Gå til innhold

Må tisse hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg mått gå på do mer en vanlig. Tisset før jeg la meg igår, våknet i natt og gikk på do før jeg la meg igjen. Sto opp noen timer senere og måtte skikkelig igjen. Tissa for en time siden og nå måå jeg igjen!

Det er veldig irriterende for jeg føler jeg må tisse igjen nesten med en gang jeg har gjort det.. Har ikke hatt noe vondt og det svir ikke, men kan det fortsatt være uvi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være uvi, klamydia, stress, overaktiv blære, mm. Jeg har overaktiv blære, er sikkert på do 40 ganger i døgnet. Har blitt utredet medisinsk for å utelukke andre ting, skal prøve med akupunktur og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du drukket te, iste, kaffe, brus eller bare mer vann enn vanlig, er det helt naturlig å tisse oftere.

Uvi er nevnt, det kan også være en årsak, da ikke alle nødvendigvis føler ubehag eller smerter ved uvi.

Føler du deg tørst oftere og drikker oftere enn vanlig, er det også et symptom på diabetes, så hvis du er bekymret og det ikke går over på en liten uke, tar du en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...