Gå til innhold

- ABB er ikke et menneske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slik jeg ser det (har fulgt med i noen dager), faller smilene naturlig til og er ofte når han blir stilt åpne, ukonfronterende spørsmål om en tid han husker godt. Som om minner skyller over ham. Eller når han hører på de mange latterlige og gjentakende spørsmålene til aktorene. Det er hvertfall ikke noe smil for å provosere, det kommer naturlig, synes jeg.

Det er mitt inntrykk også. Bortsett fra da han informerte om at det kom grusomme detaljer i forklaringen om Utøya, og aktor sa: "jeg vil høre alt". Da smilte han et stygt smil i et sekund før han hentet seg inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da smilte han et stygt smil i et sekund før han hentet seg inn igjen.

Gjorde han? Det har ikke jeg lest noe om, herregud så ekkelt. Har du vært i retten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var han. Han har levert interessante og tankevekkende bidrag i den norske debatten. Men det er mange år siden han bikket over fra å argumentere faglig til å argumentere politisk - og fra et ganske ekstremt politisk ståsted.

Årsaken til at galtung ble sjuk i hodet er at han alltid har hatt rett tidligere. Forresten er han for gammel, han har sett altfor mye sjukt fra annen verdenskrig til idag som ikke vi skjønner noe av. Ikke rart at galtung har mistet hele troen på menneskeheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Selvfølgelig er han et mennekse. Ja han er en grussom mann som har gjort en grussom handling,

Men han er like mye menneske.

Folk må akseptere at ondskap også er en del av menneskets natur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er han et.menneske. Syns det er skummelt å dehumanisere ham. Vi må vite at ondskap finnes, bare hos mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde han? Det har ikke jeg lest noe om, herregud så ekkelt. Har du vært i retten?

Ja, han smilte ekkelt mens han kikket litt ned. Jeg var i retten i går. Jeg synes det er rart at det ikke ble nevnt i media. De får jo stort sett med seg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...