Gå til innhold

Hvorfor bruker menn så lang tid på do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lurt på det samme og har spurt men får liksom ikke så gode svar.. de liker å sitte der og lese og få ut alt liksom?^^ På jobb vet jeg mange tar det som en pause men hjemme ser jeg ikke den.

Og ja sant som en sa over her, det øker risiko for å få hemorider når man sitter der og trykker i hundre år. Sikker på at det gjør stanken verre også, for de får jo ikke trukket ned før en evighet etter... Synes det er litt ekkelt nesten jeg, kan de ikke sitte i sofaen og lese bladet sitt da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer mer på hvorfor det lukter så sykt mye verre når menn er på do. Faren min og kjæresten min og svigefar - OMG det stinker helt jævlig, en sykelig, gjennomtrengende og voldsom stank av den ytterste forråtnelse. Det skjønner jeg ikke. Alle tre lever og spiser sunt, er de syke? Eller er det bare sånn det er? Hva er forklaringen?

Lukten blir seff ikke mindre gjennomtrengende av at de sitter i 20 min, da.

Nei, det lukter ikke roser av bæsjen min heller, men mer normal bæsjelukt. Og lukten sitter ikke i hele etasjen i en time!

:fnise: Måtte le da jeg leste dette innlegget. Det er jo så sant, så sant det du har skrevet her, AB. Det stinker virkelig hundre tusen ganger verre på do når mennene har gjort sitt fornødne der inne. Skulle nesten tro at de var pill råtne innvendig! Jeg vokste opp i en familie som besto av to menn og tre kvinner, og jeg kan skrive under på at det var en vesentlig forskjell på kjønnene både når det gjaldt lengden på dobesøkene og stanken. Den samme erfaringen har jeg fra div. samboerforhold også. Selv orker jeg knapt å sitte på do i mer enn to minutter. Begriper ikke hva mannfolkene driver med der inne?? Og så er det så sykt irriterende, fordi man kunne ha brukt den tiden på andre og nyttigere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje de ikke kjenner om de må bæsje?

Setter seg ned å sjekker, og når de først er der så kan MÅ de produsere - tid ingen hindring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Dette er ikke noe jeg er vant til,og er egentlig bare noe jeg har hørt om fra andre og lest.

Forstår ikke helt greia jeg da men,og egentlig syns jeg det er rimelig ekkelt.Sitte i sin egen skitlukt i opptil flere timer?Æsj.

Regner med at det stinker så jævlig nettopp fordi de sitter såpass lenge.Da setter vel lukta seg mye bedre enn om man trekker ned rett etter at man er ferdig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja sant som en sa over her, det øker risiko for å få hemorider når man sitter der og trykker i hundre år.

Jeg skjønner ikke hvordan dette skal fungere. Sikkert på at det ikke bare er en myte? Jeg mener, spiller da ingen rolle hvor man sitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn jeg kjenner bruker kjempe lang tid for å gå nummer to. Jeg forstår ikke hvorfor det skal ta så lang tid.

Fordi de har med mobilen sin og surfer på den. De ser det som sine få minutter på dagen med egentid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...det er så sant som sant! Så gutter? Hva skjer? Skal spørre kjæresten når han kommer inn igjen! Alle mine mannlige venner, familie, og xèr har det vært det samme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Menn har g-punktet i rumpa da. Kan det ha noe med det å gjøre? De setter sikkert litt mer pris på å drite enn vi kvinner gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er ikke som vi sitter og trykker hele tiden. Det kan ta tid for ting å komme i riktig posisjon for 100% tømming.

Det er særdeles tvilsomt at tidsbruken har en korrelerer med hemoroider.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjæreste svarte meg nå. Å han sa at han liker å sitte på skåla fordi det er deilig å drite. Rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hvorfor spør ikkke TS alle de her mennene som bruker så lang tid på do om hvorfor de gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør ikkke TS alle de her mennene som bruker så lang tid på do om hvorfor de gjør det?

Hun gjør da sikkert det og det er derfor de blir der. Maaaaas maaaas maaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Hun gjør da sikkert det og det er derfor de blir der. Maaaaas maaaas maaas

Hmm... Kanskje det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen andre så lurer på dette! Ingen av venninene mine har samme "problemet" med sine kjærester. Typen min sitter på do i en evighet føles det som, men han har ikke med seg noe! Verken telefon, data eller blader/bøker.. Ikke det at det gjør noe, men jeg er så nysgjerrig. En gang spurte jeg om han slet med forstoppelse, men det gjorde han absolutt ikke. Opptil to ganger om dagen setter han seg på do med vasken på og blir borte i en 20 min. Vet også han ikke runker, for det gjør han i dusjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typen sier at det er fordi "tømmingen" tar litt tid, kanskje en del menn har tregere mage? Jeg syns det er gørr kjedelig å gå på do, ikke akkurat noe høydepunkt som skal nytes lenge :P Så jeg er alltid rask, så skjønner ikke det der med å bli sittende og lese for jeg rekker aldri å lese noe (prøvd en gang men ble jo så fort ferdig, leser heller på sofaen). Har jeg treng mage en dag så gir jeg opp og heller prøver igjen senere isteden for å bli sittende og presse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beina mine sovner hvis jeg sitter på do for lenge(5-6 min). Skjønner ikke at det kan være noe behagelig å sitte på do så lenge som enkelte menn gjør. Min kjæreste sitter forøvrig ikke så lenge på do.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...