Gå til innhold

Hvorfor bruker menn så lang tid på do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle menn jeg kjenner bruker kjempe lang tid for å gå nummer to. Jeg forstår ikke hvorfor det skal ta så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn bruker lang tid på do, kvinner bruker lang tid på badet generelt.

Mystery of life.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Om det er bimmelim går det fort.

Er det bommelom går det tregere, fordi smarttelefonen er oppfunnet. Angry Birds etc :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg liker å gjøre meg helt ferdig. I tillegg har jeg alltid en bok på toalettet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse småbarnsfedre jeg kjenner mener at do med lås er deres siste sanctuary fra barna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de drar litt i pølsa mens de er der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _La Femme

Jeg har aldri skjønt hva som er problemet med at de bruker 20 min der inne. For min del må de gjerne bruke så lang tid de vil. Jeg bruker 1 time (!) på hår og sminke før jeg skal på byen. Ingen klager på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse småbarnsfedre jeg kjenner mener at do med lås er deres siste sanctuary fra barna.

Det sier papsen her :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en DS liggende der. Kjekt om seansen tar litt tid, men er klart at det gjerne fører til at jeg sitter der inne en stund. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hva som er problemet med at de bruker 20 min der inne. For min del må de gjerne bruke så lang tid de vil. Jeg bruker 1 time (!) på hår og sminke før jeg skal på byen. Ingen klager på det.

Jeg vet ikke hvordan det er med TS og andre her, men jeg klager ikke på at kjæresten min bruker lang tid. Jeg er bare ufattelig nysgjerrig på hva han bruker all tiden til :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke bruke mer en 1-2 minutter. Høres ut som om folk er skikkelig forstoppa. Har hørt at lang dositting kan føre til hemmorider.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med TS og andre her, men jeg klager ikke på at kjæresten min bruker lang tid. Jeg er bare ufattelig nysgjerrig på hva han bruker all tiden til :fnise:

Ja, dette har både jeg og flere venninner lurt på mange ganger, men ingen av oss har hatt motet til å spørre. Hadde håpet noen skulle komme med en oppklaring i denne tråden. Jeg tror nok telefonen/avisen er den mest sannsynlige årsaken, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mer på hvorfor det lukter så sykt mye verre når menn er på do. Faren min og kjæresten min og svigefar - OMG det stinker helt jævlig, en sykelig, gjennomtrengende og voldsom stank av den ytterste forråtnelse. Det skjønner jeg ikke. Alle tre lever og spiser sunt, er de syke? Eller er det bare sånn det er? Hva er forklaringen?

Lukten blir seff ikke mindre gjennomtrengende av at de sitter i 20 min, da.

Nei, det lukter ikke roser av bæsjen min heller, men mer normal bæsjelukt. Og lukten sitter ikke i hele etasjen i en time!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min bruker veldig lite tid på do. Han er ferdig med bommelom omtrent på den tiden det tar å gjøre bimmelim :)

Eksen derimot brukte omtrent en halvtime på do. Da leser han alt mulig, bøker og blad. Men jeg måtte flire da jeg fant speidersangboka ved siden av do hos han:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Noen menn koser seg med å sitte på skåla! Da får de fred fra alt og alle, kan fundere litt, klø seg her og der, lese, spille eller hva det måtte være. Det er mannfolkas utgave av multitasking ;)

Husker vi var en gjeng samlet for å spille kort. Den ene mannen gikk på do, og kom ikke tilbake før etter et par timer! En kan trygt si at vi hadde avsluttet kortspillet forlengst! Kanskje det var det han håpet på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min har med blad,bok eller mobilen. Har da spurt han, ikke no farlig det vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker menn lenger tid på do altså? Følger ikke med på tida men det skal jeg jammen gjøre fra nå av. Jeg har derimot stusset litt over at han tar med seg tlf sin når han skal på do! En dag sendte jeg en melding til han mens han satt på do og jammen fikk jeg ikke et langt og utfyllende svar tilbake :skratte: Jeg har fått tak i en mann som kan multitaske :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Fordi vi har så mange kabler og legge

Endret av Corto Maltese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det går å bæsjer, når de vil bæsje og ikke når de egentlig må. Og dersom en ikke må, da tar jo det seff mye lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...