Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trente masse kjerne i dag, med fokus på mage. Push ups er aldri morsomt ;p 

Litt nedtrekk, kjapp runde med knebøy (bare måtte!), og skal på yoga senere. Har blitt lite cardio denne uka, så må skvise inn litt løping snart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sukkerbit

I dag har jeg ikke trent, og kjente det var godt da jeg har trent tungt de 4 siste dagene. Men så rekker jeg dessverre heller ikke trening i morgen, så da blir det en lett økt på søndag. Er ikke alltid lett å skvise inn trening i eksamenstiden, men 5 økter i uka må jeg vel si meg fornøyd med. I går trente jeg i alle fall rygg med mark, nedtrekk (både smalt og vanlig) og hip thrust i tillegg til roing. Var bra økt :) . På søndag blir det kjernemuskulatur med slynge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fridag i går, så da ble det trening igjen idag. Kardio i 45 minutter, og så styrke (fokus på armer, lår og rumpe). Deilig måte å starte dagen på :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag var jeg på spinning. Jeg fant ut at jeg faktisk er så utrent at jeg måtte gi meg halveis i timen. Hele veien hjem trodde jeg at jeg skulle spy. Uff. Jaja, en halvtime er bedre enn ingenting! Blir nok bedre etterhvert, men blir nok ikke mer spinning på meg med det første! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6,68 km lang tur opp Sandviksfjellet i dag. Rolig tempo med en venninne, gikk veldig bra med beina helt til vi skulle ned. Litt ømme legger men ellers fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...