AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja, hva syns dere? Er det noe med annonnsen jeg burde passe meg for? Er dette en bra bil? Hva syns dere om prisen? Vil ha DENNE type BMW men har ikke peil på bilsalg så trenger RÅD http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=34681983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Del Skrevet 19. mai 2012 Harry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora8 Skrevet 19. mai 2012 #3 Del Skrevet 19. mai 2012 Råne litt med meg, råne litt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvis du er råner eller kebabselger så er den fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 20. mai 2012 #5 Del Skrevet 20. mai 2012 Herregud folkens, det er da mange fine BMWer! Man må ikke være råner eller kebabselger likevel. Jeg synes den var fin! Men hadde vært enda finere i svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #6 Del Skrevet 20. mai 2012 mye feil på sensorer til abs, airbag og ikke uvanlig med feil på bremsekraftforsterker. kjedelig dusinvare som det er vanskelig å bli kvitt, ikke har den skinnseter eller noe spesielt utstyr - så den havner fort på jumboplass når man skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #7 Del Skrevet 20. mai 2012 BMW er og blir en av de mest komfortable bilene du kan kjøre. Så enkelt er det med den saken . Kjørt BMW de siste 8 årene , har eid/kjørt mange forskjellige merker , ingen kan måle seg med BMW! Aldri hatt noen form for problemer (hatt 4 stk , 1 cab 3 stasjonsvogner) Aldri blitt kalt harry , aldri følt meg harry , bor i en storby. Men selvfølgelig , det er forskjell på en stasjonsvogn versus en oppstyla , trimma en med RS striper , da er jeg enig i harry-stempelet.. Ville ha kjøpt den jeg (eller funnet en med skinnseter) , om det ikke er noe vesentlige heftelser på bilen. Det er tross alt en 2005 modell , så da har du en god bil lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #8 Del Skrevet 20. mai 2012 BMW er og blir en av de mest komfortable bilene du kan kjøre. Så enkelt er det med den saken . Kjørt BMW de siste 8 årene , har eid/kjørt mange forskjellige merker , ingen kan måle seg med BMW! Aldri hatt noen form for problemer (hatt 4 stk , 1 cab 3 stasjonsvogner) Aldri blitt kalt harry , aldri følt meg harry , bor i en storby. Men selvfølgelig , det er forskjell på en stasjonsvogn versus en oppstyla , trimma en med RS striper , da er jeg enig i harry-stempelet.. Ville ha kjøpt den jeg (eller funnet en med skinnseter) , om det ikke er noe vesentlige heftelser på bilen. Det er tross alt en 2005 modell , så da har du en god bil lenge Hvordan sjekker man heftelser? Hva syns du om prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meridius Skrevet 20. mai 2012 #9 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Hvordan sjekker man heftelser? Hva syns du om prisen? Det er heftelse på bilen så jeg ville undersøkt det først. Litt kjipt å plutselig stå i 200 000kr i gjeld. http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_motorvogn.jsp?regnr=PP69968 Endret 20. mai 2012 av Meridius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladamafia Skrevet 21. mai 2012 #10 Del Skrevet 21. mai 2012 holder meg generelt unna alle annonser på finn, der selger ikke gidder å skrive mer enn 3-4 linjer i beskrivelsen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #11 Del Skrevet 29. mai 2012 Ville valgt en med større motor vertfall, dette er noe av det simpleste av 3-serien mangler skinn/delskin, alufelgene hadde jeg kasta med en gang og kjøpt meg noen finere og større.. osv! men sikkert en helt ok bil. Har selv en 2005, en chippa 525 elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå