Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Vært naken sammen med søsteren min. Utrolig pinlig og merkelig historie for endel år siden.Har aldri snakket om det,det bare ble sånn.Jeg var 15 og hun var 19 og foreldrene våre var bortreist i ei uke om sommeren.Vi var bare nakne sammen uten noe mer.Det var hun på en måte som tok initiativet ved å sole seg naken i hagen når jeg var hjemme.Husker jeg ble vanvittig kåt.Hun ba meg hente noe til henne og jeg skjønner i ettertid at hun sikkert var rimelig kåt selv og ville pirre meg.Hun hadde nettopp slått opp med typen og hver kveld etter at hun hadde dusjet var hun naken og vandret rundt som ingenting i huset.Hun sa at jeg godt kunne være naken jeg også,det var helt ok,det var jo så varmt.Kåt som jeg var fulgte jeg rådet hennes,skjønner ikke at det var mulig egentlig.I dag virker det helt absurd og utenkelig at det har skjedd.Jeg var så kåt at jeg nesten ikke visste hva jeg gjorde,hadde kjempeereksjon nesten hele tiden,hun latet som hun ikke brydde seg.Men som sagt,vi gjorde ingenting,snakket ikke om det da heller,var bare nakne!Hun styrte meg nesten rundt,fikk meg til å hente ting liksom for å få oppmerksomhet osv.Barberte seg med åpen badedør, satt rimelig utfordrende i sofaen,slettes ikke for å dekke noe til,eller skjule noe for meg!Jeg tenkte egentlig ikke over det men det var bare merkelig og rart,og nå mest komisk!Husker en gang hun satt og solte seg bad hun meg hente noe drikke,da jeg kom satt hun naken og røkte en sigar!

Idag er alt gjemt og glemt og hun er alle tiders storesøster.Hun slet vel med ville hormoner hun også vil jeg tro!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kanskje ikke så spennende, men noe jeg aldri ville fortalt noen. Etter en laaang tørkeperiode løste jeg det med å avtale sex med en fremmed jeg snakket litt med på nettet.

Jeg møtte han, dro hjem til han og hadde sex med han selv om jeg ikke syns han var spesielt tiltrekkende. sexen var skuffende og jeg dro derfra og lurte på hva i h**** jeg tenkte på. Selvfølelsen fikk ett lite knekk.

Prøvde vel å være en mer fri seksuell sjel, men følte meg som billig løstøs etterpå.

eneste smarte jeg gjorde var vel å sørge for kondom!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg og min daværende bestevenninne lå nakne sammen da vi var mindre, sikkert rundt 9 år eller noe sånt. Husker ikke.

Vi var vel begge nysgjerrig på dette med sex, og lå bare sammen. Det ble ikke noe mer enn kropp mot kropp da.

- Har hatt to sexpartnere på en kveld, ikke lenge etter hverandre. Følte meg helt elendig etterpå, som et ludder. Og jeg kjenner det stikker ganske mye når jeg tenker på det i dag. And not in a good way...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg og min daværende bestevenninne lå nakne sammen da vi var mindre, sikkert rundt 9 år eller noe sånt. Husker ikke.

Vi var vel begge nysgjerrig på dette med sex, og lå bare sammen. Det ble ikke noe mer enn kropp mot kropp da.

Er du virkelig flau over det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy fa*n, jeg kjenner jeg blir sint på deg!! :kjefte: Håper du skammes, angrer, og ALDRI gjør noe sånnt igjen.. Det kan virkelig ødelegge en person å bli sviktet av "besteveninnen" når man er midt i et brudd og har det jævlig fra før av.. MAKAN TIL DÅRLIG BESTEVENINNE ER DU.

Jeg var ganske sint på meg selv også. Grunnen til at det ble sånn, var at hun hadde vært veldig stygg med meg før dette skjedde, og for meg var hevn god nok grunn der og da (selv om jeg i ettertid ser at det ikke var noen god grunn i det hele tatt). Jeg fikk veldig dårlig samvittighet, og fortalte det til venninnen min noen dager senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh well. Prøvde å være anonym, uten hell.

Endret av Binta Ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri forventet denne voldsomme debatten om incest, hvilket det det absolutt ikke er - uansett hvilken innfallsvinkel man bruker. Og for å berolige ytterligere. Det er min mann som er broren til guttens mor. Jeg er inngiftet i slekta.

For å fortelle noe annet som passer til trådens egentlige tema: Jeg sa ja til å sex med en fyr for å at han skulle slippe inn på et vip-arrangement for 20 år siden. Ingen vet om det. Ikke den handlingen jeg er mest stolt av i livet.

