Gå til innhold

hva syns dere om råkjørere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hva syns dere om å ha en bil klistret i rumpa?

hva syns dere om de som raser fra deg i 40 sonen når du kjører 45?

hva syns du om de som bevist kjører forbi køen og blinker seg rett inn før krysset?

hva syns du om de som hopper ut rett forann deg selv om de har vikeplikt?

hva syns du om de som ligger midt i et kryss hvor det er plass til to biler?

kommer der på mer som gjør at dere får litt road rage?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

biler som ligger klistret i ræven min bruker få være med på en liten ting jeg synes er litt greit å få prøvd sånn i ny og ne.

jeg inviterer dem med på overraskelses-bremsetest.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Sinker

-De som bruker 90 forsøk på lukeparkering når man ikke får kjørt forbi.

-Manglende og feil blinklysbruk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nå må jeg bare få med en liten historie her, jeg kjørte 70 km t i en 60 sone(som før var 80 sone), jeg hadde en knall flott audi A6 i rompa, men skjørt å tåkelysa på.

jeg kjørte en gammel skranglekasse som skulle vrakes om 2-3 uker, så jeg satte bilen i andre giret og slapp kløtsjen raskt, motoren ruset og bremset kraftig uten bremsely.

og bang der smalt audien i rumpa gitt :D

tror ikke han har tailgatet noen siden det, jeg fikk foresten også utbelalt 7000,- for skadene på skranglekassa mi ;)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte en gammel skranglekasse som skulle vrakes om 2-3 uker, så jeg satte bilen i andre giret og slapp kløtsjen raskt, motoren ruset og bremset kraftig uten bremsely.

Får håpe noen finner ut av dette da så du blir fratatt lappen. Slike som deg ønsker vi ikke i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes nesten det er rart at syklister ikke er nevnt....

joda, jeg har bremset i rushen og plutselig fått syklister i ræven to ganger. det var absolutt ikke planlagt, for så vidt.

ford-bronco-xlt-04.jpg

det gjør vondt uansett om du kommer med sykkel eller audi og treffer en slik krabat bakfra.

Endret av WildThing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nesten det er rart at syklister ikke er nevnt....

Kanskje fordi tråden handler om bilister, ikke syklister?

Jeg irriterer meg over burnere!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva syns dere om å ha en bil klistret i rumpa?

Alt. 1: Jeg kjører for sakte

Alt. 2: De er noen jævla duster, og jeg får lyst til å bråbremse så de får seg en skikkelig støkk (men det er jo rimelig tett av meg, i fall han skulle kjøre på meg :sjenert: )

Alt 3: Vente til jeg kommer til en midtrabatt, stoppe bilen, og få boleren jeg har i passasjersetet til å gå ut, rive opp døren på bilen bak og gi føreren en skikkelig omgang.

hva syns dere om de som raser fra deg i 40 sonen når du kjører 45?

Det er en grunn til at fartsgrensen er så lav som 40, for f**n!!

hva syns du om de som bevist kjører forbi køen og blinker seg rett inn før krysset?

Det har jeg gjort mange ganger selv :sjenert::sjenert::sjenert: (men ikke hvis jeg sinker noen andre da, bare hvis det går kjempetregt og det er et langt stykke bilfri vei foran)

hva syns du om de som hopper ut rett forann deg selv om de har vikeplikt?

:kjefte::kjefte::kjefte:

hva syns du om de som ligger midt i et kryss hvor det er plass til to biler?

At de er evneveike? Eller fulle, men det går jo ut på det samme så lenge de har satt seg bak rattet på en bil...

kommer der på mer som gjør at dere får litt road rage?

Ja! Syklister som på død og liv skal ligge midt i veien - selv om fortauet er fritt for folk! *et ord lagd av masse stygge bokstaver*

Endret av Flair
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får håpe noen finner ut av dette da så du blir fratatt lappen. Slike som deg ønsker vi ikke i trafikken.

:fnise:

dette kunne vært unngådt om en vis audi sjåfør hadde hold 1003 regelen ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

dette kunne vært unngådt om en vis audi sjåfør hadde hold 1003 regelen ;)

Jeg vil nå hevde at å provosere frem en kræsj med vilje er langt mere alvorlig enn å bryte avstandsregelen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold avstand, så unngår man jo det. Du skal kunne stoppe til enhver tid.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil nå hevde at å provosere frem en kræsj med vilje er langt mere alvorlig enn å bryte avstandsregelen.

:skratte:

med den bilen jeg hadde så sa jeg at jeg trodde jeg satte den i 4.

bil fra 1989, var en grunn for at den skulle vrakes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå må jeg bare få med en liten historie her, jeg kjørte 70 km t i en 60 sone(som før var 80 sone), jeg hadde en knall flott audi A6 i rompa, men skjørt å tåkelysa på.

tror ikke han har tailgatet noen siden det, jeg fikk foresten også utbelalt 7000,- for skadene på skranglekassa mi ;)

Du gjorde det med vite og vilje når du visste at bremslyset ikke virket.

Du skulle ikke hatt lappen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

audien lå helt oppi ræva mi, han laget en farlig situasjon for MEG, så jeg tenkte å sette han på plass, jeg viste da ikke at han satt å tekstet på mobilen og ikke holdt nok avstand til å klare å bremse når jeg bremset :fnise:

det er ikke lov å tailgate i norge.

han var en ulykke som ventet på å skje.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold avstand, så unngår man jo det. Du skal kunne stoppe til enhver tid.

Det er ingen unnskyldning å være idiot fordi andre er det. Jeg vil heller ikke med vilje kjøre ned fotgjengere som går på rødt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

audien lå helt oppi ræva mi, han laget en farlig situasjon for MEG, så jeg tenkte å sette han på plass, jeg viste da ikke at han satt å tekstet på mobilen og ikke holdt nok avstand til å klare å bremse når jeg bremset :fnise:

det er ikke lov å tailgate i norge.

han var en ulykke som ventet på å skje.

Du lagde en farlig situasjon allerede da bremselysene dine sluttet å virke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at det er bedre det blir poengtert mens man har fokus på det enn at man følger inn i en situasjon hvor det kan bli nødvendig med en nødbremsing og man skaper en enda farligere situasjon. Ansvaret ligger helt og holdent på den som ligger bak, du SKAL kunne bremse uansett hvor mange bremselys og kirkekor som hyler og bjeller om at "oi, bilen stanset!"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen unnskyldning å være idiot fordi andre er det. Jeg vil heller ikke med vilje kjøre ned fotgjengere som går på rødt

Idiot? Jeg forbeholder min rett til å kunne stanse mitt kjøretøy. Jeg vil ikke ha noen helt oppi bilen når jeg kjører.

Sammenligningen din er forøvrig noe banal, det er ingenting som heter påkjørselsrett. Jeg har rett til å få stanse kjøretøyet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at det er bedre det blir poengtert mens man har fokus på det enn at man følger inn i en situasjon hvor det kan bli nødvendig med en nødbremsing og man skaper en enda farligere situasjon. Ansvaret ligger helt og holdent på den som ligger bak, du SKAL kunne bremse uansett hvor mange bremselys og kirkekor som hyler og bjeller om at "oi, bilen stanset!"

Det er jeg enig i, men det ble for dumt å lese om Ab's totale og arrogante ansvarsfraskrivelse.

Man bremser ikke med vilje bare fordi bilen bak ligger for nære. Hvis man ikke vil ha minst et liv på samvittigheten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...