Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, har du trent i dag? Om det så bare var å velge trappen fremfor heisen? Overlevd en steinhard spinningtime? Løfta vekter til musklene skrek om nåde? Eller foretatt en endring i kostholdet ditt?

Kom og skryt, og motiver andre :D

Jeg har løpt i terrenget i dag, jeg merket at jeg kom høyt opp når nedbøren som nede i dalen under meg kom som regn der, og som snø og hagl der jeg stod. Det var en deilig følelse, herlig!

Hva har DU gjort i dag? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -_Tove_-

Jeg har trent 90 minutt spinning! Utrolig tungt, men så herlig når det er overstått!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tur i to timer,og trent litt styrke og strekkøvelser i ca 20min.

trappen prøver jeg å ta fremfor heisen,med minre det er mye å bære på.Man holder seg sunn hvis man går mye hver dag,samt trener styrke,strekkøvelser etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :D

Mye sant i det du sier Fortuna, bare det å gjøre noe hver dag for å forbedre kosthold og treningsrutiner holder en sunn lenge :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg instruert to gruppetimer, en veldig hard og den andre moderat. Også har jeg sykla i ca 45 min ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 1 time zumba og 3,5 km jogg på mølle.

Tirsdag: fitness aerobic

Så langt er jeg fornøyd med starten på uken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg er i eksamensmodus og har derfor ikke så mye tid til overs, men jeg prøver å legge inn en form for trening daglig allikevel. Idag ble det jogging/powerwalking i oppoverbakker i en times tid, jeg liker best utetrening og å kombinere fysisk aktivitet med å være i naturen. Meditativt. Jeg er også flink til å spise mye sunt om dagen, mye grønnsaker og frukt spesielt, også prøver jeg å kutte drastisk ned på de raske karbohydratene. Jeg elsker brød, pasta og slikt, men jeg merker at kroppen og magen min trives best med begrensede mengder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg ikke kan "skryte" stort når jeg ser hva dere andre har gjort,men jeg har faktisk for andre dag på rad klart å komme meg opp på trimsykkelen,og tilbakelagt noen usle kilometer.

Og selv om dette ikke er all verden er det stort for meg! :D

Må begynne i de små,eller noe i den dur :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg ikke kan "skryte" stort når jeg ser hva dere andre har gjort,men jeg har faktisk for andre dag på rad klart å komme meg opp på trimsykkelen,og tilbakelagt noen usle kilometer.

Og selv om dette ikke er all verden er det stort for meg! :D

Må begynne i de små,eller noe i den dur :P

Det er kjempebra, husk at de som trener hardt og mye, også startet et sted!

Kan fortelle deg at første gang jeg trente styrketrening så tok jeg for tunge vekter, og når jeg hadde tatt noen øvelser og satt dem ned, så svartnet det for meg, jeg gikk i gulvet, og spydde ned i treningsbagen min :fnise:

Så tro meg, vi har alle tatt museskritt. Bare fortsett, snart løper du i lange steg!

Jeg har ikke trent i dag, enda, men jeg har hatt masse sex i hele natt :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra, husk at de som trener hardt og mye, også startet et sted!

Kan fortelle deg at første gang jeg trente styrketrening så tok jeg for tunge vekter, og når jeg hadde tatt noen øvelser og satt dem ned, så svartnet det for meg, jeg gikk i gulvet, og spydde ned i treningsbagen min :fnise:

Så tro meg, vi har alle tatt museskritt. Bare fortsett, snart løper du i lange steg!

Jeg har ikke trent i dag, enda, men jeg har hatt masse sex i hele natt :ler:

Haha,måtte le av historien din der:P Bra det ble bedring da ;)

Ja man må starte ett sted,og da jeg ikke har rørt noe særlig på meg på 10(!)år tar det nok litt tid før jeg er igang igjen. Men kjenner det gjør godt for kropp og sinn,så skal absolutt holde ut. Så det neste nå må være å forandre litt på kostholdet. Det blir nok verre enn det å røre litt på seg,for jeg eeeeelsker sjokolade ;P

Å for ikke å skli helt ut av tråden har jeg også idag fått til noen kilometer,klarer litt mere dag for dag:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Jeg har trent bryst, triceps, rumpe og lår. HUFF SÅ SLITEN JEG ER.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg løpt en del ute :)

Husk at alt teller, ingenting er for lite! Gjelder å motivere seg selv! Flinke alle sammen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 time med thaiboksing på meg i dag! Fantastisk gøy! Og ikke minst, slitsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg skryte litt! :jepp:

Det er litt over tre uker siden jeg slutta å røyke nå. Jeg har også sykdoms- og anstrengelsesastma, men fikk astmamedisin i dag som jeg tok før jeg skulle trene. Så i dag jogga jeg 25 min for første gang på leeeenge! :gjeiper: Så, 25 min jogging og 30 min styrke på meg! :hoppendeglad:

Jeg er stolt! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...