Gå til innhold

Jeg skal slutte å lese blogger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går så tok jeg meg selv i å ha dårlig samvittighet av å spise softis og pølse..

Det har liksom blitt en del av rutinen min å lese de vanlige 7-8 bloggene flere ganger om dagen (mote/treningsblogger) "se på DEN lekre chanel neglelakken".. "da er den 6 treningsøkten unnagjort" osv osv. Jeg klikker meg inn flere ganger om dagen..men who cares, at nettenestea spiste taco til middag?? HVORFOR er det interessant? Hvorfor bryr jeg meg? Men jeg klikker inn dagen etterpå allikevel..

Jeg er dritt lei av å føle at klærne mine ikke er fine nok, at jeg ikke er tynn nok selv med en bmi på 19.38! At jeg må oppdatere garderoben med ditt og datt og lage dessert med fu**ings mandelmel og stevia.

Jeg tror det er bra for helsa å slutte å lese disse bloggene. Finn en hobby, les en bok eller avisen istedenfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo inspirerende blogger også, som ikke har med overfladiske tulleting å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, har også tatt meg selv i å få dårlig samvittighet hvis jeg har dressing på salaten min pga disse bloggene. Og jeg er undervektig!

Men så kommer jeg på at de pynter på sannheten og forsøker fremstå perfekt nettopp for å tiltrekke seg lesere. Jeg ville nok gjort det samme selv, og slettes ikke skrevet om kebab-smellen jeg gikk på en sen lørdagsnatt :gjeiper: Jobbet samme sted som en av disse perfekte bloggerne en periode, og hun pyntet noe innmari på den jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sluttet å lese blogger, mye av samme grunn som deg.

Det er liksom ikke måte på hvor perfekte og lykkelige og vakre disse bloggerne er. Og om det nå skulle være et skjær i sjøen, så er det alltid masse moralpreik om å se det positive, og svada om hvor takknemlige de er for den utrolig gode støtten av de tusen gode og nære vennene deres, og familien og blabla, så det hele egentlig bare blir en skrytegreie av hvor flinke de er til å være positive og ta seg sammen og hvor mange venner og familie de har.

Det blir bare deprimerende, når man får andres lykke og vellykkethet trykket opp og gnidd utover fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...