Gå til innhold

STUDENTER: Du vet du er student når..


1kakemonsteret

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

Når du innser at du har post it lapper i alle verdens farger, men selv ikke det gjør lesingen morsommere.

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du veit du er en DÅRLIG student når du har eksamen på mandag, og ikke kan en pøkk :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du er student når du går på irrelevante yrksespresentasjonar berre for gratis mat.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du er student når du har whiteboardtavle over skrivepulten - og du bruker den flittig.

(same postar som over)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er student når du blir overbegeistret over europris sine post-it-lapper i alle størelser og farger som bare koster 29 kroner(og blir irritert for at du har kjøpt sånne bokmerke-post-it-lapper for 80 kr på ark dagen før)!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer med en liten moralprek her..

Hvorfor er man "pinlig fattig" ved å kjøpe helt ok first price nudler? Det er vell bare positivt å ty til billigere matvarer om det fungerer for deg. Selv om jeg hadde god råd før jeg ble student, kjøpte jeg billige matvarer.

Jeg har studert i to år, og har som regel brukt de billigste alternativene når det kommer til det meste. Det å gå på klesbutikken å handle for 1000 spenn, for så å finne ut at man har 200 kr igjen å leve av resten av måneden; for så å mase på mor blir bare drøyt.

Om man skal studere i noen år, er det vell greit å legge seg til fine vaner, slik at man slipper å leve på nudler de tre siste månedene før sommeren.

Men kjempemorsom tråd! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Du vet du er student i utlandet når du har eksamen på en lørdag :spy:

I Norge er ExPhil og ExFac på lørdager, så jeg føler med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er ExPhil og ExFac på lørdager, så jeg føler med deg! :klemmer:

Ah, det visste jeg ikke, godt å vite at jeg ikke er alene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er ExPhil og ExFac på lørdager, så jeg føler med deg! :klemmer:

Ikke overalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen på en mandag, ville heller hatt den på en lørdag... Da er man jo ferdig og kan feire på lørdag kveld i hvertfall!

Du vet du er student når du sitter og surfer etter "HÅG" på finn.no/torget! Haaater den ekle Ikea-stolen min! - og gjør alt for å utsette lesingen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er student i utlandet når du har eksamen på en lørdag :spy:

Jeg har hatt flere eksamener på lørdager, inkludert i dag! Og skal ha neste uke også :) er i NOrge.

Når du heller vil ha eksamen på lørdag, fordi helger er crappy å tilbringe på skolen.

Når sommerferien starter i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når mobilen din er ødelagt, og du prøver å komme på om du kjenner noen som har fått ny mobil i det siste så du kan få deres gamle.

Og når du synes det er skandaløst at kantina er stengt i helga når det er eksamensperiode - skal man liksom måtte forlate campus for å dekke vitale behov også, nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er student når du hamstrer nudler til 1,70 per pakke på rema 1000 og kassereren gir deg "blikket".

Du vet du er student når svigmor skryter av at du alltid spiser opp middagen du får servert. Hun skulle bare visst at ordentlig middag har du ikke råd til å lage selv, så da blir det å komme til himmelen de gangene du blir invitert hjem til dem.

Når du plukker opp 1 kroninger som du har funnet på bakken under bussetet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er student når du får ferie om 7 timer :D OG det er spådd strålende vær hele uka!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vet du er student når du får ferie om 7 timer :D OG det er spådd strålende vær hele uka!

Åh, så heldig du er! :) nesten en uke igjen for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... du vet du er (sliten) student når du etter oppgaveskriving irriterer deg over at notatblokka di ikke sier i fra om du har en skrivefeil, og at du ikke kan "viske" :kjefte:

... når puggevenninna di har like mye klær hjemme hos deg som du selv har, fordi hun ikke har tid til å gå hjem, og rett og slett har flytta inn. :fnise:

.... når du ikke har sminka deg eller gått ut av døra på minst 3 dager, fordi det er eksamensperiode

... når du blir fryktelig kreativ i matveien av å ha lite penger og eksamensperiode. Ris med tacokrydder = middag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du prøver alltid å overtale vennene dine til å ha vors hos deg når dere skal ut, for da får du all panten :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er student når... når du har eksamen i morgen :bond:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...