Gå til innhold

Hvorfor bruker menn så lang tid på do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Alle menn jeg kjenner bruker kjempe lang tid for å gå nummer to. Jeg forstår ikke hvorfor det skal ta så lang tid.

Kanskje de leser blader mens de sitter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbragte nettopp et deilig kvarter på toalettet.

Aaahhh.

Husk å oppdatere om det på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Already done it.

Til info gikk tiden delvis til å lese i bok, word feud og slappe av til 100% tømming var gjennomført. Ting tar av og til tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, er det ingen av dere som tenker at det kan ha denne forklaringen her:

- Menn generelt spiser mer enn kvinner.

- Menn må dermed tømme ut mer og oftere.

- Menn veier mer enn kvinner, noe som fører at de trenger mer brensel/ føde. Noe som igjen fører til mer avføring.

- Derfor sitter menn lengre på do.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at mange menn sitter så lenge på do er fordi de er så fulle av dritt :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann sitter lenge på do, men han har ikke med seg "underholdning". Av en eller annen grunn bruker han bare så lang tid på å bæsje. Jeg personlig skjønner ikke hvordan det er mulig å bruke så lang tid hver eneste gang! Og det med at de spiser mer er bare tull i dette tilfelle. Har bodd med han i mange år og han spiser ikke stort mer enn meg. Og jeg trenger ikke sitte der en evighet. Ikke har han problemer med fordøyelsen heller for det har jeg spurt om. Han bruker bare så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dette skal fungere. Sikkert på at det ikke bare er en myte? Jeg mener, spiller da ingen rolle hvor man sitter.

Fra http://www.hemoroider.org/generell-informasjon/arsaker/

Årsaker til hemoroider

De bakenforliggende årsakene til hemoroider kan være mange. Imidlertid er den årsaken som har mest mulig direkte innvirkning forstoppelse relatert til hard avføring over tid. Andre årsaker som kan føre til utvikling av hemoroider er:

*Forstoppelse og dårlige vaner under avføring (hvis man sitter lenge på do eller presser for hardt slik at venene komprimeres).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min bruker en halv evighet på do. Han sier det er der han får være helt i fred fra alt og alle. Han har med seg mobiltelefonen for å spille og høre radio på, og så har han en bunke blader. Noen ganger synes jeg han koser seg litt vel der inne for plutselig en dag fant jeg bl.a kubbelys, lighter, halspastiller og you name it. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle menn jeg kjenner bruker kjempe lang tid for å gå nummer to. Jeg forstår ikke hvorfor det skal ta så lang tid.

Fordi det er eneste gangen han får være i fred for mas fra kjerringa i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er eneste gangen han får være i fred for mas fra kjerringa i huset.

Så da syns du det er bedre å dra på seg noen hemorider? :gjeiper:

Nei det der er den dummeste unnskyldningen jeg har hørt, dere kan bare innrømme at dere er treige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å oppdatere om det på facebook :)

bare på pur faen startet jeg en page på fb som heter Dass for en stund siden. når alle absolutt må dele om når de smører brødskiver, går på trening, ser på tv og whatnot - så sjekker jeg inn på dass. gjerne med et lite dikt eller do-relatert vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min går ikke på do for å bæsje. Han "går på kontoret" og de dagene det tar lang tid er det fordi "det var så mange viktige papirer å gå gjennom". :fnise:

Jeg hører han sitter der inne og ler for seg selv, så da er det nok Pondus det går i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min går ikke på do for å bæsje. Han "går på kontoret" og de dagene det tar lang tid er det fordi "det var så mange viktige papirer å gå gjennom". :fnise:

Jeg hører han sitter der inne og ler for seg selv, så da er det nok Pondus det går i.

Han og jeg kan muligens være i slekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å kunne trekke seg tilbake fra tjas og mas en gang i blant. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det går å bæsjer, når de vil bæsje og ikke når de egentlig må. Og dersom en ikke må, da tar jo det seff mye lengre tid.

Hehe det tor jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...