Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Egentlig mer morsomt enn flaut: Nachspiel i kollektiv hos kamerater for 25 år siden. Endte på den lyse sofaen med en ONS etter at de andre hadde kubbet. Hun hadde mensen, og det satte spor... Morgenen etter fant hun ikke trusa, men reiste hjem uten. Under frokosten ble jeg utfordret på flekkene på sofaen, men holdt maska.

På vors neste helg ble jeg avslørt. Den blodige trusa ble funnet limt fast mellom to LP-covere. Jeg husker godt at den lå mellom McMurtry, James og Mellencamp, John Cougar i den alfabetisert samlingen til mine analretentive venner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.11.2015 den 23.39, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt sex siden jeg var 16, men har ikke hatt noen  særlig flaue opplevelser. Bare at svigerforeldre/søsken har banka på og bare "haloO????????" også unnskyldt seg og gått... pinlige middager i ettertid osv :P 

Egentlig mer trist å se tilbake på enn moro, for jeg var nervøs og uerfaren og usikker, så var flere ganger at jeg gråt midt i akten fordi jeg ikke følte jeg fikk det til. Ikke turte jeg å gjøre noe heller, for var redd jeg var dårlig til det osv...

Har ikke turt å prøve meg på sex eller intime saker etter det forholdet, og nå sitter det så sterkt at en del av meg tenker at jeg aldri kommer til å tørre å være intim med noen noen gang igjen.. er 20 nå..

Anonymkode: ad54c...47d

Det ordner seg nok <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenrosa

Når musen begynner å fise :phaedra: fikk telefon både fra mor og mormor under akten så sa jeg til fyren... ¨tror du dem vet hva vi holder på med?¨. Det satt sin demping på hele greiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2013 den 19.59, Herr Heftig skrev:

 

Skjønner jeg godt. Tror selv jeg holder på å få sexofobi.

Biografien din har skrivefeil

Anonymkode: 401ee...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest BlandaDrops

Squirta en rett i trynet når jeg kom under sleiking en gang, skikkelig pinlig.

Jeg var sykt kåt etter en måned uten verken sex eller onani, uff gremmes den dag i dag sju år senere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, BlandaDrops skrev:

Squirta en rett i trynet når jeg kom under sleiking en gang, skikkelig pinlig.

Jeg var sykt kåt etter en måned uten verken sex eller onani, uff gremmes den dag i dag sju år senere...

 

Det gjør da ingenting? Har aldri opplevd at et mannfolk tenker negativt om sånne ting. Like naturlig som at mannen spruter det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En av de første gangene jeg hadde sex med kjæresten begynte jeg å blø neseblod. Sånn skikkelig - det var blod overalt. Med eksen dreit jeg meg ut. Han fikk bæsj på leggen. Hahahaha. Jeg dør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona kom hjem mens jeg og mannen hennes hadde sex i dobbelsengen deres. Det ble et jævlig styr, hvor jeg desperat prøvde å komme meg ut, men det var umulig da soverommet var innerst i korridoren, og vinduet var i andre etasje..... Hun tok oss på fersken så det sang. Det ble mildt sagt et helvete. Han som fikk mesteparten av kjeften selvsagt, men jeg fikk min dose jeg også. Var rimelig flau da jeg raskt kom meg ut derfra.

De ble skilt kort tid etterpå. Vi fortsatte å ha sporadisk sex, men det ble slutt mellom oss også etter ganske kort tid. Var uansett bare ment som et eventyr, men skulle jo helst ikke ha endt slik. Kan jo litt av det i dag :fnise:

 

Anonymkode: df934...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kona kom hjem mens jeg og mannen hennes hadde sex i dobbelsengen deres. Det ble et jævlig styr, hvor jeg desperat prøvde å komme meg ut, men det var umulig da soverommet var innerst i korridoren, og vinduet var i andre etasje..... Hun tok oss på fersken så det sang. Det ble mildt sagt et helvete. Han som fikk mesteparten av kjeften selvsagt, men jeg fikk min dose jeg også. Var rimelig flau da jeg raskt kom meg ut derfra.

De ble skilt kort tid etterpå. Vi fortsatte å ha sporadisk sex, men det ble slutt mellom oss også etter ganske kort tid. Var uansett bare ment som et eventyr, men skulle jo helst ikke ha endt slik. Kan jo litt av det i dag :fnise:

 

Anonymkode: df934...fd1

Ikke noe å le av å delta i å ødelegge noen sitt ekteskap og syn på kjærlighet, da setter jeg heller spørsmålstegn rundt oppdragelsen din og menneskesynet ditt. Tenk å gjøre noe slikt mot en annen kvinne.

Anonymkode: 27452...af1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å le av å delta i å ødelegge noen sitt ekteskap og syn på kjærlighet, da setter jeg heller spørsmålstegn rundt oppdragelsen din og menneskesynet ditt. Tenk å gjøre noe slikt mot en annen kvinne.

Anonymkode: 27452...af1

Fascinerende tankerekke, at du legger skyld og skam på hun som har kommentert her!

Jeg tenker mer "kanskje like greit at hun lå med mannen til en annen dame, slik at den andre damen fant ut at hun var gift med et forbanna rasshøl og kom seg unna?"

