Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble dopet ned på GHB som jeg fikk i drinken min på en fest for noen år siden, da jeg bare var 15 år. Er bare noen veldig, veldig få som vet det. Jeg var så redd, og ville bare til mamma, men jeg turte ikke å si noe dagen etter.. En time før jeg dro på festen satt hun nemlig og fortalte en forferdelig historie fra da hun ble dopet ned, og det jeg svarte var "Hallo, mamma.. Jeg passer ALLTID på drikka mi!!!". Men to sekunder med uoppmerksomhet var visst nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sugd en fyr, dumpet ham og gått til nabohuset for å ha sex med en annen. Samme timen. HerreGUD hvor dum går det an å være? Utrolig teit oppførsel, men men. Hemmeligheten min ihvertfall, leser det er mye annet som topper dette glatt anyway.

Anonym poster: 800e5e8b96400a0ad34a03ed7f31af04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne fortell litt mer, massevis sa oss ikke så mye :P

Nei det var totalt intetsigende.....

Det er mye "kinky" og tabu greier, bruk av dameklær, biseksuelle opplevelser o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har drømt om å slikke og fingre lillesøsteren min som da var ni, og å lære henne hvordan hun kommer. Jeg vet det er flere som har drømt det samme, men blir fremdeles kvalm av meg selv.

Jeg sliter med å bli kåt og greier ikke å onanere. Mister helt lysten med en gang jeg tar på meg selv og føler meg ekkel. Har heller aldri kommet sammen med mannen selv om han er kjempeflink. Gjør vondt når jeg kommer for nærme.

Av den grunn har jeg også mindre lyst på sex fortiden. Føler meg derfor presset til å ha sex, og de fleste gangene vi har det har jeg egentlig ikke lyst. Gjør det bare fordi jeg vet det blir bedre underveis, og at jeg får lyst da.

Jeg vet egentlig ikke om jeg noen gang har tent på mannen min sin kropp, eller om jeg bare har sex for å få bekreftelse på at jeg er deilig. Når jeg ser han naken synes jeg han ikke er noe fin. I tillegg tenker jeg at jeg kunne ha gjort det bedre enn han, fordi jeg er egentlig ganske pen. Jeg vil ha sex med personligheten hans og våre feller opplevelser, kunne bare ønske han så bedre ut.

Dette kan jeg aldri si til han i frykt for å såre han. For jeg er så glad i han og vi har det så fint sammen. Og som oftest er jeg storfornøyd med det forholdet vi har. Men når jeg begynner å tenke sånn er det vanskelig å slutte, og jeg føler meg råtten. Jeg kommer heller aldri til å si det til vennene mine, da jeg føler at det hadde vært å utlevere han. Og det fortjener han ikke.

Anonym poster: fc1f0263cfa92236b17b899ec2b92932

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt om å slikke og fingre lillesøsteren min som da var ni, og å lære henne hvordan hun kommer. Jeg vet det er flere som har drømt det samme, men blir fremdeles kvalm av meg selv.

Jeg sliter med å bli kåt og greier ikke å onanere. Mister helt lysten med en gang jeg tar på meg selv og føler meg ekkel. Har heller aldri kommet sammen med mannen selv om han er kjempeflink. Gjør vondt når jeg kommer for nærme.

Av den grunn har jeg også mindre lyst på sex fortiden. Føler meg derfor presset til å ha sex, og de fleste gangene vi har det har jeg egentlig ikke lyst. Gjør det bare fordi jeg vet det blir bedre underveis, og at jeg får lyst da.

Jeg vet egentlig ikke om jeg noen gang har tent på mannen min sin kropp, eller om jeg bare har sex for å få bekreftelse på at jeg er deilig. Når jeg ser han naken synes jeg han ikke er noe fin. I tillegg tenker jeg at jeg kunne ha gjort det bedre enn han, fordi jeg er egentlig ganske pen. Jeg vil ha sex med personligheten hans og våre feller opplevelser, kunne bare ønske han så bedre ut.

Dette kan jeg aldri si til han i frykt for å såre han. For jeg er så glad i han og vi har det så fint sammen. Og som oftest er jeg storfornøyd med det forholdet vi har. Men når jeg begynner å tenke sånn er det vanskelig å slutte, og jeg føler meg råtten. Jeg kommer heller aldri til å si det til vennene mine, da jeg føler at det hadde vært å utlevere han. Og det fortjener han ikke.

Anonym poster: fc1f0263cfa92236b17b899ec2b92932

*trøsteklem* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ikke skrive dette, men da jeg så tråden fikk jeg plutselig en trang til å brette ut om det gale jeg har gjort, som jeg angrer på i dag og som INGEN vet eller kan vite! med unntak av de det skjedde med da... men de er historie i dag.. må poste som anonym!

Jeg har vært utro mot kjæresten min, to ganger. første gang noen uker etter vi ble sammen, da hadde jeg trekant med to av hans venner. et år etter rota jeg med en annen felles kompis. jeg har aldri turt å si noe om det, selv om min kjære har fortalt at han har vært utro mot meg en gang på fylla. vi har vært sammen i snart syv år, og jeg kan aldri få meg til å fortelle han!

jeg ble seksuelt misbrukt av min tidligere stefar! det var ikke før min lillesøster også ble ett offer og sa ifra til vår mor, at de skilte seg. jeg har alltid latet som det kom som ett sjokk, og at jeg ikke visste at han var slik. jeg kommer aldri til å si at jeg visste..

pulte typen til bestevenninna mi i tenårene, sa rett i trynet hennes at jeg ikke hadde gjort noe med han. hun tror fortsatt det den dag i dag, de er ikke lenger sammen.

har også løyet om mange ting til familien og kjæresten, dop blant annet. jeg er ikke stolt av det!

Anonym poster: 2e250240286bfa07b2dbdd44e380afa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg oppdaget at samboeren min hadde en profil på Cupido Club, lagde jeg også min egen der. Har jevnlig kontakt med ham der. Han vet selvsagt ikke at det er meg. Vi har også begynt å chatte. Han vet selvsagt ikke at det er meg. Han har aldri foreslått at vi skal treffes. Derimot forteller han hva han liker og ikke. Han kommenterer også sin samboers (dvs mine) ferdigheter. Det virker som er ganske fornøyd med sexlivet vårt. På chatten sier han at han gjerne ville prøvd analsex, men at han ikke tør spørre. Det er ikke tabu for meg, så jeg bør kanskje ta et lite initiativ...

Har flere ganger tenkt at jeg må avslutte dette spillet og slette CC-profilen min. Men det er jo spennende også. Og så gir det meg innsikt i mer om hva han tenker enn det han forteller meg irl

Anonym poster: 2ab0cd1c783b0e55837f61611e087d05

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...