Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det bare meg? eller er det en strek på g-testen?:)

Gjest helt_Fersk2015
Skrevet

:)glemte å legge ved :S

post-36605-0-79025800-1334962339_thumb.j

Skrevet

Jeg ser bare én strek.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser også bare en strek.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en strek.

Ergo er du ikke gravid.

Gjest Glenfarclas
Skrevet

Jeg ser den andre streken om jeg vipper på skjermen. Men det er den svakeste streken jeg har sett i hele verden, så ta en ny i morgen eller om et par dager så vet du nok mer sikkert. :)

Skrevet

Eg ser og antydning til ein veeeeeeeeeldig svak og tynn strek. Måtte zoome inn og snu rundt på mobilen for å sjå noko. Definitivt den minste streken eg har sett!! :)

Så ja: ta ny test med morgonurin idag eller i morgon, så kanskje er der noko meir?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser bare en..

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tok bildet opp på pc'en og fikk det stort og snur og vrir litt på skjermen så kan jeg se en svak svak anntydning til en strek nr 2. Som regel svarer jeg her inne att en strek er en strek, men selv hadde jeg ikke turt å tolke dette som en strek.

Ta en ny i morgen, og kjøp en digital test som du også kan ta samtidig. Jeg hadde digital liggende til den dagen jeg fikk antydning til strek på en billigtest, og det var godt med bekreftelsen som lyste opp i bokstaver til meg på displayet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser bare en :/

Skrevet

Jeg ser den andre, men den er jo ultrasvak.

Ta en ny test imorgen, se om den er sterkere! :jepp:

Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg ser to jeg :)

Men hadde nok ikke turt å juble helt enda.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg så bare en strek. Men hvos noen her har sett antydning til strek, så hadde jeg ville tatt en til i morgen med morgenurin, ja.

Og kjøp en digital. Det blir ikke veldig mye klarere enn "gravid" "ikke gravid" :)

Gjest helt_Fersk2015
Skrevet

fortsatt 4 dager til ikm.. så kan smøre meg med toldmodighet, og jeg har absolutt ikke jubla enda..

så får se hva som skjer :)

Skrevet

Jeg fikk opp stort bilde på skjermen da jeg klikket på bildet, og jeg kan absolutt se en svak, svak strek ved siden av kontrollstreken! Men 4 dager til IKM.........vent noen dager og ta en til:-)

AnonymBruker
Skrevet

Slik var det med meg ogsåååååå :jepp: og den ble bare tydeligere og tydligere :D endrer du kontrasten litt på bildet kommer den sikkert enda bedre frem, så sier bare gratulerer :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte en istad, men så på bildet en gang til og nå ser jeg antydning til to streker :)

Skrevet

Så også to, men den er veeeldig svak:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...