Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Ja. Vi hadde vært sammen i en måned. Hotellrom. Jeg skulle da komme på magen hennes. Jeg sikta litt høyt og det ble headshot, midt i øyet... :sjenert:

3 sekunders stillhet før vi begge begynner å le.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Vi hadde vært sammen i en måned. Hotellrom. Jeg skulle da komme på magen hennes. Jeg sikta litt høyt og det ble headshot, midt i øyet... :sjenert:

3 sekunders stillhet før vi begge begynner å le.

Den er lei, virkelig! Går ikke ann og sikte, dømt til og bomme uansett, værtfall med en knallhard en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er lei, virkelig! Går ikke ann og sikte, dømt til og bomme uansett, værtfall med en knallhard en!

Må jo nesten stå på hodet bare for å være sikker på at du treffer rett :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Denne har jeg nevnt før i en lignende tråd:

En gang kyssa jeg min egen arm under sex, trodde det var hennes. Men det var egentlig ikke noe flaut, bare morsomt. Hun fikk det så klart med seg og måtte stoppe akten for å le. Samme dama.

Ah, gode minner.

hhahahhhaahaha.. å herregud jeg holder på å dø her :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok meg bakfra da jeg kjente en akutt diare var på vei.. jeg måtte bare stoppe akten å si jeg måtte hjem,han skjønte ingenting. Følte meg så dum etterpå da jeg forklarte han situasjonen. Det forholde dær var ingen suksess.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle si.. åhh jeg elsker pikk i fitte.. jeg sa at jeg elsker fitt i pikke.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slo hånda gjennom hodegjerdet på senga og satte den fast. Brukte vel rundt en halvtime på å få meg løs - og det endte med at han måtte demontere hele greia.

Ellers har jeg knust en dusjdør, endt opp med et ti centimeter langt kutt i armen og forklart skaden til huseieren med at jeg var så trøtt at jeg sovna og falt i dusjen. Jeg er aller mest flau over den unnskyldningen.

...under sexakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er flaut egentlig. Men jeg og min daværende kjæreste fant ut at mine 2 meter 110 kilo, doggy style og billig Ikea jernseng ikke var noen god kombinasjon. Jeg lo og hun var sinna fordi senga hennes hadde knela. Spørsmålet var om en skulle kle på seg før en begynte å reparere

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Det må vel ha vært den gangen jeg og date hadde vært ute på en bedre middag. Ganske så romantisk egentlig. Etterhvert ble det noen glass vin, og fine og brisne snublet vi hjemover. Til henne. Begge var i fantastisk humør, og vi egget hverandre opp hele veien. Det lå an til å bli en av tidenes forspill. Vi kom så vidt innafor døra før klærne falt, og det var en ekstrem kåthet som bølget gjennom oss. Snart var vi i senga, og jeg gikk ned på henne. Hun kom og kom, og alt var perfekt. Så bestemte hun seg for å ta kontroll og satte seg oppå meg og red meg. Det var helt himmelsk. Men hun ble litt ivrig da det nærmet seg for henne, og gikk litt for høyt. På vei ned igjen traff hun pikken min skikkelig hardt. Den hadde sklidd ut, og tyngdekraften gjorde resten. I ren refleks, tok jeg tak i henne og kasta henne ut av senga, mens jeg banna og sverta, og det gjorde vondt som fy. Jeg røk ikke strengen, men det var nærme, og jeg var øm i lillemann i lang tid etterpå. Dagen etter kunne hun stille med et saftig blåmerke på skulderen sin, som hun hadde landet på... En litt mindre bra avslutning, for å si det slik... :ler:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det må vel ha vært den gangen jeg og date hadde vært ute på en bedre middag. Ganske så romantisk egentlig. Etterhvert ble det noen glass vin, og fine og brisne snublet vi hjemover. Til henne. Begge var i fantastisk humør, og vi egget hverandre opp hele veien. Det lå an til å bli en av tidenes forspill. Vi kom så vidt innafor døra før klærne falt, og det var en ekstrem kåthet som bølget gjennom oss. Snart var vi i senga, og jeg gikk ned på henne. Hun kom og kom, og alt var perfekt. Så bestemte hun seg for å ta kontroll og satte seg oppå meg og red meg. Det var helt himmelsk. Men hun ble litt ivrig da det nærmet seg for henne, og gikk litt for høyt. På vei ned igjen traff hun pikken min skikkelig hardt. Den hadde sklidd ut, og tyngdekraften gjorde resten. I ren refleks, tok jeg tak i henne og kasta henne ut av senga, mens jeg banna og sverta, og det gjorde vondt som fy. Jeg røk ikke strengen, men det var nærme, og jeg var øm i lillemann i lang tid etterpå. Dagen etter kunne hun stille med et saftig blåmerke på skulderen sin, som hun hadde landet på... En litt mindre bra avslutning, for å si det slik... :ler:

