Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Gjest Madelene1

Vi vurderer å ha pizza i vårt bryllup! :D

Noen som vet hvor vi skal bestille det fra og til rimelig pris? Peppes?

Får man avslag hvis man kjøper så og så mange? Vi blir ca 80 stykk :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Originalt! Har aldri hørt om noen som har det i bryllup før!

Da ville jeg heller ha leid en italiener med steinovn og fått ordentlige pizzaer :)

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Originalt! Har aldri hørt om noen som har det i bryllup før!

Da ville jeg heller ha leid en italiener med steinovn og fått ordentlige pizzaer :)

Ah, men det må jo bli himla dyrt? Vi strekker oss ikke lengre enn 5-6 tusen på middag :P

Dessuten syns jeg at peppes er mye bedre enn italienske pizzaer :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det er sjeldent jeg tenker dette, men dette var en trist idé. Peppes-pizza til bryllupet...? Joda, det smaker godt (inni mellom), de fleste liker det og det er billig, men til bryllup?

Kan dere ikke heller vurdere grillmat? Det er fortsatt uformelt, men det er i det minste noe man trenger tallerken og bestikk for å spise.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mildrid

Peppes pizza er jo litt daff for bryllup. Har dere ikke en sjappe i nærheten som lager skikkelig pizza? Regner med det er lettere å diskutere pris med de også, Peppes er neppe særlig rabattvennlige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp bare å sette inn annonse i lokalavisa. "Ønskes leid: italiener med steinovn -- må tilby kvantumsrabatt på ordentlige pizza"

lol, "italiener med steinovn"

For å være ærlig så satte jeg det litt på spissen med vilje, men beklager hvis jeg ikke gjorde det tydelig nok :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Peppes pizza er jo litt daff for bryllup. Har dere ikke en sjappe i nærheten som lager skikkelig pizza? Regner med det er lettere å diskutere pris med de også, Peppes er neppe særlig rabattvennlige.

De gav 10 % rabatt når man kjøpte 30 pizzaer. Så blir vel bare 400 kr i avslag.

På rio blir det ca det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så satte jeg det litt på spissen med vilje, men beklager hvis jeg ikke gjorde det tydelig nok :fnise:

På spissen? Det var jo en setning som tatt ut av flåklypa tidene, herlig absurd ide :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det er sjeldent jeg tenker dette, men dette var en trist idé. Peppes-pizza til bryllupet...? Joda, det smaker godt (inni mellom), de fleste liker det og det er billig, men til bryllup?

Kan dere ikke heller vurdere grillmat? Det er fortsatt uformelt, men det er i det minste noe man trenger tallerken og bestikk for å spise.

Jeg spiser da pizza fra slike steder med både fat og kniv og gaffel. :spise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at pizza kunne blitt kult om man hadde gjort det Jamie Oliver style e.l. Men Peppes? Sorry, men nei.

Dog støtter jeg forslaget om grillmat. Tønnegrill, en kokk og masse god grillmat. Yummy.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes pizza fra peppes er kjempegodt, ville heller hatt det enn en biffklump med poteter!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Altså. Jeg bryr meg ikke om hva andre syns. jeg lurer på hvor man kan bestille pizza til 80 stykk til rimelig pris.

Og hvor lang tid tar det ikke å grille mat til 80 stykk?? Nei, går for pizza! :spise:

Endret av Madelene1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at du ikke regner med at folk skal pynte seg noe særlig? Ikke så kult å søle pizzasaus på festkjolen. Skal det spises med hendene eller skal dere ha bestikk? Hva skal dere servere å drikke til? Skal dere ha ketchupflasker på bordet? Skal dere skrive i invitasjoene at det er uformelt? Mange spørsmål her, gitt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madelene1

Da håper jeg at du ikke regner med at folk skal pynte seg noe særlig? Ikke så kult å søle pizzasaus på festkjolen. Skal det spises med hendene eller skal dere ha bestikk? Hva skal dere servere å drikke til? Skal dere ha ketchupflasker på bordet? Skal dere skrive i invitasjoene at det er uformelt? Mange spørsmål her, gitt.

Hva du håper er opp til deg. ;P

Folk får spise akkurat som de vil. Men det vil stå både tallerken og bestikk på bordet. :)

Endret av Madelene1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Synes pizza fra peppes er kjempegodt, ville heller hatt det enn en biffklump med poteter!

Jau. Jeg har vært i bryllup og konfirmasjoner og jeg hadde faktisk blitt mer fornøyd om jeg kunne fått en pizza når jeg var der! :P hehe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at du ikke regner med at folk skal pynte seg noe særlig? Ikke så kult å søle pizzasaus på festkjolen. Skal det spises med hendene eller skal dere ha bestikk? Hva skal dere servere å drikke til? Skal dere ha ketchupflasker på bordet? Skal dere skrive i invitasjoene at det er uformelt? Mange spørsmål her, gitt.

Tenker det samme. Viktig at dere skriver at dette er uformelt, tenker hvis folk kjøper gaver til dere for mange 1000 og får 4 pizzastykker tilbake? Haha, sikkert kult hvis dere gjør det til en greie, men hadde nok blitt litt skuffet om jeg trodde jeg kom til 3-retters og fikk Pizza fra Peppes :)

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...