som gjorde at han forelsket seg, (håper jeg da) men han er så kynisk at han hadde ikke ville blitt sammen med meg hvis jeg ikke hadde holdt igjen på første date, uansett hvor pen, smart, morsom whatever, jeg hadde vært. Det har han gitt beskjed om.

Jeg generaliserer ikke, jeg bare forteller hvordan ENKELTE menn tenker og er. Og jeg tar i allefall ikke sjansen på å ødelegge noe som kan bli bra ved å gjøre noe de synes er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Kunne jo selvsagt spurt ham rett ut, men det blir litt masete føler

Men hva vil du? Bør du ikke tenke over hva du føler og hva du ønsker med han? Er han slik du vil at mannen i ditt liv skal være? Ønsker du å gå å lure på hva han tenker og føler og vil?

Jeg vet jeg kan virke veeeeeldig kritisk, men jeg synes vi jenter alt for ofte godtar litt for mye bare fordi vi har funnet en som vi liker.

Det er jo du som skal finne den som du er den rette for, ikke oppføre deg på en måte som gjør at du blir den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Hjelpes vennen, så mye bedre du var enn de andre damerne. Jeg ler og ler. Det sier en del om deg at du gadd å være ilag med et slikt kre til kar. at menn renner rundt med et sådant kvinnesyn, gagner ingen, selv ikke de kvinnene som er "verdige" nok til å bli deres kjærester.

Det var en grunn til at jeg dumpa han etter 2 måneder ;) Og beklager jeg ikke svarte på denne før for jeg så den faktisk ikke :)

Jeg ble jo veldig sjarmert av denne fantastisk flotte mannen som kom og tok meg med storm. Som ville gi meg hele verden og som skrøyt av meg til venner og familie fra første stund. Jeg har aldri opplevd at noen var så forelsket i meg og det er jo en skikkelig god følelse. Men litt etter litt innså jeg hvor kynisk han var og hvor opptatt av status han var. Og at han egentlig ikke var forelsket i meg, men det at jeg passet inn i den illusjonen han hadde for seg selv.

Men når det er sagt så fortsetter jeg med å holde bena mine sammen uansett. Å "lure" en mann er ikke årsaken, jeg synes bare den følelsen man får hvis man har gitt seg henn og han stikker etterpå er helt jævlig. Sex betyr for mye for meg og det er ikke noe jeg vil gi til hvemsom helst. Men jeg dømmer ikke de som har ONS osv, ikke misforstå meg på det, men da må de også være sterk nok psykisk til å takle avvisning i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eks som kontaktet meg etter at han hadde fått seg ny kjæreste, kanksje det er det du tenker på. (skrev ett innlegg om at jeg hadde sagt det til den nye dama hans) Jeg gjorde det slutt med han i Juni i fjor og han fikk seg ny kjæreste i Februar i år, men kontaktet meg for kos i Mars.

Han jeg snakker om over her og som har fortalt meg hvordan de fleste (hans ord) mister interessen for damer som er "lette på tråden" (også hans ord) datet jeg i litt over 2 måneder. Han ville flytte til meg og var skikkelig forelsket men jeg hadde ikke de rette følelsene for han og gjorde det slutt. Han er en sånn typisk player da, så jeg vet ikke akkuratt om det er noe din type er.

Ok, da så :)

Jeg har aldelses ikke fått inntrykk av han er en player. Heller tvert imot faktisk.. Kan det hende han er litt på "vakt" foreløpig? Jeg fikk inntrykk av at storkoste oss begge to, på alle måter. Lenge siden jeg har hatt det så kjekt. Og da synes jeg også det er rart om han holdt skuespill hele tiden, eller om det er noe annet :klo:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da så :)

Jeg har aldelses ikke fått inntrykk av han er en player. Heller tvert imot faktisk.. Kan det hende han er litt på "vakt" foreløpig? Jeg fikk inntrykk av at storkoste oss begge to, på alle måter. Lenge siden jeg har hatt det så kjekt. Og da synes jeg også det er rart om han holdt skuespill hele tiden, eller om det er noe annet :klo:

ts

Men så igjen, så er det vel slik det var før vi møttes. Kanskje litt mindre mld.... men så på svaret mitt at jeg helt klart tviler og tenker og ikke tror han er såpass interresert som jeg er...

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Men så igjen, så er det vel slik det var før vi møttes. Kanskje litt mindre mld.... men så på svaret mitt at jeg helt klart tviler og tenker og ikke tror han er såpass interresert som jeg er...

ts

Jeg krysser i allefall alt jeg har for at du og jeg tar feil, og at han rett og slett bare er tilbakeholden.. For det finnes ingen bedre følelse enn når ting er gjensidig.. :yvonne:

Får satse på at han tar kontakt senere og svarer på spørsmålet du flettet inn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Ok, da så :)

Jeg har aldelses ikke fått inntrykk av han er en player. Heller tvert imot faktisk.. Kan det hende han er litt på "vakt" foreløpig? Jeg fikk inntrykk av at storkoste oss begge to, på alle måter. Lenge siden jeg har hatt det så kjekt. Og da synes jeg også det er rart om han holdt skuespill hele tiden, eller om det er noe annet :klo:

ts

Og så er det jo en del som tror de er klare for kjærligheten og så får de panikk når den plutselig står der. Redd for å falle tilbake på gamle feil osv. Selv om de har storkost seg på daten.. Vi får bare krysse fingrene hvis ikke så får du se på det som en god opplevelse og glede deg til du får det samme MED gjennsidige følelser.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser i allefall alt jeg har for at du og jeg tar feil, og at han rett og slett bare er tilbakeholden.. For det finnes ingen bedre følelse enn når ting er gjensidig.. :yvonne:

Får satse på at han tar kontakt senere og svarer på spørsmålet du flettet inn.. :)

Ja jeg håper. Blir det for dumt skrive en mld likevel om en stund? Var ikke et viktig spm som sagt. Han kan ha "hoppet over" det også. Han sa han var litt sånn ukonsentrert...

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anna.S

Ja jeg håper. Blir det for dumt skrive en mld likevel om en stund? Var ikke et viktig spm som sagt. Han kan ha "hoppet over" det også. Han sa han var litt sånn ukonsentrert...

ts

Jeg ville latt han få ta neste steget jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det jo en del som tror de er klare for kjærligheten og så får de panikk når den plutselig står der. Redd for å falle tilbake på gamle feil osv. Selv om de har storkost seg på daten.. Vi får bare krysse fingrene hvis ikke så får du se på det som en god opplevelse og glede deg til du får det samme MED gjennsidige følelser.. :rodmer:

Ja, jeg har også vært borti panikk-følelsen. Men ikke nå... Dessverre eller ikke, jeg håper det er i skjønneste orden. Men ikke godt å si.. :sukk: Jeg kan ikke se for meg at han kun ville ha seg et ligg, det kan han absolutt få andre steder.. Han virker oppriktig hyggelig, snill og "ordentlig". Så da er det jo det, er han bare høflig nå i ettertid tro. Ahrgg, et helvete å gå å fundere på dette her.....

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt han få ta neste steget jeg :)

Noen andre som mener dette og eller noe annet? ;)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Noen andre som mener dette og eller noe annet? ;)

ts

Enig med Anna. Hvis du har sendt han en sms med et "viktig spørsmål" så er det ikke særlig sjarmerende å sende en til melding før du har fått svar. Jeg ville nok ha gitt veldig mange minuspoeng for det i en datingfase i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...