Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mann

Vær så vanskelig som mulig, ikke bare når det gjelder kun dette, men alt annet også. Ikke la han få holde på slik.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
det er mitt kort som ble brukt til å betale det hele med. Det bør holde, ikke sant!?

Visa nei, Master ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder ikke VISA?! Jeg betalte med visakortet, ikke kredittkort :cry:

Ikke si at jeg kan tape dette også, det går faen ikke an...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han vet det er kjøpt og betalt av meg, alt sammen. Han sa bare "du, den turen, jeg har lyst til å dra likevel jeg, og xxxxxxx har lyst til å bli med, så jeg vil ha henne med meg. Du blir ikke med uansett, selvsagt, men jeg vil dra, så vi drar sammen." og jeg sa "greit, men jeg vil ha igjen pengene da." og han sa "turen er jo allerede bestilt og betalt, ikke gjør deg vanskelig da.."

Vanskelig? Jeg trodde jeg skulle implodere.

Du lot han vel ikke få inntrykk av at dette var ok for din del? Du sa vel rett ut at dette var uaktuelt, med mindre de betalte deg de pengene du la ut. Du må selvsagt gjøre alt i din makt for å få den turen kansellert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg bestilte alt i vårt navn, emn det er mitt kort som ble brukt til å betale det hele med. Det bør holde, ikke sant!?

Kontakt reisebyrået I MORGEN. Fjern hans navn fra billetten. Brudd er uansett grunn for kansellering så sett i gang. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvordan du kunne glemme en tur til 15.000 - men det er en helt annen sak. Så du må ikke sløse bort en eneste dag til, men kontakte reisebyrå i morgen.

Jeg håper du sitter med alt av kvitteringer og reisedokumenter og at han ikke har noen av dem.

Du kan jo også gi han en sjanse til å betale HELE turen hvis han skal ha med damen - snakk med reisebyrået hvordan det kan løses ved at turen etter avtale overdras til ham dersom han betaler inn det turen koster innen en viss frist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Holder ikke VISA?! Jeg betalte med visakortet, ikke kredittkort :cry:

Ikke si at jeg kan tape dette også, det går faen ikke an...............

Nei, det gjør du ikke. Tenk positivt. :) Hun kan uansett ikke reise når ditt navn står oppført på billetten. Den kujonen skulle hatt en god omgang juling. Vedder på at han ikke er norsk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Ja, han der var jeg altså sammen med lenge :( Og jeg hadde ikke trodd at han så lett kunne kjøre meg ned i grøfta som dette. Han kan bare glemme den turen, skal kansellere alt om det så betyr jeg har tapt hver krone. Eller kvitte meg med hans navn på turen, og dra selv. De skal ikke på noe tur betalt av meg, det holder at hun gledet seg av ham mens vi var sammen, hun skal ikke få ta for seg av turen min.

Du skal ikke tape en eneste krone på dette. Du skal gå til reisebyrået og fortelle at det er brudd mellom dere, og at han prøver å stjele turen fra deg. Det skal du ikke ha noe av og vil derfor kansellere turen med årsak i bruddet. Regning for kanselleringen hvis det blir noen må han være med å dekke.

For en idiot av en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lot han vel ikke få inntrykk av at dette var ok for din del? Du sa vel rett ut at dette var uaktuelt, med mindre de betalte deg de pengene du la ut. Du må selvsagt gjøre alt i din makt for å få den turen kansellert.

Jeg sa "DET KAN DU SERIØST SETT BARE GLEMME, DET GJØR DU IKKE MOT MEG!!" men det sank ikke inn, han ble bare stille, bekreftet eller avkreftet ikke noe, jeg la på til slutt for å ringe byrået, men det var stengt..

Kontakt reisebyrået I MORGEN. Fjern hans navn fra billetten. Brudd er uansett grunn for kansellering så sett i gang. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvordan du kunne glemme en tur til 15.000 - men det er en helt annen sak. Så du må ikke sløse bort en eneste dag til, men kontakte reisebyrå i morgen.

Jeg håper du sitter med alt av kvitteringer og reisedokumenter og at han ikke har noen av dem.

Du kan jo også gi han en sjanse til å betale HELE turen hvis han skal ha med damen - snakk med reisebyrået hvordan det kan løses ved at turen etter avtale overdras til ham dersom han betaler inn det turen koster innen en viss frist.

Jeg bestilte denne turen i November eller desember tror jeg. Og når jeg plutselig ble dumpa, måtte flytte, lå og gråt hele dagen de siste dagene, og fikk helt sjokk, så glemte jeg den. Så slo det meg kraftig i morres; Turen......

Jeg har alle papirene på dette, de ligger i dokumentmappa jeg tok med på flyttelasset. Det bør holde............ Jeg skal ringe byrået i morgen og få til en avtale, dette MÅ bare gå min vei.

