Gå til innhold

Nok er NOK!


Pialill

Anbefalte innlegg

ser at mellomrommene mellom tallene er helt fucket. men første tallet er altså det jeg har gått ned i cm den sise uken, og tall nr to er det totale antallet jeg har gått ned på 17 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har trent tisdag til og med fredag sist uke, harde timer! :) kjøpt meg pulsklokke etter time med PT på fredag, har enda gangsperr :snurt: men var utrolig digg å bli presset så hardt, fikk masse ut av timen :) Nå er jeg rustet til intervalltrening på egenhånd ;)

Helgen har jeg ikke vært på treningssenteret, men heller holdt meg aktiv på andre måter :lur:

men spørs om ikke det påvirker vekten negativt at jeg var våken fra 10 lørdags morgen til fire om natten i natt. Det er 42 timer i strekk det :sukk:

Her er målene fra sist søndag til i dag, altså 8 dager. Første tallet er de siste 8 dagene, og tall nr to er totalt på 24 dager :)

siste uken totalt

Midje -2 -10

Hofter -2 -8

Lår -1 -4

Legg -1 -1

Mage -3 -10

Overarm -2 -4

Bryst -3 -6

Under bryst -3 -7

Rumpe -3 -7

Har gått ned en del på målebåndet denne uken, og ser nesten litt frem til å veie meg i morgen, håper virkelig på bedre fremgang enn sist! Bør ha gått ned mer enn 1 kg med disse målene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått ned 1,7 kg. Rasjonelt sett burde jeg være fornøyd, men syns det var mye kjekkere med 2,8 kg på en uke :snurt: hehe

Skal en tur ut i kveld, har prøvd på diverse i skapet, men de fleste tingene har jo blitt for store :nigo: får ta meg en handletur om noen uker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd på alle buksene mine i dag! Må kvitte meg med ikke mindre enn 6 bukser! :fnise: småkjipt når de fleste er ganske nye og fine, men jeg har "krympet" inn i et par som jeg gikk med for noen år siden :nigo: så går vel opp i opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arti å vokse ut av klær! Det beste er jo at man da må ut å handle nye :fnise:

hvor mye har du gått ned totalt nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veide meg på tirsdag for en uke siden, da hadde jeg gått ned 6,8 kg :) på 24 dager. Får ikke veid meg før onsdag igjen denne uken tror jeg. Gått ned 14-15 cm rundt mage/midjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra!!!! målet var å gå ned 20, var det ikke? du er jo kvitt en tredjedel i så tilfelle!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på besøk hos storesøster :) vært småkjipt å spise suppeposer disse dagene, mens de har laget seg all verden god mat og fråtset i ostepop :( men jeg har klart det! Leverte nervøen min som jeg passer i barnehagen i dag, og tok meg en fjelltur! :) brukte15 min opp til toppen, strake oppoverbakker, 15 min rundt vannet, hvor jeg tok intervalltrening og gikk rolig ned igjen. Var vel borte 55 minutter :) GOD trening :fnise:

senere i dag skal jeg hjem til bergen, egentlig litt trist. Storkost meg med herlige nervøen min på to år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det som er det vanskelige med å gå ned i vekt!! At man hele tiden må stoppe seg selv og være bestemt når alle andre hiver innpå det de vil ha.. Her i huset er det stort sett jeg som handler inn, så jeg slapp enkelt unna her hjemme iallefall.. det var verre når vi reiste til familie eller venner, og det ble servert masse godt.

Men alle hadde jo forståelse for at jeg ikke spiste det usunne.. Bor du alene? og hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 :) har en romvenninne som er veldig flink til å ikke friste i hvertfall :fnise: veldig støttende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da holder hun seg på rommet sitt :fnise:

Det er verre med middagene som blir laget her i huset. ALT lukter jo så godt! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey! passer inn i kjolen som jeg har hengt opp på veggen som motivasjon :nigo:

dette bildet er tatt for halvannet år siden, nå er jeg ikke så langt unna :) men fremdeles 10 kg igjen å ta av! Hjalp litt på motivasjonen dette :lur:

post-23824-0-18862300-1339533109_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! der så du jo kjempeflott ut!! men du skal vel ikke gå ned 10 kg til dersom du ser sånn ut nå? hvor skal du ta de 10 kg fra da?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

wow! der så du jo kjempeflott ut!! men du skal vel ikke gå ned 10 kg til dersom du ser sånn ut nå? hvor skal du ta de 10 kg fra da?? :fnise:

Hehe, det lurer jeg også på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Jeg er vel 2 kg unna det jeg veide på det bildet der... Tro meg, den kjolen er genial, skjuler problemområdene, nemlig hoftene og magen :fnise: på bildet var jeg kanskje 68 kg eller noe :) nå er jeg rundt 70. Kjolen er faktisk str 42 fra h&m :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag, gått ned 1,3 kg på en uke, nå er jeg nede i 69,9. Godt å være under 70, men syns det går grusomt sakte! Alle de andre i gruppen går ned 3 kg i uken liksom :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ta det for hardt! det viktige er at du går ned!! det betyr at du gjør noe riktig.. de andre i gruppen er gjerne større enn deg også?!

Kult å være under 70 da!!! grattis! fortsett det gode arbeidet, så når du målet ditt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...