I det store og det hele er det uansett mannen som er rasshølet, og hvem trådskriver ligger med er vel samma faen! Hun kan ligge med akkurat hvem hun vil - gift eller ugift. Uansett hvor umoralsk eller slemt det er å ligge med en som er gift, er det ikke trådsvarer som har ansvaret for å at mannen ikke ligger med noen andre. Det er det han som har.

Det skremmer meg at du ikke nevner han med et ord. Det skremmer meg enda mer at du prøver å skamlegge trådskriver.

Anonymkode: 3f51b...90b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På Fri Apr 14 2017 den 2.28, BlandaDrops skrev:

Squirta en rett i trynet når jeg kom under sleiking en gang, skikkelig pinlig.

Jeg var sykt kåt etter en måned uten verken sex eller onani, uff gremmes den dag i dag sju år senere...

 

Drømmesituasjon! :) Hadde elsket det. Er mann selv.

 

På Fri Apr 14 2017 den 11.53, Jolene skrev:

Det gjør da ingenting? Har aldri opplevd at et mannfolk tenker negativt om sånne ting. Like naturlig som at mannen spruter det :)

This!

Anonymkode: a50ba...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hendelser som skjedde etter sex. Ting som skjedde i tenårene men som gjør meg flau den dag i dag.

Jeg og ei venninne pleide å snakke mye om sex, vi var kjærester med to kamerater og delte ektremt mye detaljer, alt fra hva vi tørket oss med etter sex, tips og triks og hvordan sexen var (guttene var ikke noe bedre). Men en samtale ble overhørt av hele fotballaget. Vi var tidlig i gymsalen og trodde vi var de eneste der, så vi satt oss på tribunen å skravlet skikkelig. Men guttene som hadde trening hadde stilt seg under tribunen og fått med seg hver skittne lille detalj. Noe som våre kjærester ble konfrontert med senere. De var mildt sagt fly forbannet, ikke for at de var noe bedre med å utlevere oss til hverandre, men for at vi var blitt overhørt når både positive og negative ting ble nevnt. Privatliv ble respektert av alle etter den hendelsen.

En annen ting som gjør meg flau er når jeg tenker tilbake til hvordan jeg oppførte meg når jeg var på hos bestekameaten min (han bodde enda hjemme hos foreldrene). Vi pleide ofte å ha fest hos han, og i løpet av de mange årene vi var venner så hadde jeg to kjærester (ikke samtidig). Men etter festen tok slutt så hadde jeg ofte sex med han jeg var sammen med på den tiden. Problemet var at i naborommene hadde søskene hans soverom. Og jeg er vist ganske høylytt i fylla og det var lytt. De fleste gangene vi hadde sex var familien hans borte, men to ganger var de hjemme. Og etter andre gangen jeg var overhørt, så fikk kameraten streng beskjed om at jeg ikke lærte å ta mer hensyn så var jeg ikke en velkommen tilbake som overnattingsgjest. Det gjorde ikke saken bedre at jeg hadde stått bøyd ut vinduet og spydd, samtidig som kjæresten tok meg bakfra den siste gangen. Så familien som jeg hadde ett så godt forhold opp gjennim barndommen fikk ett ganske dårlig inntrykk av meg etterhvert. For de gangene jeg ble overhørt, var det heller ikke med samme kjæreste. Noe som ikke gjorde meg til ett godt forbilde for søsteren til kameraten min. Huff, hele greien er pinlig og respektløs. Jeg fikk heldigvis reparert vennskapet til familien hans til en viss grad, men jeg kommer nok aldri til å være deres favoritt. 

Anonymkode: 44b09...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie

16 år å sto etter trening i garderoben. Var egentlig ikke kåt, men ble Utrolig lett hard. Det var så sykt flaut, men treningskameraten min tok etter pikken, bare litt sånn for å erte meg. Mer skulle det ikke til før spruten sto ut, stråle etter stråle. Jeg fikk orgasme der å da. Det var en intens en også og klarte ikke å la være å stønne. Alle gutta så spruten utover gulvet å hørte meg stønne. Hørte alle ledd å pekte på meg å en sa bare, fysøren, tørk opp grisete til ditt arbeide... Jeg var så flau at jeg lett kunne dødd der og da, bare blitt borte. Hørte det lenge etterpå.:link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første kjæresten min. Unge og kåte. Benyttet enhver anledning vi var alene på til å ha sex. Foreldrene hennes hadde dratt og skulle være borte i mange timer. Vi satte igang så snart de var ute av døra. Vi klina hardt og heftig. Dro av hverandre klærne. Jeg gikk ned på henne og ga henne en orgasme. Deretter ville hun ri meg, og vi fant en deilig rytme. Jeg blir litt "borte" slik jeg pleier når det blir litt ekstra godt, men plutselig hopper kjæresten min av meg, og jeg ser mor i huset stå i døra med åpen munn, tydelig forskrekket. Så tok hun hånden for munnen, som for å skjule en latter. Jeg så ned, og jeg pulserte hardt. Først da skjulte jeg meg med hendene. I ettertid fikk jeg vite at ho mor hadde spurt datteren om hvordan det var å ha sex med meg. Jeg antar det hadde med str å gjøre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye flaut egentlig, bortsett fra at jeg har en liten kuk. Til gjengjeld er jeg en jævel med tunga...

Anonymkode: e4bce...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...