FORTVILET .................

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må IKKE gå med på at det var en gave. Si at du betalte og at det var meningen at du skulle få igjen penger for hans del. Altså at han lånte penger av deg til sin del gjennom at du la ut for hele reisen. Bare dra ned på reisebyrået i morgen og kanseller hele driten.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en megadust!

Hvis han fortsetter å nekte og betale tilbake pengene dine, så sier du "greit, men da vil jeg ha billetten min og reise dit selv". Tviler på han, og den nye dama, blir så begeistra for det :filer:

Endret av Mr.Omg
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tråd

Uff..du får være glad du er kvitt ham, på tross av dette. Høres ut som en skikkelig godgutt. Håper virkelig du får pengene for turen tilbakebetalt. Hvis ikke kan du faktisk være så tøff at du benytter deg av din del av biletten. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg bestilte denne turen i November eller desember tror jeg. Og når jeg plutselig ble dumpa, måtte flytte, lå og gråt hele dagen de siste dagene, og fikk helt sjokk, så glemte jeg den. Så slo det meg kraftig i morres; Turen......

Jeg har alle papirene på dette, de ligger i dokumentmappa jeg tok med på flyttelasset. Det bør holde............ Jeg skal ringe byrået i morgen og få til en avtale, dette MÅ bare gå min vei.

FORTVILET .................

Har han et eneste reisebevis, kvittering eller noe som helst som kan bevise at han kan endre bestillingen? I så fall haster det. Hvis han ikke har det er han helt i din hånd når det gjelder å bruke billetten. Mest sannsynlig har du all makt her. Men det er virkelig om å gjøre at du ringer til reisebyrået tidlig i morgen og forteller om bruddet og kansellerer reisen med begrunnelse i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk alltids satse på at han feiger ut hvis jeg tar billetten min og reiser. Fader, hadde helt glemt dette midt oppi bruddet og alt, faens, faens jævla mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaven er gitt bort, synd men sant. Lite du kan og bør gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg kan faktisk alltids satse på at han feiger ut hvis jeg tar billetten min og reiser. Fader, hadde helt glemt dette midt oppi bruddet og alt, faens, faens jævla mann.

Nei du må sikre deg mot at han kan endre ditt navn på billetten - dette må du rett og slett ikke ta lett på. Sjekk i morgen, slutt å være så tafatt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han et eneste reisebevis, kvittering eller noe som helst som kan bevise at han kan endre bestillingen? I så fall haster det. Hvis han ikke har det er han helt i din hånd når det gjelder å bruke billetten. Mest sannsynlig har du all makt her. Men det er virkelig om å gjøre at du ringer til reisebyrået tidlig i morgen og forteller om bruddet og kansellerer reisen med begrunnelse i det.

Alle billetter, kviteringer, og alt mulig ligger i en mappe som jeg har, det ligger blant mine dokumenter som jeg dro med derfra. Men i systemet til reisebyrået er jo hans navn sammen med mitt.... Skal ringe og strene ned dit i morgen tidlig med en gang de åpner, bare dra dit og fikse alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gaven er gitt bort, synd men sant. Lite du kan og bør gjøre med det.

Hva med hennes del av gaven? Hvorfor skal han få beholde både sin egen del av gaven OG hennes del av gaven?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Alle billetter, kviteringer, og alt mulig ligger i en mappe som jeg har, det ligger blant mine dokumenter som jeg dro med derfra. Men i systemet til reisebyrået er jo hans navn sammen med mitt.... Skal ringe og strene ned dit i morgen tidlig med en gang de åpner, bare dra dit og fikse alt.

Spør dem hvilke alternativer du har der du er garantert at han ikke kan endre noe. Det kan jo være at du kan selge billetten til en venninne? Har han ikke reisebevis, kan han ikke reise. Skal han ha reisebevis, må han betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaven er gitt bort, synd men sant. Lite du kan og bør gjøre med det.

Nå står jo billetten i hennes og hans navn, så den nye dama kan ikke dra i TS sitt navn...

Men TS, ordne dette med EN GANG i morgen. Fikk frem på nettbanken den transaksjonen der du betalte for turen.

Skjønner ikke hvorfor du bestilte en tur til en sånn fyr over et halvt år i forveien??? Du burde vel skjønt at noe var galt allerede da?

Nei, gjør heller som meg, hold deg langt unna mannfolk! Da blir livet bedre å leve :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VoksenMann

Gaven er gitt bort, synd men sant. Lite du kan og bør gjøre med det.

Kødder du? Gammel er du? Gaven ble gitt bort til dem som PAR, når de ikke er sammen lenger, så sier all sunn fornuft at reisen bør kanselleres.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...