Gå til innhold

Teasing

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg holder på med teaser meg skikkelig, hele tiden. Han er så sinnsykt flink, og det irriterer meg. Spesielt når det er andre i nærheten, når vi ser film med venner eller er på kino. Jeg har veldig lyst å ta "skikkelig" igjen en dag, og tenkte jeg kunne gjøre det når vi skal på dobbeldate med noen venner i helgen. Noen skikkelig gode tips? :-D

Skrevet

Hva er det han gjør som du oppfatter som teasing da? Jeg har fått høre at jeg også er veldig flink til å tease, og det er jo litt gøy ;)

Skrevet

Det er vel ikke så mye han gjør, annet enn å stryke meg på og mellom lårene, nederst på magen og bite meg i nakken. Jeg tåler ikke så mye da, men jeg har lyst å ta SKIKKELIG igjen på han. Spesielt når vi er med andre og han ikke kan "gjøre noe med det".

Skrevet

Det som funker på deg funker nok bra på han også. Stryk litt på han, men ikke på de åpenbare stedene. Om dere står ved siden av hverandre kan du putte fingertuppene akkurat under buksekanten på rumpa hans. Når han holder rundt deg kan du presse deg litt ekstra inntil han. Eventuelt hviske frekke ting i øret hans når ingen følger med.

Skrevet

Hvisk ham i øret når dere er ute på daten at du er dryppende våt av tanken på alt du skal la ham gjøre med deg når dere kommer kommer hjem ;) Hadde funka godt på meg hvertfall :P

Skrevet

What? Dater du Miguel?!

Spøk til side. Jeg tror jeg ville gått for en vokal tease istedet. "Jeg har ikke på meg truse i dag" for eksempel. Hermeleken som er foreslått over her syns jeg kanskje blir litt rart. :)

• Liker 1
Skrevet

Spis en kjærlighet og kos med den med tungen, på en måte som kan tolkes litt forskjellig. At du er uten truse er også en vinner, eller at du hvisker til han at du er nybarbert nedentil. Da vil minst halve hjernekapasitetens hans være opptatt med dette helt til han får slippe til.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det han gjør som du oppfatter som teasing da? Jeg har fått høre at jeg også er veldig flink til å tease, og det er jo litt gøy ;)

Del gjerne dine tips om hva du gjør også :jepp:

Skrevet

Jeg gjør ikke disse tingene helt bevisst, er bare sånn jeg er egentlig. Men jeg pleier å stryke hånden på armen hans eller over korsryggen hvis jeg går forbi han, og stille meg tett inntil han eller snike meg inntil han bakfra og putte armene mine rundt han og klemme han :) Jeg går også gjerne foran han og beveger hoftene litt ekstra mens jeg går, og snur gjerne hodet og smiler lurt til han. Bruker øynene mye også og klarer å uttrykke mye gjennom dem. Hvis vi sitter ved siden av hverandre stryker jeg han gjerne sakte på låret. Pleier å funke veldig godt for meg på de fleste gutter/menn ;)

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Mesterlig bruk av lure øyne og et lekent smil kan være magisk.

;)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Mesterlig bruk av lure øyne og et lekent smil kan være magisk.

;)

+ Berøring. Teasing er digg :)

Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Jeg har et spesiellt blikk jeg bruker i slike anledninger :fnise: Kåte-blikket, haha! Og hvis du da putter pekefingeren din på leppene dine og på halsen så funker det nok... litt vanskelig å forklare det men......

Endret av Lykkeliky
AnonymBruker
Skrevet

teasing er bare plagsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...