Gå til innhold

En kvinnes liv...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jaja, her sitter jeg. Har prøvd å få barn i 7 måneder nå, og fortsatt ingenting. Skal straks starte på 8.gang - og denne gangen har vi bestemt oss for å gå grundigere til verks enn tidligere. På tide at det skjer noe her nå:-) Fram til nå har vi prøvd "passivt", men skal starte med forskjellige metoder jeg har funnet her på KG og SnartGravid. Så i dag spurter jeg til helsekostforretninger for å se hva de har å tilby :briller:

Den siste måneden har i tillegg til prøvingen, flytting fra Nord-Norge og helt ned til store Oslo vært tung, og det har vært vanskelig å tilpasse seg :roll: Så det spørs jo hvor mye baby det blir av dette i disse tider................ Jeg har kommet fram til, etter en måned her nede at noe storbymenneske, DET er jeg nok ikke :) Sånn er det bare. Gledet meg til å komme, og få prøve å bo her en stund, ble jo bare med min kjære som er student her nå ut året. Men starten har ikke vært helt etter planen. Har vært uheldig med et par jobber, har nå en deltidsstilling på en butikk. Ikke noe å rope hurra over, men inntekt trenger man jo... :-?

Er sannelig ikke helt greit å være kvinne, midt i livsplanleggingen i disse tider nei. Tipper jeg prater for flere. Det er alltid nok av press å takle.....

Nei det er vel bare å komme seg opp til senteret og finne hostesaft, salvie-te, tranebærtabletter og EL-tester :D

P.S.

Er det noen her inne som har vurdet "prøver-treff"? Et møte mellom flere av oss som ikke helt har fått til det der med baby enda? :) Bare en tanke som plutselig slo meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P.S.

Er det noen her inne som har vurdet "prøver-treff"? Et møte mellom flere av oss som ikke helt har fått til det der med baby enda? :) Bare en tanke som plutselig slo meg...

Tja... kanskje det...

Jeg bor i allefall i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

SnartGravid har jo sånne treff, kanskje du kan prøve der?

Bor selv i Oslo og lengter etter å komme meg vekk... Skjønner hva du mener. Selv er jeg helt ny prøver, skulle egentlig ikke begynt ennå faktisk... Men var litt uforsiktige, og håper nå at det er noe på gang :wink: Er gjerne med på treff forresten, men har ikke tid før midten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...