Endret av Snefrid Frost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å fortelle noe annet som passer til trådens egentlige tema: Jeg sa ja til å sex med en fyr for å at han skulle slippe inn på et vip-arrangement for 20 år siden. Ingen vet om det. Ikke den handlingen jeg er mest stolt av i livet.

Denne skjønte jeg ikke. Hvorfor slapp han inn på vip-arrangementet fordi du hadde sex med ham?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg hadde noe, men så kom jeg på en sak jeg hadde helt glemt.

Da jeg gikk i barnehagen, rundt 4 år byttet jeg og en gutt som var to år eldre enn meg, på å slikke hverandre i rumpa. Og det var ikke snakk om å vaske seg der bak først eller noe, vi var ute i en skog og leika.

Etterhvert som han ble voksen begynte han å antaste jenter og stjele truser fra klessnorer osv. Han ble visst lagt inn på lukket avdeling til slutt.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at det falt ut et ord. Mente å fortelle at jeg hadde sex med ham for at han skulle slippe MEG inn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde i 2004. Jeg var nettop blitt sammen med en fyr å alt var helt ferskt.. Jeg bodde i en knøttliten leilighet å han var i dusjen da jeg plutselig fikk akutt diare! Jeg fikk meg ikke til å gå på do når han sto i dusjen så jeg satte meg på en kasterolle å dreit i fra meg..tørket og vasket meg med vått kjøkkenpapir så slengte jeg innholdet ut av vinduet å luftet ut stanken. Vasket kasterollen grundig å latet som ingenting.. etterpå kokte vi nudler i samme kasterolle for jeg hadde bare en!

Noe så intenst ekkelt! :kvalm:

:fnise:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kranglet med begge storesøsterene mine en gang jeg var 11 så jeg stjal ei truse fra søster A, kuttet meg selv litt og dryppet en del blod i den og la den i skapet til søaster B. Mamma fant den da hun la inn rene klær og kjeftet på henne. Søster A fant det ut og ble kjempesint på henne. Jeg hadde jo ikke fått mensen da så ingen ville mistenke meg uansett.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde i 2004. Jeg var nettop blitt sammen med en fyr å alt var helt ferskt.. Jeg bodde i en knøttliten leilighet å han var i dusjen da jeg plutselig fikk akutt diare! Jeg fikk meg ikke til å gå på do når han sto i dusjen så jeg satte meg på en kasterolle å dreit i fra meg..tørket og vasket meg med vått kjøkkenpapir så slengte jeg innholdet ut av vinduet å luftet ut stanken. Vasket kasterollen grundig å latet som ingenting.. etterpå kokte vi nudler i samme kasterolle for jeg hadde bare en!

Noe så intenst ekkelt! :kvalm:

HAHAHAHAHAHAHAHA

Dagens bæste, hahahhahaha!!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver sexhistorier om meg selv og menn som tenner meg - være seg kjendiser eller andre. Bare jeg som leser de, men liker dem, de omhandler jo alt jeg tenner på så ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skriver sexhistorier om meg selv og menn som tenner meg - være seg kjendiser eller andre. Bare jeg som leser de, men liker dem, de omhandler jo alt jeg tenner på så ;)

herlig! :D jeg også gjør det men bare i mitt hode. er veldig dårlig på å skrive. kan du ikke lage en ny tråd og legge ut noen av dine historier??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig! :D jeg også gjør det men bare i mitt hode. er veldig dårlig på å skrive. kan du ikke lage en ny tråd og legge ut noen av dine historier??

Å herre... Vet ikke om jeg tør, altså :P Skriver som ei rævv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk bli litt godt å få dette ut, da jeg har slitt en del psykisk med det i ettertid.

Da jeg(jente) var ung, og nylig hadde oppdaget å få orgasmer, fikk jeg av og til hunden min til å slikke meg der nede. Det skjedde mange ganger, helt til jeg ble litt eldre og forsto at jeg ikke kunne gjøre sånn.

Mange av dere ler sikkert av dette, men nå mange år senere, har jeg slitt med dette kjempemye. Jeg skammer meg sånn. Det er INGEN som vet om det, og sånn skal det bli.

Jeg er ekstremt glad i dyr, og føler jeg har vært stygg mot hunden. Teknisk sett så likte hunden det, men alikevel. Føler jeg er skyldig i dyremishandling... Føler meg helt forferdelig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...