Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Værste må være da ONS'en hadde glemt å klippet neglene. Våkna sammen med han i en blodig seng, og da han oppdaga det begynte han å kjefte, ba meg vaske lakenet, og ble sint fordi han trodde jeg hadde fått mensen.

Har aldri sagt at det egentlig var pga han. :gjeiper:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min værste one night stand var i en russebil, jeg var jomfru (ikke vet jeg om han var det). Russebuksa var nede på knerne og vi kjørte på, før jeg fant ut at det ikke var sotede vinduer og folk gikk utenfor. Med et lite håndkle forsatte vi, mens flere bekjente stod utenfor vinduet å lo seg i hjel, før det hele endte med at noen kom inn i bilen og vi avbrøt!Fortsatt flau!!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er nok en gang ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den verste må være da jeg hadde store problemer med magen en periode for vel et år siden. Hadde på en guttetur til Afrika pådratt meg et virus hvor et av symptomene var ekstremt løs og ekkel mage. Måtte gå på medisiner og begynte etterhvert å føle meg normal igjen. Holdt meg viselig unna alkohol en stund, men så tok jeg sjansen på at magen tålte det og ble med en kamerat på byen. Der møtte jeg på ei dame jeg hadde kikka på i lange tider, en skikkelig skjønnhet som egentlig var et godt stykke over mitt nivå. Vi kom i snakk og på en eller annen uforståelig måte klarte jeg å sjarmere henne med humoren min og vi forlot stedet sammen. Siden hun bodde nærmest og venninna hun delte leilighet med var bortreist havna vi hjemme hos henne, det ble nightcap og klining og etterhvert havna vi til sengs. Jeg var ganske brisen men husker at sexen var bra til å være fyllesex, definitivt den peneste dama jeg har ligget med. Vi sovna med armene rundt hverandre og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ta sjansen og be henne på date når vi ble edru igjen.

Grytidlig neste morgen våkna jeg plutselig av at noe føltes "feil". Jeg var småklein og litt omtåka og skjønte ikke med en gang hva det var, men så kjente jeg at jeg liksom var våt i skrittet og nedover lårene. Jeg løfta på dyna og oppdaga til min store skrekk at jeg rett og slett hadde driti på meg. Jeg kødder ikke når jeg sier at det lå masse klumpete rennebæsj klint utover store deler av lakenet på min side av sengen, for ikke å snakke om dyna. Og fy faen som det lukta. Dama sov tungt og hadde heldigvis ikke merka noe, hun hadde i løpet av natta forvilla seg et stykke bort fra meg og etter det jeg kunne se hadde hun ikke fått noe bæsj på seg. Jeg fikk helt panikk og kasta meg ut av senga, kledde på meg i en fei (uten å vaske bort bæsjen) og forlot leiligheten så stille det lot seg gjøre. Kom meg til legen seinere på dagen og han kunne konstantere at magen fortsatt ikke var helt i godlune og jeg måtte på ny medisinkur..

Helt teit av meg å bare stikke av uten å ta det som en mann så klart, angrer litt på den. Men ikke så mye å gjøre med det. Ser dama av og til rundt omkring og da er det bare å gjemme seg bak nærmeste butikkhylle og håpe at hun ikke får øye på meg. Litt ergerlig å tenke på at det som så ut å være tidenes beste ONS ble den verste, og at ei så bra dame glapp ut av hendene mine fordi jeg bokstavelig talt dreit meg ut..

Blir overrasket om noen klarer å toppe den her.

Fy søren. :skratte:

  • Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjent denne fyren ganske lenge, vi hadde holdt på osv. Men, jeg fikk aldri de "kjærestefølesene" for han, og fikk meg en kjæreste.. Han var utro, med bestevennina mi, og jeg skulle ta igjen ved og ha sex med denne fyren jeg hadde kjent lenge.. Jeg la kondomen i handa hans, og klemte den sammen, så han må jo ha kjønt at jeg ikke gikk på p-piller eller ville ha sex med kondom? jeg var veldig full, men han var edru og hadde ikke drukket noen ting.. han brukte såkart ikke kondomen, og jeg var livredd for og ha vært gravid.. Det latterligste er at det var den værste sex-en jeg har hatt... for en idiot...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er iallefall 7 år siden.. og jeg husker ikke helt om vi datet først eller hva som skjedde.

uansett endte vi opp i senga. han hadde veldig liten (faktisk ikke så mye større enn tommelen min) og hadde tydelig komplekser for det. jeg prøvde å ta på den, men da kjeftet han meg huden full, for han sa at da ble den ikke hard. plutselig ombestemte han seg og sa jeg skulle gjøre det, men etter en liten stund begynte han å kjefte igjen av samme grunn. sånn holdt han på i evigheter! jeg ble en smule forvirret.

jaja, så begynte han å knulle meg da, men han sovnet oppå meg. kjente ikke noe uansett, så tenkte bare "jaja" og sovnet selv, men det gikk ikke lange tiden før han våknet igjen og kjeftet på meg fordi jeg hadde sovnet. han gjorde seg ferdig.

