Gå til innhold

Rygget på dekket til en bil igår...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var uheldig igår, skulle rygge bakover da jeg kom borti en mercedes. Denne sto til med hjulet ut så jeg traff på dekket dens og fikk ripe på min audi a4.

Jeg gikk bort til vennen min og snakket med han, imens gikk et vitne og noterte reg nummer osv, da jeg skulle gå tilbake for og snakke med hun, gikk hun fra stedet.

Så da bare dro jeg videre?

Etter det, på jobb, ble jeg ringt opp at en utlending som tydelighvis eide bilen, jeg sa ikke mitt rette navn pga jeg var på jobb og ikke kunne sitte og diskutere dette med en utlending.

Jeg sjekket bilen hennes og det ble INGEN skade på den.

Hun ringte opp igjen idag mårrest, jeg tok ikke tlf fordi jeg sov.

Jeg er redd, men jeg vet jo også med meg selv at jeg ikke var borti noe annet enn dekket hennes. Det var min bil det gikk utover.

Hva om hun ringer igjen? skal jeg si mitt rette navn og si jeg ikke var borti bilen eller skal jeg si at jeg var borti men det ble ikke skade på den men min egen? og at vitne stakk fra stedet???

vi skulle jo ha skrevet skademelding der og da skulle vi ikke? men vitnet stakk jo av!!!

kan de kreve noe fra meg da?

:tristbla:

hilsen trist 19 åring.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle tatt bilder, men ja, lykke til med å bevise at du laget masse riper. Vitnet må da forklare seg rett, ikke stå og si hva hun trodde.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke har tatt bilder og kontakt med eieren stiller du dårlig. Det er vanlig folkeskikk å si ifra!

For alt du vet kan det hende eieren gir deg skylden for andre lignende skader på sin bil..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men vitnet stakk jo fra stedet?! har ikke dette noe og si?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er du som er ansvarlig, ikke vitnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men vitnet stakk jo fra stedet?! har ikke dette noe og si?

Stakk fra stedet? Hun gikk vel bare, hun hadde vel ingen grunn til å henge rundt der lengre.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg var uheldig igår, skulle rygge bakover da jeg kom borti en mercedes. Denne sto til med hjulet ut så jeg traff på dekket dens og fikk ripe på min audi a4.

Jeg gikk bort til vennen min og snakket med han, imens gikk et vitne og noterte reg nummer osv, da jeg skulle gå tilbake for og snakke med hun, gikk hun fra stedet.

Så da bare dro jeg videre?

Etter det, på jobb, ble jeg ringt opp at en utlending som tydelighvis eide bilen, jeg sa ikke mitt rette navn pga jeg var på jobb og ikke kunne sitte og diskutere dette med en utlending.

Jeg sjekket bilen hennes og det ble INGEN skade på den.

Hun ringte opp igjen idag mårrest, jeg tok ikke tlf fordi jeg sov.

Jeg er redd, men jeg vet jo også med meg selv at jeg ikke var borti noe annet enn dekket hennes. Det var min bil det gikk utover.

Hva om hun ringer igjen? skal jeg si mitt rette navn og si jeg ikke var borti bilen eller skal jeg si at jeg var borti men det ble ikke skade på den men min egen? og at vitne stakk fra stedet???

vi skulle jo ha skrevet skademelding der og da skulle vi ikke? men vitnet stakk jo av!!!

kan de kreve noe fra meg da?

:tristbla:

hilsen trist 19 åring.

Hva i all verden er poenget med falskt navn? Ringer hun deg og har regnr ditt så vet hun vel hvem du er også.

Du har forsåvidt ikke gjort noe galt, men du har gjort det jævla vanskelig for deg å bli trodd når du har opptrådd på denne måten.

Endret av kråkefjas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...