Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg vente på han egentlig?


Gjest lille meg

Anbefalte innlegg

Gjest lille meg

Sånn i korte trekk så er ståa slik..

Jeg møtte en fantastisk mann for 1 mnd siden. Han har kjæreste og de har vært sammen i 3 år. Forholdet deres er veldig dårlig og han vil ut. Vi fant tonen og det har etterhvert utviklet seg til en ganske voldsom gjensidig forelskelse, uten at vi rent fysisk har gjort noe vi ikke burde av hensyn til hans forhold og av den grunn at jeg ikke ønsker å være noens nummer to. Men han har bedt om tid og bedt meg om å stole på han.

I mellomtiden sitter jeg bare å venter på at han skal bli singel så vårt eventyr sammen kan starte. Jeg vet ikke helt om jeg tror på at det noen gang kommer til å skje eller om det bare er noe han sier. Jeg har litt problemer med å stole på folk. Og ikke forstår jeg hva han trenger tid til heller :/

Spørsmålet mitt blir vel da hvor lang tid skal jeg egentlig gi han? Jeg blir gal av dette! Mens han kommer med kommentarer som "da sier vel det litt om hva jeg er verdt", og den kommentaren sitter dypt i meg. Hvis jeg sier ifra om et par dager om at dette fikser jeg ikke lengre.. så sier jeg med andre ord at jeg ikke syntes han er verdt å vente på? Huff.. det er jo ikke det jeg mener heller. Vil bare at han skal gjøre det slutt, og helst i går!

Hva tror dere? Er det håp i det hele tatt....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil det si å vente da? Eller å ikke vente?

Jeg synes du skal leve livet og ikke bekymre deg for mye. Hvis han vil ut av forholdet kommer han ut av det når tiden er moden. Og kanskje er du da fremdeles singel.

Det er jo en visst sjanse for at han til syvende og sist vil bli i forholdet han er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han (og deg selv) en frist. Si f.eks. at "jeg venter på deg i 2 uker til, har du ikke gått fra dama innen den tid så forstår jeg at du ikke vil ha meg". Og så må du vere forberedt på å gå videre om han ikke går fra henne. Hvor lang tid han bør få må du finne ut selv, men du må også kjenne etter hvor lenge du orker å vente. På denne måten slipper du vertfall uendelig med venting og uvisshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Nei, du sier at DU er verdt å satse på. Hvis forholdet hans er så dårlig, og han er så forelsket i deg, hva er problemet? Er du verdt så lite at du bare skal sitte der som en gjøk med hendene i fanget til han gror baller nok til å komme seg ut av et dårlig forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...