Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere enda ikke skrevet til hverandre?

Synes at Idag høres ut som et greit tidspunkt. Mandag etter helgen, hvor en skriver slikt som; Jeg hadde det hyggelig, etc.

ts her.

Jo, han skrev til meg igår rett etter HI. Og så¨skrev vi litt i slik normal tone.

Vi har sendt mld osv hver dag siste tiden, så om det blir idag og vil tiden vise....

Koselig dere som kommer innom tråden forresten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som ingenting og fortsett i samme stil som før pulingen. Sleng på noe greier om at du likte å ha han inni deg, om det passer inn i dialogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som ingenting og fortsett i samme stil som før pulingen. Sleng på noe greier om at du likte å ha han inni deg, om det passer inn i dialogen.

hehe, ja, jeg skal prøve på det. Er ganske spent på dagen idag merker jeg. Kan gå begge veier..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Så lenge han tar kontakt er du ikke dumpa i allefall, men om han vil ha deg til knulleveninne eller noe mer gjennstår og se..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Så lenge han tar kontakt er du ikke dumpa i allefall, men om han vil ha deg til knulleveninne eller noe mer gjennstår og se..

Seriøst, kan du slutte<?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

Ja, han kan miste innteressen. På den andre siden, å dette har skjedd med meg hvertfall 3 ganger - Du holder igjen sex nettopp pga dette og blir mer og mer forelska, så ligger dere sammen og han har fått det han vil ha og du sitter igjen som idioten. Puler man tidlig å han stikker, er det ikke mye du mister. Da vet du hvertfall hva han var ute etter. Så, positive og negative sider uansett hva man gjør. Nå er det bare å vente å se

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Seriøst, kan du slutte<?

Slutte med hva da??? Å være ærlig? Å ikke gi henne forhåpninger og dulle med henne slik at hun blir skuffa og deppa når han viser seg å være ute etter en ting?

En mann som er betatt av ei dame viser det! Han vil treffes, være nær, bli bedre kjent. Han skirver ikke høflighetsms dagen derpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Slutte med hva da??? Å være ærlig? Å ikke gi henne forhåpninger og dulle med henne slik at hun blir skuffa og deppa når han viser seg å være ute etter en ting?

En mann som er betatt av ei dame viser det! Han vil treffes, være nær, bli bedre kjent. Han skirver ikke høflighetsms dagen derpå.

Bedrevitertonen din irriterer meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Bedrevitertonen din irriterer meg.

Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe med. Men erfaringene jeg har tilsier at jeg faktisk kan litt også ;) Jeg forstår ikke hvorfor mange gidder å kaste bort tid med å analysere, vente i 3 dager, late som om de er noe de ikke er for å være intressante osv osv.

Hadde hun holdt bena igjen ville hun aldri ha brukt så mye tid på å lure på om det var det som eventuelt ødela eller om det ikke gjorde det. Hvis man er usikker på om det er lurt å ha sex på første date, så venter man. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutte med hva da??? Å være ærlig? Å ikke gi henne forhåpninger og dulle med henne slik at hun blir skuffa og deppa når han viser seg å være ute etter en ting?

En mann som er betatt av ei dame viser det! Han vil treffes, være nær, bli bedre kjent. Han skirver ikke høflighetsms dagen derpå.

Dette slår jo ihjel det du skriver i setningen før. Pluss, om hun har vært avvisende (bevisst eller ubevisst, av kynisme eller usikkerhet og panikk) og han er interessert, så skriver han, trommevirvel, høflighetssms...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Dette slår jo ihjel det du skriver i setningen før. Pluss, om hun har vært avvisende (bevisst eller ubevisst, av kynisme eller usikkerhet og panikk) og han er interessert, så skriver han, trommevirvel, høflighetssms...

Han er intressert i å finne ut mer, før han ser om hun er noe for han. Han vet ikke enda om han er intressert. Eventuelt så er han intressert i en ting. Hun sier jo at de begge var betatt FØR de møttes. I mine ører hører jeg da at de allerede var på G.. noe som også gjorde at det var intenst og at de havnet der de havnet. Neste steg er jo da å fortsette å være betatt og nyte kjærligheten.. Sende søte sms og vise interesse. Høflighetsms blir for meg et tegn på 3 skritt tilbake og betenkeligheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser konstant "Lå med dataen". Så tenker jeg.. jaja, det er jo litt spesielt. På en annen side er det mange som har dataen i sengen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Jeg leser konstant "Lå med dataen". Så tenker jeg.. jaja, det er jo litt spesielt. På en annen side er det mange som har dataen i sengen.

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe med. Men erfaringene jeg har tilsier at jeg faktisk kan litt også ;) Jeg forstår ikke hvorfor mange gidder å kaste bort tid med å analysere, vente i 3 dager, late som om de er noe de ikke er for å være intressante osv osv.

Hadde hun holdt bena igjen ville hun aldri ha brukt så mye tid på å lure på om det var det som eventuelt ødela eller om det ikke gjorde det. Hvis man er usikker på om det er lurt å ha sex på første date, så venter man. Enkelt og greit.

Jøss, oppvokst på bedehuset eller? Om du puler første kvelden eller på date nummer 314 har null niks og ingenting å si om han er kun på jakt etter fitte. NULL!

