Gå til innhold

Uteblitt mens, negativ test, men litt brunt utflod


Gjest Elses

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg at jeg har gått å ventet på mensen i altfor lang tid, men til tross for at den ikke kommer så viser graviditetstestene negativt. Hadde en i dag tidlig hvor jeg kunne spotte en ekstremt svak strek som tyder på at jeg er gravid, så derfor tok jeg en ny litt senere og den var så negativ som du bare kan få den til å bli. I går fikk jeg litt brunt utflod og trodde derfor TR var på besøk, men neida ... hadde pitte litt brunt utflod i dag også, ellers er det ikke tegn til TR enda. Begynner å lure litt på hva som skjer. Jeg har tidligere vært gravid og vet jo derfor hvordan kroppen min reagerer. Jeg har alle de samme symptomene som jeg hadde sist, dvs kvalme, tretthet, humørsvigninger, murringer, ryggsmerter og ikke minst økt kroppstempratur. Føles ut som at kroppen min koker over og jeg svetter og blir andpusten av hver minste ting. Noen som har vært borti der her før ? Jeg har vel ikke så stort annet valg enn å fortsette å teste meg om ikk TR dukker opp snart, men tenke bare det kunne vært greit å høre om noen av dere har vært i samme situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo også legge ved at jeg har hatt ganske menslingnende smerter i noen dager nå, men ingen ting har skjedd før i forrigårs da jeg fikk litt brunt utflod. Det er ikke snakk om en dråpe friskt blod her, men bare veldig brun utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skulle du hatt mensen da? Er det bare noen få dager så ville jeg ikke stresset, vent noen dager og test på nytt hvis tanta ikke kommer :)

Symptomene kan være fordi du håper at du er gravid selv om du kanskje ikke er det og at mensen er forsinket pga det. Min lege sa at når man får symptomer så betyr det at man produserer så mye av de gravidhormonet at en test skal bli positiv. Men ingen regel uten unntak. Når jeg var gravid så testet jeg negativt 4 dager etter mensen skulle kommet, jeg tok det som en selvfølge at jeg ikke var gravid så tenkte ikke mer på det. Ca 2 uker etter testen så kom masse symptomer og jeg testet da positivt. Kanskje jeg kunne testet positivt litt tidligere, men jeg vet ikke. Det jeg vet er at vi er alle forskjellige og noen er tregere enn andre med å produsere det hormonet som gir positive tester. Jeg har lest om de som har testet negativt flere uker inn i et svangerskap.

Har det gått et par uker siden du skulle hatt mensen så kan du ringe legen, men de bruker ofte de samme hjemmetestene som oss.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...