Gå til innhold

Katten min er borte


linnformasjonen

Anbefalte innlegg

Aiaiai. Pinligste dagen i dag. Jeg ringte på og forlangte å få igjen katten min. Karen bare lo, så jeg gjentok kravet. Han løftet opp katten og viste meg en hvit flekk på innsiden av kattens lår. Det var ikke min katt. Det betyr at katten jeg har fulgt etter og forsøkt å fange i 2 uker ikke er min katt! Det som verre er, jeg har brukt tid jeg kunne ha brukt på å finne min katt på å stalke katten til naboen. Jeg forstår jo hvorfor den ikke vil bli med meg hjem. Skal ut å lete etter pus i kveld og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får helt vondt i magen av å lese gjennom tråden her :( :( :( :( Jeg krysser alt som krysses kan for at du finner igjen pusefrøkna deres! Husk oppi all engstelsen at mange katter har vært borte lenge tidligere, men kommet tilbake:):)

Vi hadde tidligere en nabo med en jentepus som forsvant noen dager, opp mot en uke? Hun kontaktet en "klarsynt kattedame" som helt seriøst kunne si ca eksakt hvor katten befant seg(!) helt sykt! De fant igjen katten og alt var bare bra med den :)

Lykke lykke til i letingen! Klem fra en pusemamma

Endret av Eliine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg håper virkelig dere finner igjen katten og at den feiltagelsen er noe dere kan le av senere. Katten vi hadde da jeg vokste opp var ofte borte i flere uker, men kom alltid tilbake. Dette var dog en hannkatt som dro for å finne hunner(selv om stakkaren var kastrert). Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle dere herlige menneskene som har kommet med oppmuntringer og godord i de 3 ukene pus har vært borte - tusen takk!

I dag fant vi Milliepus! Hun var helt på andre siden av byen. Så fort jeg forstod at den vi har trodd var henne i naboområdet ikke var henne likevel, gikk jeg tilbake til tipset om at hun var sett for 2 uker siden på andre siden av byen. Vi gikk fra dør til dør og ringte på og på andre døra vi ringte på sa en dame at hun hadde sett pus for ei uke siden. Pus hadde da kommet inn vinduet hennes midt på natta når hun sov og lagt seg på dyna hennes og slikket henne i ansiktet. I mens vi står og snakker med denne damen kommer pus løpende over plenen og mot oss. Hun må ha hørt stemmen vår. Jeg ble så glad at jeg fikk tårer i øynene og klump i halsen. Nå er pus trygt hjemme og har fått mat og masse kos. Hun hadde en flått på nakken som vi fjernet, og i morgen skal vi ta en markkur for sikkerhetsskyld.

Jeg er så glad for å ha henne hjemme. Tusen takk igjen til dere som postet, dere hjalp meg holde motet oppe!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av kattefrøkna som etter mat og kos, har funnet seg en plass på kontoret - og ligger og snorker høylydt.

millieertilbake.jpg?t=1336591996

her er et der hun er mer våken, så dere ser henne ordentlig. Milliepusen min!

IMG_1377.jpg?t=1336592023

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så NYDELIG hun er!!! For en fantastisk god nyhet at hun endelig er hjemme igjen :D Hun er nok minst like lykkelig som dere over å være tilbake! Kos dere masse:):)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hun er vakker den lille pusen din :hjerte:

Og, hun har vært utrolig heldig. Heldig med sitt menneske og klok nok til å velge 'det riktige venduet' da hun hoppet inn og charmerte kvinnen som bor der :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg helt varm om hjertet! :rodmer: Så fantastisk at hun er hjemme igjen, og så nydelig hun er! Og så bra det ikke var slik jeg fryktet etter de første bekymringsmeldingene, at hun hadde blitt 'halvvill' på kort tid. Ikke rart den pusen du prøvde å hanke inn, ikke var særlig villig! :skratte: Pusejenta di er tydelig både klok og trofast, og bra er det! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh så rørende det var å lese denne tråden! :lillesky: Ble kjempeglad når jeg leste at pus var kommet hjem!!!! :hjerter_rundt: Nydelige bilder også! :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig pus, er så glad det ordnet seg. Nå er det viktig med husarrest en stund så hun ikke forsvinner igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...