Utfordringen her er ikke at TS har hatt seg, men at hun ikke har hodet kaldt og fortsetter i samme stil som før. Dog, når en er forelsket, da er det slik. Både for HAN og henne. Så, hvem sier at ikke han er usikker og forvirret nå? Har du tatt det med i ligningen din?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er intressert i å finne ut mer, før han ser om hun er noe for han. Han vet ikke enda om han er intressert. Eventuelt så er han intressert i en ting. Hun sier jo at de begge var betatt FØR de møttes. I mine ører hører jeg da at de allerede var på G.. noe som også gjorde at det var intenst og at de havnet der de havnet. Neste steg er jo da å fortsette å være betatt og nyte kjærligheten.. Sende søte sms og vise interesse. Høflighetsms blir for meg et tegn på 3 skritt tilbake og betenkeligheter.

Total blottet for tanken på hvordan han har opplevd situasjonen... 2, tango, dans. Ka-pish?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe med. Men erfaringene jeg har tilsier at jeg faktisk kan litt også ;) Jeg forstår ikke hvorfor mange gidder å kaste bort tid med å analysere, vente i 3 dager, late som om de er noe de ikke er for å være intressante osv osv.

Hadde hun holdt bena igjen ville hun aldri ha brukt så mye tid på å lure på om det var det som eventuelt ødela eller om det ikke gjorde det. Hvis man er usikker på om det er lurt å ha sex på første date, så venter man. Enkelt og greit.

Du kan pga Madonna/Hore dikotomien ha rett, men du kan også ta feil, dog e du ganske bombastisk når du snakker om "knullkamerat" og lignende, for jeg lser det som om at du klandrer TS for å ikke " holde bena igjen", som du kaller det. Da nører du jo opp til at slike holdninger skal fortsette og eksistere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Du kan pga Madonna/Hore dikotomien ha rett, men du kan også ta feil, dog e du ganske bombastisk når du snakker om "knullkamerat" og lignende, for jeg lser det som om at du klandrer TS for å ikke " holde bena igjen", som du kaller det. Da nører du jo opp til at slike holdninger skal fortsette og eksistere.

Hele tråden er jo laget fordi hun selv er redd for at hun har ødelagt alt ved å ha sex på første date. Og det kan det hende at hun har. Det er jævlig at det skal være slik fortsatt. At menn mister interessen fordi de får godsakene med en gang, men sånn er det desverre, og det hjelper ikke om vi driter i det. De fortsetter å ha den meningen uansett.

Når jeg møtte eksen hadde han vært på masse date's og det var flere av disse damene som han synes var knall bra og som han likte kjempe godt før de traff hverandre og også under date'n. Men når de ble med han på hotellrommet eller inviterte han med hjem og gav han godsakene på første date mistet han hele gnisten. Så jeg var den første han møtte som hold bena sammen og gjett om han ble stormforelska!

Så jeg hadde aldri fått opplevd det forholdet hvis det ikke hadde vært for at jeg holdt bena igjen, og det gav han klar beskjed om at var grunnen til at falt skikkelig for meg.

Nå var jo ikke akkuratt han det beste når det kom til stykke, men det bevist i allefall for meg at mange menn tenker slik. Desverre.

Endret av Anna.S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tråden er jo laget fordi hun selv er redd for at hun har ødelagt alt ved å ha sex på første date. Og det kan det hende at hun har. Det er jævlig at det skal være slik fortsatt. At menn mister interessen fordi de får godsakene med en gang, men sånn er det desverre, og det hjelper ikke om vi driter i det. De fortsetter å ha den meningen uansett.

Når jeg møtte eksen hadde han vært på masse date's og det var flere av disse damene som han synes var knall bra og som han likte kjempe godt før de traff hverandre og også under date'n. Men når de ble med han på hotellrommet eller inviterte han med hjem og gav han godsakene på første date mistet han hele gnisten. Så jeg var den første han møtte som hold bena sammen og gjett om han ble stormforelska!

Så jeg hadde aldri fått opplevd det forholdet hvis det ikke hadde vært for at jeg holdt bena igjen.

Pisspreik fra ende til annen. Når skal kvinner forstå at det hjelper null å knipe igjen, det endrer ingenting å knulle fyren hemningsløst første kvelden. rett go slett ordi det er ikke DET som bestemmer om en mannhar følelser for deg eller ei. Pule vil en mann "alltid", følelser er et helt annet opplegg med helt andre regler og kriterier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Når jeg møtte eksen hadde han vært på masse date's og det var flere av disse damene som han synes var knall bra og som han likte kjempe godt før de traff hverandre og også under date'n. Men når de ble med han på hotellrommet eller inviterte han med hjem og gav han godsakene på første date mistet han hele gnisten. Så jeg var den første han møtte som hold bena sammen og gjett om han ble stormforelska!

Hjelpes vennen, så mye bedre du var enn de andre damerne. Jeg ler og ler. Det sier en del om deg at du gadd å være ilag med et slikt kre til kar. at menn renner rundt med et sådant kvinnesyn, gagner ingen, selv ikke de kvinnene som er "verdige" nok til å bli deres kjærester.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...