Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie

Nå kom jeg tilbake fra en gåtur i skogen, ble i overkant av halvannen time. Gikk et litt annet sted enn jeg pleier å var litt usikker på hvor lang tid det var før jeg var der jeg skulle, begynte å bli litt mørkt ja. Hva er greia med å ha mange steiner og røtter i stien liksom. Hadde jeg ikke sluppet bandet til bikkja mi hadde jeg sikkert ligget der oppe med brukket armer og bein. Høhø. Men han er så søt å holdt følge med meg forde om han sprang løs. Han er verdens beste turkamerat ^^

Vil ta litt styrke trening etterpå, så kan jeg si at jeg har vært litt flink i dag. Men har spist litt usunt og til og med drukket en del brus med sukker ( gjør aldri det) men vi hadde ikke annet ( jeg vet, vann i springen, men jeg takler ikke å drikke vann. Høhø, er litt håpløs der)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meridius

- Gått ned 1 kg etter jeg endret livsstil forrige uke.

- Tar nå 300kg i beinpress.

Gleder meg til å trene i morra etter jobb :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 km sykkel, 5 km løp (på ny personlig rekord! :D) og en crazy-lady-butt-bible-video.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candy Pie

Jeg har ikke trent i dag, men skal prøve å få gått en tur etterpå :)

Er så redd jeg ikke rekker å bli fornøyd med kroppen før sommeren er over. Skal ikke ned mange kilo sånn sett, men vil få vekk litt fett og "stramme opp" magen og rumpa er problemet her :( Jeg er blitt velig flink til å trene, men jeg spiser fremdeles usunt. Jeg passer på kaloriene, men er kjipt å aldri bli ordentlig mett pga jeg må spare opp kalorier til sjokolade liksom :P Ender jo med "overspising" nå og da og. Uff :P

Full skjerpings !:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Jeg har begynt å løpe igjen. Merker at formen blir gradvis bedre for hver dag som går nå. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent zumba i dag jeg ^^,

Forbrenningen min er ikke lenger på topp... Så fra nå av må jeg faktisk jobbe for å beholde den slanke fysikken.. Om ikke er det iallefall bye bye modellverdenen... For all del, jeg ser bra ut som jeg er nå. Men litt finpussing må til for å holde det gående.

Har meldt meg inn på et treningssenter nå. Så i morgen skal det pumpes ^^, Sprettrumpa skal bli tight(ere) =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble styrke i stua, satser på en løpeøkt i morgen tidlig (4X4)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dobbel- økt med total varighet på 3 timer. Har et mål om å holde meg på 10-15 timer trening i uka:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En knapp times pust og pes (og svette) foran TVn med Zumba før frokost. Er veldig fornøyd med det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud hjelpe meg, det er hardt å sykle igjen. Har knapt bevegd meg én meter de siste 8 mnd..

10 km på 25 minutter spinning i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motbakkeløp! Kjenner det i ræva, deilig.

( ser at det kan virke perverst :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare løpt i fire dager og har allerede gått såpass ned i vekt at shorts som før var på bristepunktet nå sitter tilnærmet perfekt. Ansiktet har også blitt bittelitt mer markert.

Steike, nå skal jeg jeg løpe til jeg dåner i dagene fremover. Målet er å få et mer markert ansikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...