så vekket han meg igjen noen timer seinere og da var det HELE DRITTEN OM IGJEN fra begynnelsen. med sovning og alt :gjeiper:

det er det verste jeg tør å fortelle om ;)

MERE MERE MERE! :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt to ONS, og det ene var så flaut at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

Vi var bekjente, og jeg hadde slått opp med typen min og jeg var kosesyk. Så litt snuskete meldinger ble sendt, og med de historiene han komponerte så forventet jeg ihvertfall litt erfaring. Så en dag jeg var på sommerferie i byen hans så tok jeg turen innom og håpet jo på litt kos, det var jo lenge siden sist. Etterhvert som kleinheten legger seg litt så blir stemningen varm og vi setter i gang. Synes han kysser veldig rart, men tenker at det er sikkert jeg som er uerfaren og utrent etter et så langt forhold.

Så havner vi i sengen da, og han pruster og peser noe voldsomt før han i det hele tatt er inne i meg. Han svetter som bare det, og det blir faktisk for vått der nede, så han bare sklir ut hele tiden. Han begynner å akke og unnskylde seg. Så tror jeg at han var på vei ned på meg, men i hans lille enkeltseng var det ikke så lett å manøvrere seg. Han akket og sukket og unnskylde seg enda mer, og fyren var nesten på gråten fordi ting ikke gikk som han ville. Så klarte han nå etterhvert å komme seg inn i meg da, men jeg kjente ingenting, men fyren stod nesten og gråt over meg så jeg måtte jo late som om det var godt... Etter en laaaang tid så begynte jeg å få dårlig tid, da jeg hadde en avtale jeg måtte rekke. Etter noe som virket som en evighet med en elv av svette og masse akking,sukking og unnskyldninger så reiste jeg meg opp, dro på meg klærne og gikk før noen var ferdig.... :fnise:

Når vi nå en sjelden gang snakker sammen så mimrer han fortsatt om den fantastiske sexen vår :balltre:

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var ikke meg(heldigvis), men en jeg "kjenner" hadde ons med en jente. hun sov over. Dagen etter reiste han seg til kjøleskapet for å fikse litt drikke. han spurte henne om hva hun ville ha, og hun svarte "Brus!", på en litt rar måte. Han skjønte ikke hva hun sa, så hun gjentok "Jeg vil ha brus!!"

Da han snudde seg for å se hva som var galt, viste det seg at hun hadde downs...

Oh my gofd hæhæhæææhhæææh

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var student og egentlig håpløst forelska i en medstudent som ikke var like betatt, så jeg ble stående og prate med en annen fyr (som besøkte studiestedet) på nachspiel etter et juleball, mens jeg kikket ham over skulderen hver gang "drømmemannen" gikk forbi. Til slutt spurte denne "god nr 2" om jeg ville kline, og etter en kort tenkepause ble jeg med på det. På vei hjem til meg kysset han meg - med en voldsom smak av snus :forvirret: Jeg fikk småkalde føtter, men han ble nå med hjem til meg, hvorpå jeg fant ut at jeg hadde mista husnøkkelen. Vekter tilkalt, og vi havnet i senga. Han var voldsomt pågående og snakket veldig mye underveis, om seg selv i 3.person. Ganske dårlig sex. Om morgenen da jeg var lit mer edru oppdaget jeg at han bodde hos han jeg var forelska i, hvor jeg i tillegg hadde flere bekjente - blant annet den største sladrehanken :ler: Jaja, fyren ble kastet ut, og vi har møttes noen ganger senere fordi vi så og si ble kolleger. For et års tid siden, ca ni år etter episoden, betrodde han meg at jeg var omtrent (?) øverst på lista over god sex han hadde hatt...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en gang ONS med en bekjent jeg hadde flørtet litt med av og til. Denne fyren hadde også hatt en flørt med bestevenninnen min noen år tidligere. Midt under akten utbryter han "Ååå, Silje!" (Min bestevenninnes navn). Dette hadde jo vært krise for mange, men jeg hadde latterkrampe i sikkert fem minutter etterpå.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

dette var ikke meg(heldigvis), men en jeg "kjenner" hadde ons med en jente. hun sov over. Dagen etter reiste han seg til kjøleskapet for å fikse litt drikke. han spurte henne om hva hun ville ha, og hun svarte "Brus!", på en litt rar måte. Han skjønte ikke hva hun sa, så hun gjentok "Jeg vil ha brus!!"

Da han snudde seg for å se hva som var galt, viste det seg at hun hadde downs...

det er en vandrehistorie.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er når jeg leser slike tråder som dette jeg er SÅ glad for at jeg valgte FWB fremfor ONS :fnise:

edit=typo

Endret av Zakuro
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en vandrehistorie.

Akkurat som at alle menn skryter på seg at de har hatt trekant med to søstre,gjerne tvillingsøstre...hahahaha! :skratte:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når jeg leser slike tråder som dette jeg er SÅ glad for at jeg valgte FWB fremfor ONS :fnise:

edit=typo

Hva betyr FWB?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...