:skratte: :skratte:

Mitt flaueste øyeblikk må vel uten tvil være første gangen det kom avføring på penisen hans etter analsex. Jeg visste så inderlig at dette kunne skje, men det skjedde liksom aldri. Tenkte at jeg var kjempeheldig som slapp noe slikt griseri. Men en dag så kom det noe, og da jeg sjekka penisen etterpå (som jeg alltid gjør av ren rutine), så var den ikke like "ren" som den pleide å være.. Da døde jeg veldig. Jeg følte meg helt forferdelig og lukta fikk meg nærmest til å kaste opp.

Den dag idag er dette ingen krise, men jeg var vel bare 16 eller noe i den duren. Var ikke særlig hyggelig, spesielt ikke når han mobba meg i lang tid etterpå. Som om det var min feil!! :kjefte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...under sexakten?

Forklaringen til huseieren? Nei, jeg ventet da litt med den. Ellers hadde sikkert unnskyldningen vært enda dårligere.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ikkje opplevd slike flauser. Sjølvsagt "fittefis", men ser heller det som vanlig enn flaut. Men ei veninne av meg hadde sex med sin dåværande kjæreste som skulle kome på magen hennar, han traff ho i auge og ho måtte på legevakta og fekk augebetennelse på heie greia :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen hadde kjæresten min sex.. jeg har det for meg å bli ganske høylytt og kom til å registrerte hvor høylytt jeg faktisk var.. Med tanke på at det er lytt og vi har nabo i samme hus så bet jeg tak i noe jeg trodde var min kjærestes genser. Og ja, det var gensern, men jeg beit jæævlig hardt og veldig nærme huden hans.. Han stopper opp og det ser ut som ansiktet hans skal eksplodere! Jeg hadde bitt fast i huden hans så han begynte å blø! Jeg har aldri hatt så dårlig samvittighet i hele mitt liv før.. Det var jo så deilig, og LENGE SIDEN! ... Det ble ikke noen avslutning for å si det sånn.. Huffa meg, han fikk skikkelig vondt :(

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velger å svare denne som anonym jeg, da dette er lett gjenkjennelig for de som kjenner meg :P

Første gangen jeg og typen skulle dusje sammen presterte jeg å besvime!

Han trodde jeg tulla når jeg begynte å svaie, så han rakk ikke ta meg imot :gjeiper: Gikk med trynet rett ned på kanten med fliser :fnise:

Brakk en tann og måtte sy! Haha og tror du ikke jeg besvimte enda en gang når jeg våkna og prøvde å reise meg? Heldigvis var han forberedt, og klarte å ta meg i mot da. Stakkars han blei mer redd en meg :fnise:

Gikk bedre neste gang vi skulle dusje sammen :lur:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en morsom for en stund siden, mest flaut for ham vil jeg tro :fnise: vi tok en 69 hvor han lå på toppen, og selvfølgelig fikk jeg DEN fisen i tryne. Jeg dyttet ham av og holdt på å le meg i hel. Needles to say at vi byttet stilling etter det ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre i tråden bomma jeg litt når jeg skulle komme på magen til dama. Klarte å treffe mobilen hennes som lå ved siden av puta istedet;P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...